Moves and Counter Moves

Reactiescore
179
Ik ruik een hypocriet

In deze reactie is wel duidelijk dat je wel erg opwindt.



Dat heb je goed gezien, maar ik dacht dat dit toch al wel erg lang duidelijk was?

Ja dat heb ik inderdaad goed gezien. En ik lach me er kapot om als ik zie met hoeveel kata’s jullie nodig hebben in een clear.

En het grappigste wat ik dan hoorde in onze skypchat dat Ship openstond voor een regeling betreft het kata gebruik. Maar dat P. daar niet voor open stond. Mijn vraag is eigenlijk WAAROM NIET? Ik zou zeggen knal lekker door met die kata’s geeft wel aan dat het niveau ondermaats is.
 

DeletedUser77892

Guest
In deze reactie is wel duidelijk dat je wel erg opwindt.





Ja dat heb ik inderdaad goed gezien. En ik lach me er kapot om als ik zie met hoeveel kata’s jullie nodig hebben in een clear.

En het grappigste wat ik dan hoorde in onze skypchat dat Ship openstond voor een regeling betreft het kata gebruik. Maar dat P. daar niet voor open stond. Mijn vraag is eigenlijk WAAROM NIET? Ik zou zeggen knal lekker door met die kata’s geeft wel aan dat het niveau ondermaats is.
Mijn smidjes en boertjes worden ook met regelmaat de grond in gewerkt. En dat is niet omdat mijn stamgenoten op bezoek komen ;)
Waarom niet? voor mij persoonlijk omdat kata's gewoon bij het spel horen, ik zeik ook niet als ik gesloopt word. Dat regelt me AM wel. Als je een beetje kan deffen is gesloopt worden ook geen probleem. Het feit dat ship tijd blijft steken in het zeuren over kata's in plaats van leren deffen tegen kata's zegt voor mij meer over het niveau.
 
Reactiescore
179
Mijn smidjes en boertjes worden ook met regelmaat de grond in gewerkt. En dat is niet omdat mijn stamgenoten op bezoek komen ;)
Waarom niet? voor mij persoonlijk omdat kata's gewoon bij het spel horen, ik zeik ook niet als ik gesloopt word. Dat regelt me AM wel. Als je een beetje kan deffen is gesloopt worden ook geen probleem. Het feit dat ship tijd blijft steken in het zeuren over kata's in plaats van leren deffen tegen kata's zegt voor mij meer over het niveau.

Zolang er geen afspraken zijn dan zullen ze ook aan Ship kant gebruikt worden beetje gek om het dan ook nog even op te noemen toch?
Ja kata's horen bij het spel inderdaad maar als je een beetje redelijk bent dan ga je geen smidjes en een hoofdgebouw etc katapulteren heeft geen enkele meerwaarde. En dit is nu typisch Casual wereld geen afspraken willen maken. Heb op een aantal werelden gespeeld waar hier degelijk afspraken over werden gemaakt.
Over het deffen tegen kata's iedereen kan blocken dat hoef je niet te leren:eek:. Dus ik weet niet wat jij nu wil aanhalen maar dit trekt op nergens op.
 

DeletedUser49571

Guest
Hele accounts slopen is gewoon een stuk makkelijker, daarom wordt er waarschijnlijk voor die keus gekozen. Kwaliteiten op Casual zijn sowieso ver te zoeken, heb nog geen enkele "timing" gezien, af en toe een treintjes die <10min van de clear komt. maar daar houdt het ook wel op. Kata's zouden ze lekker uit het spel moeten doen. Anders maar terug op SloopAP :D , lijkt mij ook best met een +- snelheid van 2k bevelen per uur worden het veel kleine dorpjes ben ik bang. Buiten dat het enorm het spel verpest is het ook nog een tyfus tijd om op te bouwen met de trage wereld snelheiden.

Misschien toch eens onderlingen afspraken maken omtrent kata gebruik :D?
 

