[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #282: The Hunger Games

DeletedUser76198

Guest
Ik zal morgen beter teruglezen:)

Maar ik zou wel zo'n event willen hebben een keer:eek: Nog nooit een speciale actie kunnen doen dus zou leuk zijn een keertje :eek: Als jullie mij daarmee vertrouwen natuurlijk:eek:

Ik vind dit zo gespeeld overkomen, 3x benadrukken dat je nog nooit krachten hebt gehad bij WVW. Weet niet of ik je post als nerveus en daardoor mogelijk slechtje moet zien of dat we deze post juist het beste zsm vergeten.
 
Reactiescore
338
Nja ik krijg alleen een oprecht goed gevoel bij Poedelpruik dus me groene gaat logischerwijs die kant op.

Voor iemand die de gehele tijd op stemmen loopt te hameren vind ik dit een matige keuze. Waarom stem je niet op SleepingBeauty of de persoon waar jij je bm-stem op hebt?

Ik ga voor mijn groene stem op SleepingBeauty om de volgende redenen:
- Een nieuwe speler die gelijk zo actief deelneemt, en zo actief meedenkt ontvangt sowieso een +1! Probs.
- Zoveel bijdragen, mengen in discussies, ik heb een sterk gevoel dat jij een goedje bent.

Ik ga mijn BM-stem niet plaatsen. Ik zou hem op SB (sleepingbeauty) plaatsen, maar die wil ze niet ontvangen. Ik heb bij alle andere spelers nog geen goed gevoel.

Mijn lynch-stem gaat naar GreenGang. Wat hem op twee stemmen brengt. Dit kan dus een definitieve lynch worden. Indien er mensen het hier niet mee eens zijn, kaart dit dan aan voor de deadline EN niet na de deadline. Waarom stem ik GG?
- Plaatst een gemakkelijke stem, gebaseerd op niks. Want zijn onderzoek is niet goed uitgevoerd (zie mijn post hierboven).
- Plaatst posts, waar wij tot nu toe nog niks aan hebben gehad.
@GreenGang. ik hoor graag iets van je.
 

DeletedUser78876

Guest
Laten we DZ geloven dat hij er niet inzit. Of hij ist zelf...

Ik geloof DZ ook wel daarin hoor. Maar goed ik heb het nergens voorbij zien komen dat die rol niet mogelijk was bij laag aantal inschrijvingen. Dus ik kwam daarom met een paar posts, vanuit gaande dat die mogelijk was.
 
Reactiescore
338
Mocht er infectie-infectie inzitten (wat volgens een aantal dus niet kan omdat die er blijkbaar uitgehaald is) dan kan je vroeg in het spel het wellicht al beslissen. Als je namelijk infectie-infectie eruit krijgt voordat diegene kan infecteren dan heb je bij wijze van al 2 slechtjes extra uitgeschakeld.

Bedankt voor de verheldering. Wel vind ik het een beetje vaag dat dit naar boven komt. Want de kans is 1/22 ste dat we gelijk de infectie-infectie te pakken zouden krijgen. Is naar mijn mening een gedachtegang, die mooi is, maar waar we niks aan hebben. 1. het is logisch dat het extra fijn is als die er vroeg uit is, maar 2. iedereen weet ook dat de kans hiervan heel klein is.
 

DeletedUser78876

Guest
Bedankt voor de verheldering. Wel vind ik het een beetje vaag dat dit naar boven komt. Want de kans is 1/22 ste dat we gelijk de infectie-infectie te pakken zouden krijgen. Is naar mijn mening een gedachtegang, die mooi is, maar waar we niks aan hebben. 1. het is logisch dat het extra fijn is als die er vroeg uit is, maar 2. iedereen weet ook dat de kans hiervan heel klein is.

Dat is ook zo ja, maar ik ben dan juist meer bezig met lynch dag 1 om die dan ook goed uit te voeren en niet te gaan trollen of naar trollers te kijken. Maar wil dan wel gewoon mijn best doen, want je had het dan snel kunnen uitspelen.
 

DeletedUser76198

Guest
Mijn lynch-stem gaat naar GreenGang. Wat hem op twee stemmen brengt. Dit kan dus een definitieve lynch worden. Indien er mensen het hier niet mee eens zijn, kaart dit dan aan voor de deadline EN niet na de deadline. Waarom stem ik GG?
- Plaatst een gemakkelijke stem, gebaseerd op niks. Want zijn onderzoek is niet goed uitgevoerd (zie mijn post hierboven).
- Plaatst posts, waar wij tot nu toe nog niks aan hebben gehad.
@GreenGang. ik hoor graag iets van je.

Ik weet vrij zeker dat hij geen wolf is, dat heb ik erop tegen. Het vorige potje gaf die als burger ook al aan dat die het maar niks vond en met die rol er geen tijd in wilde steken (zo vatte ik het iig op) dus denk dat we hier gewoon een burger hebben. Lynchen vind ik jammer..
 

DeletedUser78882

Guest
PlanA



Niet serieuze trollstem noemen ze dat...



Not sure if serious or not
als jij je al afvraagt of nits zijn stem serieus is of niet.
Waarom zet je zelf dan dat soort stem.

hij kan nu precies hetzelfde zeggen als jou. je kan beter wat minder trollen en zoeken. Nu geef je alleen de indruk dat je niet wil zoeken en alleen wat gaat trollen omdat je het leuk vind??
 
Reactiescore
559
Voor iemand die de gehele tijd op stemmen loopt te hameren vind ik dit een matige keuze. Waarom stem je niet op SleepingBeauty of de persoon waar jij je bm-stem op hebt?

