[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
93
Is er iemand die een volgend potje mij wat wil helpen? Na 2 potjes vind ik het in elk geval nog steeds erg lastig om verdenkingen te maken ZONDER mee te lopen... :p

Als dit niet mogelijk is, dan blijf ik t gewoon proberen zoals nu:p
 

DeletedUser78666

Guest
Is er iemand die een volgend potje mij wat wil helpen? Na 2 potjes vind ik het in elk geval nog steeds erg lastig om verdenkingen te maken ZONDER mee te lopen... :p

Als dit niet mogelijk is, dan blijf ik t gewoon proberen zoals nu:p

Het gaat allemaal om patronen vinden. Soms zie jij patronen al potje 1 en soms zoals @*Netsky lukt het jou na 100 potjes nog steeds niet.
 
Reactiescore
93
Het gaat allemaal om patronen vinden. Soms zie jij patronen al potje 1 en soms zoals @*Netsky lukt het jou na 100 potjes nog steeds niet.
Alleen tot nu toe lukt het patronen leggen nog niet echt, dus ik hoopte dat een potje samen doen met iemand me zou leren eerder patronen te kunnen vinden;)
Zeker aangezien, als je meeloopt, je daar weer op afgerekend wordt:p Probeer ik zelf na te denken, kom ik er niet uit en kom ik met een reden zoals mijn reden op Greengang, dat die niet reageert op posts... Veel betere redenen dan dat kan ik maar niet bedenken:( En dat resulteerde dan weer in Greengang die mij verdacht:p
 

DeletedUser64575

Guest
Alleen tot nu toe lukt het patronen leggen nog niet echt, dus ik hoopte dat een potje samen doen met iemand me zou leren eerder patronen te kunnen vinden;)
Zeker aangezien, als je meeloopt, je daar weer op afgerekend wordt:p Probeer ik zelf na te denken, kom ik er niet uit en kom ik met een reden zoals mijn reden op Greengang, dat die niet reageert op posts... Veel betere redenen dan dat kan ik maar niet bedenken:( En dat resulteerde dan weer in Greengang die mij verdacht:p

Zoek je misschien te geforceerd?
 
Reactiescore
93
Zoek je misschien te geforceerd?
Mogelijk, geen idee:p Ik probeer t eerst gewoon bij te houden en dan 's avonds beter terug te lezen naar wat me opvalt. Net heb ik dat van een stuk groter gedeelte gedaan, maar de andere avonden keek ik enkel echt naar posts sinds de laatste lynch
 

DeletedUser17472

Guest
Ik heb dat ook hoor Dragon. Soms heb ik heldere momenten, maar meestal niet.
Plezier is het belangrijkste.
 

DeletedUser64575

Guest
Mogelijk, geen idee:p Ik probeer t eerst gewoon bij te houden en dan 's avonds beter terug te lezen naar wat me opvalt. Net heb ik dat van een stuk groter gedeelte gedaan, maar de andere avonden keek ik enkel echt naar posts sinds de laatste lynch

Dit is ook best een lastig potje door de grote hoeveelheid lange posts. Op het gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer en ik weiger alle tldr posts te lezen :p
 
Reactiescore
93
Dit is ook best een lastig potje door de grote hoeveelheid lange posts. Op het gegeven moment zie je door de bomen het bos niet meer en ik weiger alle tldr posts te lezen :p
Wie is tldr? Sorry, ik ben nog de afkortingen aan het leren:p
 
Reactiescore
93
Patronen? Enige patronen die ik ken zijn pistool patronen. Wat heeft dat met WvW te maken dan?
Ik ken dan weer borduurpatronen:eek: Weet wat anders, nog minder met WvW te maken... :eek:
 

DeletedUser17472

Guest
Wederom is er weer een speler die deze ronde verknald heeft. Ik noem nu geen naam.

Het wordt tijd dat iedereen onder zijn eigen naam gaat spelen, of bekend maken wie ze zijn, zoals Blood en PlanA ook hebben gedaan. Het is not done om iedere ronde onder een andere naam te spelen, gewoon omdat je bang bent dat mensen je kennen. Dan ben je voor mij echt een loser eerste klas. Het is spelbederf. Ik doe niet meer mee als dit zo door gaat.

Sorry, ik had het in het verkeerde topic gezet. Ben echt pist.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan