Golden Awards

Reactiescore
1.454
Mooiste actie van de wereld:
Ik denk dat de massa op Gnome/Whale erg mooi waren. Als Par. zijnde goed teamwork.

Een actie op een account wat onder perma vv staat bij de mooiste actie van de wereld zetten is wel een beetje jammer imo...
Zijn mooiere dingen gebeurd. AMB die wat afprutst, Appie waar de leiders beginnen te rennen. Andere redelijke offensieven zijn er vast ook wel geweest (hoop ik dan tenminste :p)
Maar trots zijn en die actie mooi vinden is wel een beetje frappant imo. Dan zou het ook mooi zijn om bb dorpen van gestopte spelers te edelen. Staan wel troepen in, wordt niks mee gedaan :p

Verder allemaal mooie lijstjes hoor, en als ik het nog niet gezegd heb, alvast gefeliciteerd Par.! Jullie waren deze wereld veruit de sterkste samen ;)
 

DeletedUser77130

Guest
Appie waar de leiders beginnen te rennen.

Want dat was ook echt wat er gebeurde. Nee, Appie ging kapot door het stoppen van o.a. Xeno, runnen van LopezBogei toen die 90% offensief ging in riskant gebied (en zijn buurman doorappte dat die op vakantie ging) en vervolgens MysteriousOne (lees = Sven) zo leuk is om als dragend account met volle dekking C44 te laten ontploffen. Nee joh, geef de leiding maar de schuld, arrogante kwal.
 
Reactiescore
967
Een actie op een account wat onder perma vv staat bij de mooiste actie van de wereld zetten is wel een beetje jammer imo...
Zijn mooiere dingen gebeurd. AMB die wat afprutst, Appie waar de leiders beginnen te rennen. Andere redelijke offensieven zijn er vast ook wel geweest (hoop ik dan tenminste :p)
Maar trots zijn en die actie mooi vinden is wel een beetje frappant imo. Dan zou het ook mooi zijn om bb dorpen van gestopte spelers te edelen. Staan wel troepen in, wordt niks mee gedaan :p

Verder allemaal mooie lijstjes hoor, en als ik het nog niet gezegd heb, alvast gefeliciteerd Par.! Jullie waren deze wereld veruit de sterkste samen ;)

We misten onze deffers, waardoor we onder vv moesten, dus ik blame jou Sikko!:oops:
 
Reactiescore
1.454
Want dat was ook echt wat er gebeurde. Nee, Appie ging kapot door het stoppen van o.a. Xeno, runnen van LopezBogei toen die 90% offensief ging in riskant gebied (en zijn buurman doorappte dat die op vakantie ging) en vervolgens MysteriousOne (lees = Sven) zo leuk is om als dragend account met volle dekking C44 te laten ontploffen. Nee joh, geef de leiding maar de schuld, arrogante kwal.

Een kapitein hoort met zijn schip ten onder gaan. Jij zou de laatste moeten zijn die ooit aan zo'n overstap naar een andere schip zou moeten denken. Verder was het vrij duidelijk dat jij een van de eerste renners was. Jij verlaatte op eens de leiders chat toen het moeilijk werd. Ok, de rest van Appie werkte niet mee en zei zijn ook zeker gaan runnen. Van sommige mensen kan je het verwachten, maar van jouw niet! Jij bent nooit zo geweest en hebt deze wereld daarom ook je eigen waarden overboord gegooid. En waarvoor, een wereldwinst op 1 van de meeste mislukte werelden van TW? En wereld waar niemand op terug zal kijken? Is dat het waard?

Snap me niet verkeerd, ik begrijp je beslissing best hoor. Maar dat neemt niet weg dat jij kneiterhard voor je verantwoordelijkheden bent gaan runnen en dat je de rest van Appie gewoon domweg in de steek hebt gelaten. In AMB waren de leiders tot het laatst toe bezig de teringzooi proberen te fixen. Dat is zoals het hoort, ookal is het tegen beter weten in! Dit heb jij niet gedaan, dus AKA je bent gaan runnen...

