Golden Awards

Reactiescore
1.367
niet echt, oorspronkelijk waren we niet eens serieus begonnen hier, maar 't is niet omdat we een tegenslag hebben nu, dat het al afgelopen is :p

Hoe wil je het ooit oplossen? Tis niet alsof het makkelijker word voor jullie
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser25862

Guest
Beste account: Puur afgaand op de statistieken zou nomineer ik hier het account "Seduced By Lies". De ODD ranglijsten van alle Beats! spelers liggen in mijn ogen te laag om ze hier objectief gezien voor te kunnen nomineren op dit moment. Hoewel Seduced by Lies op geen enkele OD rang de lijst aanvoert zijn ze het meest van iedereen consistent aan de top te vinden. Vandaar deze nominatie.

Beste stam: Hoewel het in mijn ogen makkelijker is om Exp weg te spelen dan de stammen waar Beats aan grenst vind ik toch dat Fusion net iets meer heeft laten zien dan Beats. Opinio heeft nog geen grootschalige acties gedaan zover ik weet, eerder de eigen cluster gedicht. De aanvallen op DGM nu de laatste dagen zijn verre van genoeg om te concluderen dat dit de beste stam van W57 is. Vandaar de nominatie voor Fusion.

De beste stam speler:
Ik ken de accounts van deze wereld niet echt persoonlijk dus wordt het moeilijk om hierover te oordelen, aangezien je nooit exact weet hoe andere spelers binnen een stam functioneren. Dan maar ondanks de controverse aan het begin van deze wereld account "Archer Maximus" nomineren dankzij een prachtige ODS score.

Het grootste ego:
De mensen met een groot ego zullen dit van zichzelf wel al weten ;)

Beste leider: Geen ervaring met andere leiders op dit moment, dus nomineer graag "A Wealth of Knowledge" voor doordachte planningen en een goed aanspreekpunt te zijn.

Slechtste leider: /
Meest overschatte stam: Niet dat iemand ze overschat, maar ik denk dat er wel meer tegenstand en minder blunders van "Exp" verwacht werden. Van solid top 5 stam tot dorpen verliezen aan stammen als WST, om nog maar te zwijgen van rekruteringen Crazy Duo en Volbeat4ever.

Meest onderschatte stam: "-LW-" is en blijft de dark horse van W57 voor mij. Als ik hen vergelijk met Exp, ook in de rim maar aan de andere kant van de wereld zie ik dag en nacht verschil.

Niet dat ze geschat worden maar ik ga de leden van Desjaak, ODA en DGM hier toch even nomineren voor het vormen van "DGM-W" en "DGM-O" wat in mijn ogen ogen aan een serieus gebrek in skill en inzicht getuigt.

Meest overschatte speler: "San-der", rang 2 met ODA rang 35? Een beetje geïnternd denk ik dan...

Meest onderschatte speler: een account als "A Wealth of Knowledge" gaat het nog veel hoger schoppen dan dan ze nu staan lijkt mij.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Aangezien ik hier niet echt iemand ken pas ik het aan naar: "In welke stam had je nog graag willen zitten" en dan ga ik toch de jongens van "-LW-" nomineren. Lijken me leuke spelers met genoeg kwaliteit.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Volbeat4ever

Mooiste spelers naam: "Incomming Raspberry Pi"

Mooiste stam naam: "Communis Opinio"

Favoriete forum poster: "Johny English",
filmpjes over Fusion kan ik wel waarderen.

Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: /

Mooiste profiel foto van spelers: "San-der", lekker simpel gehouden

Mooiste profiel foto van stammen: "-LW-"
Mooiste actie van de wereld: Moet nog komen
Meest belovende speler voor de toekomst: Zie "meest onderschatte speler"
Meest belovende stam voor de toekomst: /
Grootste blunder: Een speler die zijn def troepen wegstuurt en ondersteunt met een Full clear. Dat had ik nog nooit gezien.
Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die het AF wat levendig houdt.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Dontlookback, Kamelenkweker, Darkcealin, Saturn, forsdare.
 