DeletedUser77892

Guest
Zolang er geen afspraken zijn dan zullen ze ook aan Ship kant gebruikt worden beetje gek om het dan ook nog even op te noemen toch?
Ja kata's horen bij het spel inderdaad maar als je een beetje redelijk bent dan ga je geen smidjes en een hoofdgebouw etc katapulteren heeft geen enkele meerwaarde. En dit is nu typisch Casual wereld geen afspraken willen maken. Heb op een aantal werelden gespeeld waar hier degelijk afspraken over werden gemaakt.
Over het deffen tegen kata's iedereen kan blocken dat hoef je niet te leren:eek:. Dus ik weet niet wat jij nu wil aanhalen maar dit trekt op nergens op.
De reden dat ik het melde is omdat hij het had over P. die maar nooit ophouden met kata gebruik. Beetje zeikerige reactie, en dat terwijl ship het ook doet. Of dit nou komt omdat P. wel of geen afspraken wil maakt niet uit. Ik ben sowieso tegen het maken van afspraken met vijanden aangezien dat 99% van de keren gewoon misloopt en verspilde moeite is.

Als jij denkt dat blocken de enige manier is om je te weren tegen kata;s krijg ik het idee dat je nooit echt effectief gesloopt bent. Maar dat kan ik mis hebben.
Smid en hq slopen geen meerwaarde? Succes met edels maken zonder smid of hq.
Kata's zijn al zo lang onderdeel van dit spel, als mensen er nu nog niet gewend aan zijn ligt dat toch echt aan henzelf. Ik heb gekozen om er niet over te zeiken, maar er gewoon mee leren dealen. Wat mij betreft de beste optie en houd de fun gewoon in het spel, of je nou gesloopt wordt of niet.
 
Reactiescore
179
De reden dat ik het melde is omdat hij het had over P. die maar nooit ophouden met kata gebruik. Beetje zeikerige reactie, en dat terwijl ship het ook doet. Of dit nou komt omdat P. wel of geen afspraken wil maakt niet uit. Ik ben sowieso tegen het maken van afspraken met vijanden aangezien dat 99% van de keren gewoon misloopt en verspilde moeite is.

Als jij denkt dat blocken de enige manier is om je te weren tegen kata;s krijg ik het idee dat je nooit echt effectief gesloopt bent. Maar dat kan ik mis hebben.
Smid en hq slopen geen meerwaarde? Succes met edels maken zonder smid of hq.
Kata's zijn al zo lang onderdeel van dit spel, als mensen er nu nog niet gewend aan zijn ligt dat toch echt aan henzelf. Ik heb gekozen om er niet over te zeiken, maar er gewoon mee leren dealen. Wat mij betreft de beste optie en houd de fun gewoon in het spel, of je nou gesloopt wordt of niet.

Wat ik meer bedoelde dat als jullie maar blijven knallen met kata's dat Ship het dan ook zeker niet nalaat om met kata's te gaan knallen. Alhoewel Rutger(TheInfinityOfSerenity) heeft denk al 2x met jullie aangehaald of jullie er voor openstonden. En dat jij sowieso tegen het maken van kata regels bent dat zegt meer over jou. Ik heb vele werelden gespeeld waar dit gewoon uitgevoerd kon worden, daar werd het gewoon uitgespeeld zonder kata's en toen lukte het ook dus verspilde moeite ja misschien op deze wereld?. En het niveau op Casual is daar dermate te laag voor, om daar inderdaad fatsoenlijke regels over te maken.

Ik speel op een account wat 360 graden front heeft en alle spelers die mij ook maar aanvallen kata'en me gebouwtjes lek hoor;). En ik weet ook wel dat blocken niet de enige manier is, maar dat was overigens ook niet heel erg serieus bedoeld;).
Inderdaad kata's zijn al een tijdje onderdeel van het spel, maar zoals ik heb gezegd hebben we in verleden in werelden toch bewezen dat er wel degelijk afspraken zijn geweest en dat die door bijna door iedereen in acht werd genomen.