We misten onze deffers, waardoor we onder vv moesten, dus ik blame jou Sikko!:oops:

Sorry :oops:
 

DeletedUser75946

Guest
Bedankt voor de nominaties vrienden, moest luidop lachen toen ik dit las xD

Beste speler:
Puur gekeken naar skills zet ik hier even de spelers van McDonald Trump neer. Deze mannen zijn altijd stoned/dronken ....
@hoe goed zijn zij als ze nuchter zijn? :/
 
Reactiescore
141
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Spelers die actief blijven farmen (wieboy+anderen die er over opscheppen 3), Jesse van ZwareJongens door zn activiteit, Youri van team Ganja >ik zie in de toekomst graag 'what you're capable of m8', Recliner jullie zijn weer lekker actief nu het erop aankomt! Pablito, ouwe interner!

Hartje
 
Reactiescore
141
Ook ik zal mijn lijstje weer eens maken:

Beste speler:
Nozemoil. Ben nog weinig spelers tegengekomen die je zo veel willen en kunnen helpen.
Beste stam: Par. Iedereen dacht altijd dat het een ongeregeld zooitje was en kijk nu eens...
De beste stam speler: ltDarky. Vooral Jasper met zijn leidingskwaliteiten waar we veel aan hebben gehad.
Het grootste ego: Is en blijft tim010...
Beste leider: Zoals eerder genoemd, Jasper.
Slechtste leider: Wie was de 'leider' van Res ook alweer?
Meest overschatte stam: Res.
Meest onderschatte stam: Vanaf het begin van de wereld Par.
Meest overschatte speler: Tim010
Meest onderschatte speler: ZwareJongens :cool:
Het team van recliner heeft zichzelf ook wel bewezen na zo veel aanvallen en weinig verliezen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik zou een Par 2.0 wel zien zitten.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: TheCrowner, bepaalde AF spammers, noem geen namen :oops:
Mooiste spelers naam: The Lazy Gnome.
Mooiste stam naam: Virtual Expansion.
Het tofste topic: --
Het domste topic: --
Favoriete forum poster: --
Minst favoriete forum poster: Ik zou geen namen noemen
Mooiste profiel foto van spelers: --
Mooiste profiel foto van stammen: Die restanten hebben wel echt een gave pf
Mooiste actie van de wereld: Runnen van Lopez, een van de redenen waardoor Appie wegviel.
Grootste blunder: Iroh heeft wel eens wat def gesloopt :x
Voor wie heb je nu echt respect: Paul op ZJ. Zonder hem was dit account al lang gevlogen geweest.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Team ZJ op 1, verder iedereen uit Par.
 
Reactiescore
967
Wat een saaie lijstjes zeg..

Als je de tijd neemt om elkaar een veer in de reet te steken op een gespeelde wereld, neem dan op zn minst de tijd om met een sterke inhoudelijke lijst te komen want dit is ronduit kansloos.:oops:
 

DeletedUser77130

Guest
Een kapitein hoort met zijn schip ten onder gaan. Jij zou de laatste moeten zijn die ooit aan zo'n overstap naar een andere schip zou moeten denken. Verder was het vrij duidelijk dat jij een van de eerste renners was. Jij verlaatte op eens de leiders chat toen het moeilijk werd. Ok, de rest van Appie werkte niet mee en zei zijn ook zeker gaan runnen. Van sommige mensen kan je het verwachten, maar van jouw niet! Jij bent nooit zo geweest en hebt deze wereld daarom ook je eigen waarden overboord gegooid. En waarvoor, een wereldwinst op 1 van de meeste mislukte werelden van TW? En wereld waar niemand op terug zal kijken? Is dat het waard?

Snap me niet verkeerd, ik begrijp je beslissing best hoor. Maar dat neemt niet weg dat jij kneiterhard voor je verantwoordelijkheden bent gaan runnen en dat je de rest van Appie gewoon domweg in de steek hebt gelaten. In AMB waren de leiders tot het laatst toe bezig de teringzooi proberen te fixen. Dat is zoals het hoort, ookal is het tegen beter weten in! Dit heb jij niet gedaan, dus AKA je bent gaan runnen...