Reactiescore
420
@Power of Knowledge, leuk lijstje maar weinig objectief vind ik. Je nomineert je stammen op basis van statistieken terwijl bv Opinio nog niet zolang bestaat. Ik vind niet dat Opinio op 1 hoort te staan maar dat is echter een simpele mededeling. Ik deel je mening dat Fusion op dit moment er het beste voor staat.

Verder geef je alle credits van het account en stam aan Theo terwijl ik er zeker evenveel werk heb ingestoken. Het klikte goed tussen Theo en mij en ik ga hem zeker niet bekritiseren. Ik vind het oprecht jammer dat hij gestopt is maar dat betekent geen verzwakking voor het account. Blijkbaar ken je me niet en ik kan alleen maar zeggen dat dat erg jammer is.

Je meest belovende accounts zijn eigenlijk gewoon je stamgenoten terwijl je je tunnelvisie toch wel wat zult moeten openstellen. Ik ben bijvoorbeeld niet echt onder de indruk van Umur zijn spel. Het is een prima en degelijke speler maar om dan te zeggen dat het smullen wordt tegen Opinio is wat overdreven.

Het probleem met deze lijstje is dat ze vaak subjectief worden opgesteld met de bedoeling elkaar hol zo diep mogelijk uit te likken.


Gegroet!
 
Reactiescore
614
@Power of Knowledge, leuk lijstje maar weinig objectief vind ik. Je nomineert je stammen op basis van statistieken terwijl bv Opinio nog niet zolang bestaat. Ik vind niet dat Opinio op 1 hoort te staan maar dat is echter een simpele mededeling. Ik deel je mening dat Fusion op dit moment er het beste voor staat.

Verder geef je alle credits van het account en stam aan Theo terwijl ik er zeker evenveel werk heb ingestoken. Het klikte goed tussen Theo en mij en ik ga hem zeker niet bekritiseren. Ik vind het oprecht jammer dat hij gestopt is maar dat betekent geen verzwakking voor het account. Blijkbaar ken je me niet en ik kan alleen maar zeggen dat dat erg jammer is.

Je meest belovende accounts zijn eigenlijk gewoon je stamgenoten terwijl je je tunnelvisie toch wel wat zult moeten openstellen. Ik ben bijvoorbeeld niet echt onder de indruk van Umur zijn spel. Het is een prima en degelijke speler maar om dan te zeggen dat het smullen wordt tegen Opinio is wat overdreven.

Het probleem met deze lijstje is dat ze vaak subjectief worden opgesteld met de bedoeling elkaar hol zo diep mogelijk uit te likken.


Gegroet!

Punt 1: Opinio heeft nog niets laten zien wat echt indruk op me heeft gemaakt en mijn lijstje is een lijst van dit moment oftewel daarom staan ze er logischerwijs niet in. Zou ik over 6 maanden dikke stats zien en dan een lijstje maken dan ziet die er logischerwijs anders uit!?

Punt 2: Geef niet alle credits aan Theo, snap ook wel dat het als team gaat, maar ken enkel Theo (weet je naam niet eens) dus beetje lastig credits geven. Vond en bedoelde dit dan ook totaal niet aanvallend naar de evt andere speler(s) op het account :D:oops:
Daarnaast zeg ik ook nergens dat het account er nu zwak aan toe is o.i.d. en heb dan ook nergens kritiek over je geleverd.
Fijn dat je een leuke kerel bent en uit je woorden maak ik op dat je vindt dat je het spelletje kan ik zou zeggen laat 't zien :)

Punt 3: Tunnelvisie? Ik vind andere accounts ook zeker goed echter zie ik ze niet direct grote sprongen maken. Doel hier overigens met name op LW zijn ook de enige die iets voor elkaar krijgen atm.
Daarnaast heb ik LW ook zat complimenten gegeven dus om nu te zeggen dat ik enkel voor mijn stamgenoten ga (doordat ik er daar 3 noem), een tunnelvisie heb en heel mijn lijstje als subjectief te beoordelen vind ik niet terecht.
Verder is het daarnaast mijn lijstje dus laat het ook bij deze reactie vindt er van wat je wil.