Gezien jou reactie zal ik jou maar ook je stam nooit overtuigen om daar fatsoenlijke afspraken over te maken dus we kunnen wel eindeloos discussiëren want we denken over dit onderwerp erg verschillend;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser71298

Guest
Zijn jullie nou nog steeds bezig met zeveren over kata afspraken en zeuren over wat er gesloopt word?
SHIP en Zero sturen al sinds dat ze bestaan kata's op alle gebouwen behalve de schuilplaats.
Schuilplaats blijft bespaard doordat je die niet kan targetten anders hadden ze die ook nog gesloopt. <- Tevens de reden dat ik jullie hypocriet noem

Dit betekend niet dat P en W-Pack het zelf ook niet doen alhoewel ik me herinner dat ze toch wat betere gebouwen kiezen zoals hoofdgebouw, boerderij, smid en muur.
Zelf kies ik altijd voor muur tenzij je mij in het verleden ook alles hebt gesloopt, wie de bal kaatst moet hem namelijk kunnen terug verwachten.

Kort verhaal nog korter: stop met huilen over wat kata's en steek je energie in de oorlog, bereik je veel meer mee ^^
 
Reactiescore
179
Zijn jullie nou nog steeds bezig met zeveren over kata afspraken en zeuren over wat er gesloopt word?
SHIP en Zero sturen al sinds dat ze bestaan kata's op alle gebouwen behalve de schuilplaats.
Schuilplaats blijft bespaard doordat je die niet kan targetten anders hadden ze die ook nog gesloopt. <- Tevens de reden dat ik jullie hypocriet noem

Dit betekend niet dat P en W-Pack het zelf ook niet doen alhoewel ik me herinner dat ze toch wat betere gebouwen kiezen zoals hoofdgebouw, boerderij, smid en muur.
Zelf kies ik altijd voor muur tenzij je mij in het verleden ook alles hebt gesloopt, wie de bal kaatst moet hem namelijk kunnen terug verwachten.

Kort verhaal nog korter: stop met huilen over wat kata's en steek je energie in de oorlog, bereik je veel meer mee ^^

Kijk jij valt wel heel erg in herhaling:rolleyes2: het verhaal komt bijna hetzelfde neer als van Hamilclar.
Lees mijn post eens goed door dan maakte je deze post wel heel erg onnuttig ik ga niet 30x hetzelfde herhalen. We weten allebei dat Ship maar ook P. kata's gebruiken, en dat Ship ze niet fair gebruikt kan ik inkomen. Het gaat mij er eerder om maak dan afspraken, maar dat willen jullie niet. En ik kan niet voor iedere speler in bres springen hoe ze een kata's moeten gebruiken. Hoe de speler gebruikt moet die dan zelf maar bekijken, ik richt ze alleen op de muur. Al moet ik zeggen dat het weer een tijd geleden is dat ik aanvallen heb verstuurd op een account.
 

DeletedUser71298

Guest
Volgens mij ben je al bezig met in herhaling vallen door blijven te proberen om kata afspraken te maken die wij op onze beurt weer afwijzen.
Wil je dat er geen kata's gebruikt worden dan gebruik ze zelf niet.
Het blijft ieder zijn eigen keuze om kata's te gebruiken en zoals ze al gebruikt worden kun je ze blijven verwachten
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij ben je al bezig met in herhaling vallen door blijven te proberen om kata afspraken te maken die wij op onze beurt weer afwijzen.
Wil je dat er geen kata's gebruikt worden dan gebruik ze zelf niet.
Het blijft ieder zijn eigen keuze om kata's te gebruiken en zoals ze al gebruikt worden kun je ze blijven verwachten

Oké duidelijk verhaal kan ik nu opmaken dat P. noob is
 
Bovenaan