Sorry :oops:

- In de weken dat ik Appie alleen moest leiden kreeg ik geen input van spelers om leidersposities in te nemen.
- Appie viel op C44 met een combinatie van Xeno, M1 en BeerGuide, face it. Dat dan circa 45% van C44 weg is en 25% heult met -DR- betekend dat ik geen ene flikker meer kon doen vanuit Appie zijnde.
- Het trackrecord met -DR- was om te janken, thanks to Jelle/Clowner. Met hem vallen geen afspraken te maken, gezien hij niet eens weet welke koers hij varen wil, maar wel heel goed weet hoe iets niet moet (zoals je hierboven feitelijk ook doet).
- Par en -DR- spanden samen of lieten dat externe iig zo tentoonstellen. Tegen Par was de oorlog aan het warmlopen, maar niet echt uitgesproken, tegen DR had M1 zitten roeptoeteren dat we DR moesten pakken en wel even een oorlogsverklaring de deur uit moesten doen. Twee weken later gaat die de stam uit, wat resulteert in een dorpenverlies van ruim 300 dorpen op een gebied van 1000 dorpen die direct in de rug ligt en samenwerkt met -DR-. Nee, sorry ik ga niet eens het woord 'fair play' willen verdedigen hier, M1/Sven heeft dat te ver verneuqt gedurende het proces.
- In de weken richting de vorming en opbouw van Appie hebben we gekeken naar spelers die outperformden in hun regio en ook mee konden doen op een respectabel sociaal vaardigheidsniveau. Op het moment dat er veel tijd gestoken word in dat soort spelers met een stempeltje/rugzakje om te zorgen dat ook zij hun spelletje kunnen doen en zij tevens bij de eerste de beste tegenslag of op mij of op de rest van de leiding of op andere spelers beginnen te zeiken in plaats van initiatieven te tonen gaat dat knellen.

M1 was op goedkeuring van mij bezig met een massa op Abdullah en de westvleugel van C54 van -DR-. Zou die vleugel van -DR- vallen dan konden we via de RIM een hele hoop druk zetten zonder veel front te hoeven afdekken. Een week later is dat account (ruim 25% van de continentwaarde) niet alleen weg uit Appie, maar worden nog dezelfde dag:
- Stacks teruggehaald;
- Edels en clears gelanceert op o.a. Beerguide;
- Loopt mijn Skype vol, omdat spelers dichtklapten en niet meer autonoom konden functioneren.

Xeno was toen al pleite, n.a.v. dat er geen massa voor hem gepland werd, maar had daar zelf initiatief in kunnen nemen bvb, maar koos ook de weg van de minste weerstand.
Beerguide lag met 90% off in vijandelijk gebied. Eén goede wave met clears erover en oeps, die was ineens 2 pagina's verder, omdat er geen frontdef was. Dat gebeurd als je roekeloos alleen maar denkt dat je nooit incomings krijgt. Naderhand Erwin voor op de flikker gegeven en is dat opgepakt, maar het is ruimschoots te laat geweest, -DR- kreeg grip op C44.

Los van het feit dat M1 gelijk begon aan te vallen, lachte -DR- ons uit en zei: "Misschien kunnen we target A niet aanvallen, maar wel target B." Wat betekend dat we per saldo alsnog def op twee fronten nodig hebben, maar de druk bij bvb Beerguide/Xeno zou verschuiven naar Schedel/N1, die al klappen ontvingen.

Nogmaals: -DR- was een gepasseert station, C44 was naar de tivus door die leave en vervolgens wordt van mij verwacht dat ik een zooitje kleine kinderen die niet in staat zijn een massa te plannen en gaan runnen bij 100+ incomings te gaan leiden? Dat had ik de weken ervoor gedaan, ook door constant def te blijven verversen, door vv's te nemen en door bijna around the clock bezig te zijn om spelers naar targets te blijven zoeken om resultaat te boeken op -DR-. Pas bij de vv's kwam de echte schade naar boven, nog afgezien van de activiteitsdepuls die plaats had gevonden wordt het lastig deffen met een account wat in één ochtend zonder activiteit en zonder opgevraagde prevstacks weer recht te trekken. Dat had ik meerdere keren gedaan, maar vervolgens was het commentaar dat ik het account niet had moeten slopen, beter geen vv had moeten pakken, etc. Sorry, hoor. IK LET OP ZO'N MOMENT OP EEN :mad:#$@#$@#@#$@# ACCOUNT VAN EEN ANDER IN MIJN EIGEN VRIJE TIJD OMDAT IEMAND TE LUI OF LOMP IS OM EEN TREINTJE TE KUNNEN SNIPEN OF EEN ACCOUNT GOED IN TE DELEN.