Daarnaast als je me zou kennen weet je dat ik niemand zijn hol lik, credits moet je verdienen en zou hier niemand ophemelen als ze het niet verdienen!
Snap overigens ook niet waarom je hier komt en je zo aangevallen voelt als je totaal niet genoemd wordt (wat misschien ook het probleem kan zijn). Zeg niet dat dat het is, maar je bent elders wel vaker genoemd dus hou je dan daar maar aan vast ^^
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
Beste account: Vandaag ga ik voor Jonhy English, speler die voor zover ik weer meeste dorpen van de vijand heeft geedeld (buiten mijn eigen stamgenoten)
Ook stylomorco heeft in de massa (die overigens echt lekker getimed was) een mooi aantal dorpen weten te pakken en weten vast te houden
Beste stam: Geen beste stam
8557eb3d2d08bd4a2b5982c48488586e.png

fdc409665769934242ae0a5969fe6a40.png
Beats doet het leuk maar het zijn vooral een paar accounts die de kar trekken.
e6995736799b6f610460da70f0589933.png

dc27a2e6bb6d937aa13d1801a7e3294e.png

Zelfde verhaal voor Opinio, ook zitten er accounts in die al bijna een week letterlijk NIETS gedaan hebben.
afb76fe6c71ef4e9f3f2b48addd2f4f3.png

b6a35fdcb027d89daedf457bc91028bd.png
Zelfde verhaal als bij oud war, veel kleine accounts die niet echt groeien/geinternd worden. Zouden beter kunnen fuseren/actiever moeten worden, deze accounts liggen veelal safe dus zolang ze def sturen is er niets mis mee, maar haalt voor mij wel stam imago naar beneden.

1821b48f1c51c2461f7e02a44bf657c5.png

f691ee5d0bbb5d28021b7b42c01e018d.png
Dan NO, nieuwe stam met vooral spelers die al langer met elkaar samenwerken/gevochten hebben. Met OD staat deze groep totaal ruim bovenaan en ook aan mee lifters lijkt het mee te vallen.


De beste stam speler: 3 mensen waaraan ik direct moet denken, mijn co, daan en account Incapable talents. Staan altijd klaar om te VVen
Het grootste ego: Steff/alex lannon past hier goed.
Beste leider: Incapable talents, deden in Fusion al stuff op de achtergrond en nu hoofdrol als leiding
Slechtste leider: Leiding oud Fusion (rise, chef en seduced) Lieten een schip zinken en hebben nu vrijwel een identiek schip terug gekocht.
Deden zeker hen best enkel heb ik het gevoel dat ze in deze rol niet super zelf verzekerd waren en niet bij mij uit straalden dat ze leiding waren.
Meest overschatte stam: NO
Meest onderschatte stam: NO
Meest overschatte speler: Ik, ben een complete noob, gelukkig heb ik mede spelers :)
Meest onderschatte speler: Sander!
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
met actieve spelers die zich inzetten (voor de stam). Als jij je vind dat jij dat bent... Gefeliciteerd ;)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Vinne6, speler bij mij in de rim die nogal... tsja... emotioneel reageert. 100x zo erg als ikzelf in bepaalde situaties :D
Mooiste spelers naam: Vandaag vind ik "calming" best charming ;)
Mooiste stam naam: Highway to hell!
Favoriete forum poster: Iedereen die actief is lel. Als jij je vind dat jij dat bent... Gefeliciteerd ;)
Minst favoriete forum poster: Inhoudsloze trollen ;)
Dikste wannabe op het forum: Inhoudsloze trollen ;)
Dikste wannabe in het spel: Inhoudsloze trollen ;)
Mooiste profiel foto van spelers:
100460_large
101395_large
100151_large
103714_large
103333_large
105060_large

