[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #282: The Hunger Games

DeletedUser78882

Guest
Deadline lynch is 22:00? Ben net thuis en heb het globaal doorgelezen, maar ik zie niks sluitends. Stemmen op Hope omdat hij een trollstem plaatst. Zou je niet juist als wolf denken: dat soort dingen doe ik niet om niet op te vallen?
ik vind eerlijk gezegd dat zo'n trollstem minder opvalt dan een stem zonder enige argumentatie.
hoezo stemmen als er nog maar 1 stem is op hopeful? waarom alleen dat benoemen en al die andere stemmen niet? zijn die zo normaal dan voor jou?
 

DeletedUser

Guest
Deze DL ga ik niet halen, hoop hiervoor ook uitgezonderd te worden. Ik ga straks alles terug lezen over hoe en wat en dan zal ik mijn input ingeven.
 

DeletedUser78882

Guest
Omdat sleepingb van die rare vragen stelde en dat er daardoor mijn belletjes gingen rinkelen stem ik op hem vandaag ..... natuurlijk lees ik t potje (al 4x )gelezen nu.
ik stel rare vragen? lees anders nog eens en geef eens aan waar mijn "rare" vragen net zijn
 

DeletedUser70854

Guest
Gaan we nu echt GG lynchen? Tf?
Mijn stem gaat op Castiel heb er ten eerste geen goed gevoel bij en ten tweede na het potje nogmaals te hebben gelezen, springt hij er uit voor mij.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Gaan we nu echt GG lynchen? Tf?
Mijn stem gaat op Castiel heb er ten eerste geen goed gevoel bij en ten tweede na het potje nogmaals te hebben gelezen, springt hij er uit voor mij.

Dit meen je toch niet mensen ........ Ik ben lekker in Brugge met vrienden en speel enkel mobiel. Dacht even lekker actief te starten omdat ik denk dat ik serieus iets kan betekenen dit potje en dat krijg ik dit om me oren. Vind dit serieus niet leuk, en heb gewoonweg te veel bier op om me deftig te verdedigen ... Baal hier een beetje van als ik nu lynch zou worden door deze bullshit :(
 
Reactiescore
559
pff ik heb geen idee
heb niet echt verdachten wel een paar twijfelgevallen

DZ die de eerste dagen onder de radar wil blijven

en dan green die al een uitvlucht heeft

ik denk dat ik voor DZ ga, vind het vreemd dat iemand die voor BM wil gaan zijn eigen de 1ste dagen wil drukken.
 

DeletedUser78876

Guest
Jij zegt: Heb je trust issues ofzo? Dat jij maar één iemand kan vertrouwen omdat die nieuw is en zich in discussies mengt en die gelijk dan groene stem krijgt.

Dan concludeer ik dat jij dat niet hebt? Anders wijs je niet zo naar mij. Woorden in de mond leggen zou ik het niet noemen. Ik wil je duidelijk aankaarten dat voorzichtig zijn, en niemand vertrouwen, een goed iets kan zijn.

Waar ik op doelde was de keuze voor mijn groene stem. Om zo'n speciale actie namelijk aan een ervaren speler te geven, waarvan ik niet zeker ben of die goed of slecht is, is natuurlijk een gevaarlijke gok. Dan heb ik hem liever in de handen van een in mijn ogen goedje, die minder ervaren is.

Het is niet dat ik iedereen vertrouw. Maar ik vind het gewoon heel apart dat je iemand kan vertrouwen waarmee je nooit samen mee gespeeld hebt eerder op basis van actief mengen in discussies. Als ik het nu zo bekijk is deze speler ook gewoon weer anoniem bezig, geen idee wie het is en dat boeit me ook niks. Dus zo nieuw is diegene echt niet.

En ik denk dat ik mijn standpunt daarin al wel in 3 posts hebt aangekaart dat ik liever een ervaren speler groene stem geef. Beetje onnodig naar mijn mening om dat nog aan te halen, laat staan dat ik je gelijk heb gegeven.
 

DeletedUser74597

Guest
Dus jij zet je stem op iemand die zonet is vervangen?? Lees jij het potje eigenlijk wel?


Makkelijke stem alweer zonder argumenten waarom deze stem DZ?
paarse gedeelte, ik kreeg nog niet eens kans om het aan te pássen en dan die vraag of ik niet Lees .
Via mijn gsm lukt t rode stem zetten niet snel. Vandaar... Nu duidelijk ?
 

DeletedUser78882

Guest
paarse gedeelte, ik kreeg nog niet eens kans om het aan te pássen en dan die vraag of ik niet Lees .
Via mijn gsm lukt t rode stem zetten niet snel. Vandaar... Nu duidelijk ?
dus dat zijn mijn rare vragen? meervoud??
dat is 1 vraag, en ik kan niet zien dat jij op je mobiel bezig bent. Waarom gelijk zo defensief tegen mij?
 