Tuurlijk ben ik het op een gegeven moment zat. De actie van M1 was niet alles, maar met die actie werd de angel er uitgetrokken om nog enigszins Appie te willen leiden. Dat heb ik in de stamchat laten weten. Uit de leiderschat ben ik nooit gestapt, dus waar je die onzin vandaan hebt gehaald weet ik niet. Wel ben ik uit de chat met -DR- gestapt, omdat Jelle er laconiek sarcastisch bleef doen in plaats van de wheelen en dealen toen ik deals met hem kon maken. Dan ben je bij mij gauw klaar.

Valt mij kwalijk te nemen dat ik de stekker uit het leidinggeven genomen heb, gegeven bovenstaande opeenvolgende gebeurtenissen? Imo zou dat gezeik eens moeten stoppen en zouden we beter eens een paar treintjes heen en weer sturen, is veel beter dan dit onnuttige geneuzel waarbij duidelijk is dat het plezier om een stam te leiden en de dynamiek die spelers moeten hebben om een stamkern te kunnen vormen niet goed genoeg bestand was op C44 om actief te blijven leiden. Accounts als No1 zijn daarvan het slachtoffer geworden. De rest op C44 van Ex-Appie die nu niet in Par zit heeft het op enig moment verprutst gedurende het traject.
 

DeletedUser77130

Guest
Beste speler:
1. TheHappyGanjaMan. Vanaf het begin van de wereld soeverein top 3. Meerdere top 5 accounts weggespeeld deze wereld, gezien alle tegenslag alsnog de activiteit op kunnen brengen om fronten te killen met directe tegenstanders, def te blijven voorzien aan stamgenoten, vv's te draaien indien nodig, kortom: Beastmode activiteit tonen en adequaat opereren in een dynamische omgeving.
2. Wieboy3: Het team farmt als een beest, is altijd in voor een praatje, zorgt voor een goede safezone, maar zal na Gnome op zoek moeten naar nieuw actief front. Gezien de recente resultaten en activiteit zal een nieuw front een goede testcase worden om te zien op dit account haar status als #1 speler kan handhaven/uitbreiden. Vooralsnog soeverein #1.

Beste stam:
Par. The place to be, nadat Roy de leiding in handen nam is de stam uitgegroeid tot een organisatie die bijna 2 maal zo groot is geworden dan de directe concurrent. Om de wereld te kunnen winnen zullen ook de andere 6 geheimen geannexeerd moeten worden en zal afgerekend moeten worden met Res

De beste stam speler:

Deze laat ik nog open, gezien de concurrentie vrij dicht bij elkaar zit. Schedel of Ganja zou deze reward moeten krijgen, gezien de recent getoonde activiteit, maar gezien ook in Par de briljantjes langzaam beginnen te schijnen laat ik de reward open.

Het grootste ego:

Zo'n type die heel erg zin heeft om iedere dag een farmrecord te farmen, maar nooit een vv regelt en insta zeikt om stambeleid aan te passen. In Appie was er daar één van.

Beste leiders:
Youri:
Opzetten van SPAM en Appie alsmede de brug verzorgen naar AMB en later Par. Nu even wat meer naar de achtergrond/account based, na een lange tijd de kar te hebben getrokken. Het zij je gegunt.
Leo: Opzetten van SPAM en Appie alsmede de brug verzorgen naar AMB en later Par. Nu even wat meer naar de achtergrond/account based, na een lange tijd de kar te hebben getrokken. Bevalt mij beter.
Vivian (-DR-): Viel mee te praten en harde afspraken mee te maken. Had tig spelers onder zich in -DR- die moeilijk te vormen waren, was toch lange tijd gelukt.
Roy: Heeft in SPAM in eerste instantie toch een klappie gehad, maar heeft sinds het overnemen van de dagelijkse leiding in Par gezorgt dat Par de #1 stam werd en de kans op een wereldoverwinning daardoor vergroot. Nu nog over de streep trekken door Res te verslaan.

Slechtste leider:
Jelle/The Crowner:
Hij had beter even gelezen wat er op W45 allemaal gebeurd is en dat Y en ik niet met ons laten sollen door een zeer verstrekkende bondgenoot het mes op de keel te zetten door edellijnen te shortcutten met een mindset die alleen -DR- based was en niet wereldbased dan mis je de strategische vaardigheden om een wereld te kunnen beslissen cq winnen. Met hem vallen geen afspraken te maken.