Mooiste profiel foto van stammen:
103367_large
99674_large


Mooiste actie van de wereld: Nuclear Fusion tussen War en Fenix die uitloopt in een Meltdown
Meest belovende speler voor de toekomst: Te veel keuze en niemand die er echt boven uit steekt
Meest belovende stam voor de toekomst: Niet echt in te vullen doordat er nog maar 5 relevante stammen zijn die mee doen voor de eindstrijd. Of Fusion wint van de rest of de rest moet onderling nog een strijd voeren of fuseren.
Grootste blunder: Omegamaximus, eerst stoer doen en dan runnen...
Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die het verdient, bij mij kun je het enkel verliezen ;)
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Danoontje mn co :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
533
Eindelijk wat respect hier :cool:
 

DeletedUser74650

Guest
Beste account: Vandaag ga ik voor Jonhy English, speler die voor zover ik weer meeste dorpen van de vijand heeft geedeld (buiten mijn eigen stamgenoten)
Ook stylomorco heeft in de massa (die overigens echt lekker getimed was) een mooi aantal dorpen weten te pakken en weten vast te houden
Beste stam: Geen beste stam
8557eb3d2d08bd4a2b5982c48488586e.png

fdc409665769934242ae0a5969fe6a40.png
Beats doet het leuk maar het zijn vooral een paar accounts die de kar trekken.
e6995736799b6f610460da70f0589933.png

dc27a2e6bb6d937aa13d1801a7e3294e.png

Zelfde verhaal voor Opinio, ook zitten er accounts in die al bijna een week letterlijk NIETS gedaan hebben.
afb76fe6c71ef4e9f3f2b48addd2f4f3.png

b6a35fdcb027d89daedf457bc91028bd.png
Zelfde verhaal als bij oud war, veel kleine accounts die niet echt groeien/geinternd worden. Zouden beter kunnen fuseren/actiever moeten worden, deze accounts liggen veelal safe dus zolang ze def sturen is er niets mis mee, maar haalt voor mij wel stam imago naar beneden.

1821b48f1c51c2461f7e02a44bf657c5.png

f691ee5d0bbb5d28021b7b42c01e018d.png
Dan NO, nieuwe stam met vooral spelers die al langer met elkaar samenwerken/gevochten hebben. Met OD staat deze groep totaal ruim bovenaan en ook aan mee lifters lijkt het mee te vallen.


De beste stam speler: 3 mensen waaraan ik direct moet denken, mijn co, daan en account Incapable talents. Staan altijd klaar om te VVen
Het grootste ego: Steff/alex lannon past hier goed.
Beste leider: Incapable talents, deden in Fusion al stuff op de achtergrond en nu hoofdrol als leiding
Slechtste leider: Leiding oud Fusion (rise, chef en seduced) Lieten een schip zinken en hebben nu vrijwel een identiek schip terug gekocht.
Deden zeker hen best enkel heb ik het gevoel dat ze in deze rol niet super zelf verzekerd waren en niet bij mij uit straalden dat ze leiding waren.
Meest overschatte stam: NO
Meest onderschatte stam: NO
Meest overschatte speler: Ik, ben een complete noob, gelukkig heb ik mede spelers :)
Meest onderschatte speler: Sander!
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
met actieve spelers die zich inzetten (voor de stam). Als jij je vind dat jij dat bent... Gefeliciteerd ;)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Vinne6, speler bij mij in de rim die nogal... tsja... emotioneel reageert. 100x zo erg als ikzelf in bepaalde situaties :D
Mooiste spelers naam: Vandaag vind ik "calming" best charming ;)
Mooiste stam naam: Highway to hell!
Favoriete forum poster: Iedereen die actief is lel. Als jij je vind dat jij dat bent... Gefeliciteerd ;)
Minst favoriete forum poster: Inhoudsloze trollen ;)
Dikste wannabe op het forum: Inhoudsloze trollen ;)
Dikste wannabe in het spel: Inhoudsloze trollen ;)
Mooiste profiel foto van spelers:
100460_large
101395_large
100151_large
103714_large
103333_large
105060_large