Ik ga voor mijn groene stem op SleepingBeauty om de volgende redenen:
- Een nieuwe speler die gelijk zo actief deelneemt, en zo actief meedenkt ontvangt sowieso een +1! Probs.
- Zoveel bijdragen, mengen in discussies, ik heb een sterk gevoel dat jij een goedje bent.

Ik ga mijn BM-stem niet plaatsen. Ik zou hem op SB (sleepingbeauty) plaatsen, maar die wil ze niet ontvangen. Ik heb bij alle andere spelers nog geen goed gevoel.

Mijn lynch-stem gaat naar GreenGang. Wat hem op twee stemmen brengt. Dit kan dus een definitieve lynch worden. Indien er mensen het hier niet mee eens zijn, kaart dit dan aan voor de deadline EN niet na de deadline. Waarom stem ik GG?
- Plaatst een gemakkelijke stem, gebaseerd op niks. Want zijn onderzoek is niet goed uitgevoerd (zie mijn post hierboven).
- Plaatst posts, waar wij tot nu toe nog niks aan hebben gehad.
@GreenGang. ik hoor graag iets van je.


je laat dus de keus voor bm over aan spelers waar je geen vertrouwen in heb.
en je wil daar zelf helemaal geen stem in hebben? :|
 

DeletedUser78882

Guest
Ik weet vrij zeker dat hij geen wolf is, dat heb ik erop tegen. Het vorige potje gaf die als burger ook al aan dat die het maar niks vond en met die rol er geen tijd in wilde steken (zo vatte ik het iig op) dus denk dat we hier gewoon een burger hebben. Lynchen vind ik jammer..
waarom kijk je terug naar andere potjes? Als ik dit potje had gezegd ene saaie rol te hebben, en hetzelfde doe volgend potje als slechtje ga je me dan ook gelijk geloven??

Vergeet de vorige potjes toch eens mensen, zo kan je mensen echt heel makkelijk misleiden.
 
Reactiescore
93
Ik vind dit zo gespeeld overkomen, 3x benadrukken dat je nog nooit krachten hebt gehad bij WVW. Weet niet of ik je post als nerveus en daardoor mogelijk slechtje moet zien of dat we deze post juist het beste zsm vergeten.
Het is terug te vinden dat dit mijn 3e potje is en dat ik mijn vorige 2x burger was. En aangezien het nu de 1e dag is, kan ik dus nog nooit een speciale actie gedaan hebben, zelfs niet als ik dit potje een speciaaltje was;)
 

DeletedUser78876

Guest
Voor iemand die de gehele tijd op stemmen loopt te hameren vind ik dit een matige keuze. Waarom stem je niet op SleepingBeauty of de persoon waar jij je bm-stem op hebt?

Ik ga voor mijn groene stem op SleepingBeauty om de volgende redenen:
- Een nieuwe speler die gelijk zo actief deelneemt, en zo actief meedenkt ontvangt sowieso een +1! Probs.
- Zoveel bijdragen, mengen in discussies, ik heb een sterk gevoel dat jij een goedje bent.

Ik vind het toch een vreemde stem. Niks tegen SleepingBeauty want die speelt fantastisch mee. Maar ik zou eigenlijk niet het risico nemen een nieuweling die net voor het eerste speelt een relatief belangrijke actie van de muizenval geven. Degene met ervaring kunnen naar mijn mening beter inschatten hoe je zo'n actie moet gebruiken, waar je op moet letten.
 

DeletedUser76198

Guest
waarom kijk je terug naar andere potjes? Als ik dit potje had gezegd ene saaie rol te hebben, en hetzelfde doe volgend potje als slechtje ga je me dan ook gelijk geloven??

Vergeet de vorige potjes toch eens mensen, zo kan je mensen echt heel makkelijk misleiden.

Tuurlijk vergeet ik geen vorige potjes. en nee, jou zou ik niet geloven daar je nu meezoekt. Hij is het hele vorige potje onzichtbaar geweest, daarom geloof ik dat hij nu weer geen zin heeft vanwege zijn rol ;) Ik denk dat GG een ander soort speler is dan dat jij bent.
 

DeletedUser70854

Guest
Dit is pas dag 1, waarom moet jij afgelopen dagen zeggen als jij door hebt dat vandaag wel de bm stemmen moeten. Crazy inderdaad een rare keus, maar het is jouw co dus cv.
Gisteren waren we toch ook al bezig?
Crazy is buiten mijn co, volgens mij ook echt een goede wvw'er
 

DeletedUser78882

Guest
Tuurlijk vergeet ik geen vorige potjes. en nee, jou zou ik niet geloven daar je nu meezoekt. Hij is het hele vorige potje onzichtbaar geweest, daarom geloof ik dat hij nu weer geen zin heeft vanwege zijn rol ;) Ik denk dat GG een ander soort speler is dan dat jij bent.
wat dus maakt dat als hij nu hetzelfde zegt, en heel het potje onzichtbaar gaat zijn, hij ook perfect slechtje kan zijn. je kijkt dus veel te veel naar vorige potjes.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Vorige keer slechtke was hij ook zo opgefokt @Castiel. ....
En Pieter, dan kan hij je ook zo makkelijk misleiden
Je bent 3 dagen zn co

Ah ja dus ik doe opgefokt? Ik ben serieus super relaxed en ben totaal niet opgefokt. Ben alleen wel aan het drinken met me vrienden in Brugge en speel mobiel dus misschien komt het daardoor haha
 
Bovenaan