Meest overschatte stam:
AMB:
Roept de oorlog uit naar Par. Vier weken later is de voltallige leiding hem gepeert en is de stam zo inactief als de malle. Als je je profileert als #1 stam, laat het maar zien dan.
Appie: Extern overschat dan. Toen spelers van AMB bij Appie kwamen begonnen ze over 'wereldwinst' etc te roeptoeteren. Ik zei dat het nog lang niet zo ver was en dat we eerst in de positie moesten komen door bijvoorbeeld -DR- te kraken voordat er aan zo'n scenario gedacht mocht worden. Kwantitatief altijd in de minderheid geweest, kwalitatief niet per sé de bovenliggende partij.

Meest onderschatte stam:
Par:
Heeft een transformatie meegemaakt sinds Roy de leiding overnam, waardoor de stam die bekend stond als 'stabstam' in sommige kringen ook serieus is gaan draaien en het verleden van zich kon afschudden.

Meest overschatte speler:
TheSpecialBeerGuide:
Cleart een target zonder edels, om er daarna achter te komen dat de tegenstander de dorpen goedkoop kan edelen en achter de feiten aanloopt. Nog los van het ragen wanneer een account al helemaal naar de tivus is en ik via vv nog enigszins de boel op de rit probeer te krijgen door van een 90% offverhouding aan het front (met inkomende edelclears daar op) om te bouwen naar een 40/60 verhouding, waardoor het front houdbaar wordt.

Meest onderschatte speler:
Wieboy3:
Heeft hiervoor nooit een topaccount gehad en bloeit nu uit tot één van de wereldwonderen van W55 en leert hoe goed ze intrinsiek zijn.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Spelers die toegevoegd zijn bij mijn Skype en deze wereld geen maffe trucs of sleazy games hebben proberen te spelen ten koste van mijn stam of mijn team zijn van harte welkom. Vanuit W45 weten de spelers dat ze bij mij in goede handen zijn.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Sleazers, zoals:
Jelle (The Crowner), Marter (Backstabber en CF-er 1st class), The Black Rose (CF-er 1st class).
Egoïsten: Sven (M1, roekeloos) (SpecialBeerGuide, mist inzicht).

Mooiste spelers naam:
NozemOil:
Omdat Jägermeister nu éénmaal lekker is. <3

Mooiste stam naam:
De edelPARade.

Het tofste topic:

Hezhi Kaartjes W55.

Het domste topic:
"Topspelers:" Show first, shout later.

Favoriete forum poster:

-

Minst favoriete forum poster:
Van die figuren die een discussie maar niet kunnen laten rusten, terwijl die eigenlijk al over is.

Dikste wannabe op het forum:
-

Dikste wannabe in het spel:
Marter:
Als backstabben nog niet goed genoeg was, zou die samenwerken met The Crowner en CF-t nu bij meerdere spelers. Geen empathisch vermogen. Sociale vaardigheden ver beneden peil.

Mooiste profiel foto van spelers:
Generaal Iroh:
94276_large


Mooiste profiel foto van stammen:
New Order
100102_large

Die blade is gewoon harstikke epic!!

Mooiste actie van de wereld:
Par
die de vv neemt van Insomnia om Marter te laten stoppen met backstabben, terwijl SPAM clears lanceert op Marter om hem het zwijgen op te leggen. Dat was het eerste teken dat fair play ook plaats kon vinden op W55, mits spelers er maar genoeg animo aan gaven.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Recliner:
Zit nu even in de hoek waar de klappen vallen. Indien het team door de klappen heen komt en we kunnen gaan huishouden in C54 zal het snel gaan en kan ook dit team laten zien welke onderliggende intrinsieke kracht het heeft.

Meest belovende stam voor de toekomst:
-

Grootste blunder:
Clean sheet op Ganja met 99 - 0,
totdat we één recap ontvingen. Inmiddels wel een mooi track record opgebouwd, maar dat ene dorpje deed op dat moment even zeer aan de ogen.

Voor wie heb je nu echt respect:

They know it.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Co's en stamleden die ook echt iets kunnen betekenen, zien we daarna wel waar het schip terecht komt.
 