Reactiescore
338
Dit meen je toch niet mensen ........ Ik ben lekker in Brugge met vrienden en speel enkel mobiel. Dacht even lekker actief te starten omdat ik denk dat ik serieus iets kan betekenen dit potje en dat krijg ik dit om me oren. Vind dit serieus niet leuk, en heb gewoonweg te veel bier op om me deftig te verdedigen ... Baal hier een beetje van als ik nu lynch zou worden door deze bullshit :(

Je leeft nog hoor. Greengang is lynch.

Ja dat heb ik niet op dag 1... en nu ben ik zelf te laat ook zit darten te kijken :/

Tsjah, niet melken dan. Je hebt een hele dag gehad.
 
Reactiescore
338
Het is niet dat ik iedereen vertrouw. Maar ik vind het gewoon heel apart dat je iemand kan vertrouwen waarmee je nooit samen mee gespeeld hebt eerder op basis van actief mengen in discussies. Als ik het nu zo bekijk is deze speler ook gewoon weer anoniem bezig, geen idee wie het is en dat boeit me ook niks. Dus zo nieuw is diegene echt niet.

En ik denk dat ik mijn standpunt daarin al wel in 3 posts hebt aangekaart dat ik liever een ervaren speler groene stem geef. Beetje onnodig naar mijn mening om dat nog aan te halen, laat staan dat ik je gelijk heb gegeven.

Jij bent Netsky toch?

EDIT: of sander14?
 

DeletedUser78876

Guest
Ja dat heb ik niet op dag 1... en nu ben ik zelf te laat ook zit darten te kijken :/

Dan vind ik ook niet dat je recht hebt om de stemming op GreenGang af te gaan kraken. Zelf ben je wel even online geweest maar hebt niks toegevoegd om vervolgens nu te zeggen dat je de stemming op GreenGang onzin vind. En dat waarschijnlijk zonder deftig het potje te hebben doorgelezen.

En dan straks als GreenGang zeker goedje bleek zeggen dat je gelijk had.
 

DeletedUser77898

Guest
Dan vind ik ook niet dat je recht hebt om de stemming op GreenGang af te gaan kraken. Zelf ben je wel even online geweest maar hebt niks toegevoegd om vervolgens nu te zeggen dat je de stemming op GreenGang onzin vind. En dat waarschijnlijk zonder deftig het potje te hebben doorgelezen.

En dan straks als GreenGang zeker goedje bleek zeggen dat je gelijk had.
Dat mag je vinden :) en Nah ik hoef Mn gelijk niet mocht dat zo zijn. Stemming op dag 1 is sws een grote gok...
 
Reactiescore
2.191
Dag 1 - May the odds be forever in your favor

4f06d003dc1a12d9076a4db395a118bb.png


Tot op heden wilde Katniss niets weten van de hongerspelen. Maar haar woede voor Coin, was zo groot dat ze naar Plutarch stapte. Plutarch was bekend als hoofspelmaker van de 74ste hongerspelen. Hij moest voor katniss een speciale editie maken van de hongerspelen.
En zo geschiedde de 75ste hongerspelen. 22 Tributen uit district 13 werden naar een Arena gebracht. Gepakt en gezakt, moesten ze zien te overleven, Niemand wilde Katniss het gevoel geven dat ze gaan strijden. Al snel werd het in de chaos duidelijk dat ze het overzicht moesten bewaren en iemand moesten aanwijzen als het hoofd van de tributen.

d47298e19e41baac43923c1dc99ac982.png


Dit betekend dat jullie nog een keer mogen stemmen, namelijk tussen PlanA, Castiel en Crazy.

In de hoorn Des Overvloed, verzamelde de 22 tributen, met hun gekozen leider. Ze bespraken een strategie om de arena te overleven. Na rond gewandeld te hebben in de hoorn, kwamen ze tot de conclusie dat ze zouden moeten opsplitsen, om op zoek te gaan naar eten en drinken.
Ze gingen in kleine groepjes op pad. Nog voor het donker was keerde ze met lege handen terug. Snel deden ze verslag van wat de groepjes gezien hadden in de Arena waarin ze zich bevonden. Het had veel weg van een Tropisch regenwoud. De warmte werden ze kennelijk goed gewaar, maar de moet zakte in hun schoenen toen geen enkel groepje eten of drinken bij had.
De warmte begon hun tol te eisen en al gauw waren enkele onder invloed van waanbeelden, en besloten ze een medetribuut om het leven te brengen om zo toch de eerste nacht door te brengen met wat voedsel. Een luide knal bracht hun weer bij de positieve en zagen ze boven aan de hemel, welke tribuut er was heen gegaan.

2fd314139adfebe0c022682456e9c9da.png


Greengang was jullie lynch:

Hij was Burger
 

DeletedUser77898

Guest
ik vind eerlijk gezegd dat zo'n trollstem minder opvalt dan een stem zonder enige argumentatie.
hoezo stemmen als er nog maar 1 stem is op hopeful? waarom alleen dat benoemen en al die andere stemmen niet? zijn die zo normaal dan voor jou?
Over de rest heb ik niet echt een mening persoonlijk nog. Niks bijzonders gezien waar ik echt wat van kan maken. En trollstem valt altijd op vind ik. Iedereen kijkt ernaar en lacht erom of gaat erop reageren, zoals nu ook gebeurd is?!
 
Bovenaan