DeletedUser76221

Guest
Het word tijd dat ik ook eens een lijstje maak, graag vermeld ik even dat ik deze wereld maar enkele weken speel, en dat mijn lijstje dus op die enkele weken gebasseerd is.

Beste speler: Schedel:
Deze vriendjes ken ik ondertussen al een langere tijd. Samen met heel het team vormen ze een actief sterk team waar vele teams naar op kunnen kijken. Actief farmen, actief aanvallen, sterk deffen enz.. Ik denk dat we het beste van dit account nog lang niet gezien hebben.
Reborn Legend: Vele zullen waarschijnlijk dit account niet verwacht. Maar team Reborn heeft ook al bewezen dat ze geen nieuwkomers zijn. Actief farmen, goed deffwerk en goede stamspelers!
Beste stam: Aangezien de situatie van deze wereld ben ik vrijwel verplicht om Par. te noteren. Ze zijn 3x zo groot en hebben een aantal accounts meer. Mocht de wereld gelijk zijn had ik wel eerder getwijfeld om Beyond te noteren.
De beste stam speler: Vanuit Par weet ik dit niet, maar ik gok dat Schedel en Ganjaman hier wel op hun plek zullen zijn. Voor Beyond is dit absoluut Reborn & Diamond. Deze 2 zijn niet vies van een vv'tje binnen de stam, heb je deff nodig? stuur gerust een pm, ze kunnen meestal wel wat missen.
Het grootste ego: De helft van Par. heeft een redelijk ego, al dan niet terecht.
Beste leider: Het ziet er naar uit dat de leiding van Par de touwtjes wel goed in handen heeft.
Slechtste leider: Dat zal wel de oud leiding van Res geweest zien, de prestaties die daar getoond zijn waren redelijk triest.
Meest overschatte stam: Par. Van de tijd die ik hier zit heeft deze stam mij eigenlijk bitterweinig getoond waarom ze 1e staan. Meerdere solo acties vanuit Par bleken lachtertjes te zijn. Heb zelf met mijn eigen account & andere accounts al een paar kleine blitzjes & solo massas gedaan. En daaruit is toch gebleken dat de activiteit bij sommigen redelijk laag is en daardoor veel deff & clears verloren gaan.
Meest onderschatte stam: Deze ga ik blanco laten. Ik heb mijn vermoeden en denkwijze over iedere stam.
Meest overschatte speler: Ik twijfel tussen een aantal spelers hier. Maar Generaal Iroh is hier niet slecht geplaatst. Die vind het blijkbaar moeilijk om 100 incs te verwerken en te dodgen. RIP mobiele deff!
Meest onderschatte speler: Wederom ga ik Reborn neerzetten. Gisteren hebben ze een dikke verdediger binnen gehaald met amper dorpenverlies. Ben benieuwd wat ze offensief nog zullen gaan bewijzen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: De heren van Niet nini , de heren van schedel, en de heren uit huidig Beyond
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Leo ofcourse :D
Mooiste spelers naam: Vind eigenlijk weinig namen mooi op deze wereld. Maar als ik dan toch moet kiezen ga ik voor El Mejor
Mooiste stam naam: Beyond
Het tofste topic: Golden awards
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: /
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel:
/
Mooiste profiel foto van spelers: De profielfoto van Niet nini is toch wel nice!
Mooiste profiel foto van stammen: Het profielplaatje van Res
Mooiste actie van de wereld: Nog geen gezien in de tijd dat ik speel. De massa van gisteren op abdullah was wel mooi gedaan, hadden we zelf niet echt zien aankomen en daarom kwam het in als een bom.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Wederom ga ik Reborn neerzetten, ik ben en blijf benieuwd wat ze nog gaan presteren komende weken.
Meest belovende stam voor de toekomst: Ga hier toch Beyond neerzetten. Ik hoop dat de stam zich herpakt na de massa op abdullah en dubbel zo hard terugslaat.
Grootste blunder: Het starten op w55
Voor wie heb je nu echt respect: Vrijwel iedereen die nu in beyond zit en niet gaat runnen. Veel respect voor Donstef, die kerel weet t toch goed te houden daar met zen groot front.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: George, Rik en de heren van niet nini!
 
Bovenaan