Mooiste profiel foto van stammen:
103367_large
99674_large


Mooiste actie van de wereld: Nuclear Fusion tussen War en Fenix die uitloopt in een Meltdown
Meest belovende speler voor de toekomst: Te veel keuze en niemand die er echt boven uit steekt
Meest belovende stam voor de toekomst: Niet echt in te vullen doordat er nog maar 5 relevante stammen zijn die mee doen voor de eindstrijd. Of Fusion wint van de rest of de rest moet onderling nog een strijd voeren of fuseren.
Grootste blunder: Omegamaximus, eerst stoer doen en dan runnen...
Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die het verdient, bij mij kun je het enkel verliezen ;)
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Danoontje mn co :)


Mooi lijstje, bedankt voor de benoemingen.
 

DeletedUser77704

Guest
Mijn oude lijst is wat verouderd dus we gaan een proberen een leuke in elkaar te zetten :)

Beste account:

..Pikachu,
hoge OD, stabiele ranking, mooie stats, sterke cluster en sterk team zijn een combinatie waardoor ze de titel: Beste account verdienen.

Beste stam:
Beats!
, ik kan wel gaan zeggen dat No. een veel betere stam is omdat daar zelf in zit, maar op papier is dit gewoon op het moment niet waar met feit dat Beats 1.5x groter is met veel meer safe. Ze zijn al sinds begin van de wereld redelijk stabiel en enkel is het interessant hoe de laatste ontwikkelingen de stam gaan doen.

De beste stam speler:
Rise Against
, wat kan ik me soms ergeren aan Danny maar wat is het een samenwerkend team wat daar op zit. Hoge ODO, veel VV en een bak aan ervaring en stamplezier met die gasten. Al met al een fijn team wat altijd klaar staat voor elkaar in TW en er buiten.

Het grootste ego:
Johnny English
, maar ja, geef hen eens ongelijk want ze zijn gewoon de beste :rolleyes:

Beste leider:
Art
, de leider van No. die rust en orde uitstraalt en uit in zijn handelingen en activiteit. Ben blij dat het leiderschap aan hem is overgedragen en hoe hij die vervult de eerste weken. Hopelijk gaat hij door op de lijn die is ingezet en zorgt dit voor dat No. gelijk minder achter staat tegen Beats!

Slechtste leider:
Druweetje
, informatie over de stam zeggen te bespreken met je bondgenoten/moraalheren en dit niet doen meermaals.

Meest overschatte stam:
Beats!
, door hun fusie zijn ze in de favorietenrol gezet om de wereld te winnen logischerwijs. Ze kunnen enkel nog maar tegenvallen en zijn daardoor overschat tot ze de wereld winnen.

Meest onderschatte stam:
No.
, kwantitatief in de minderheid met minder dorpen en spelers. Tegenover Beats! hebben ze een flinke achterstand en is het aan hun om ervoor te zorgen dat ze gaan stunten. Door dit numerieke overtal van Beats tegen hen kunnen ze enkel onderschat worden.

Meest overschatte speler:
San-der
, het account lijkt haast te mooi om waar te zijn. Enorm cluster, enorm farmgebied en een hele hoge ranking. Maar een OD van rank 49! tegenover een ranking 4 van punten. Dit account staat er goed voor maar niet ten koste van hun vijanden aangezien ze die nagenoeg niet hebben gehad. Hierdoor kunnen ze enkel overschat worden tot ze zich hebben bewezen aan een serieus front. Maar ik hoorde al leuke plannen voor een jump richting No.-front dus kijk er naar uit om te kijken hoe goed ze nou echt zijn, of dat het enkel geluk was.

Meest onderschatte speler:
Johnny English
, zo'n grote bek, zo'n zelfvertrouwen, dat kan toch nooit een serieus goede speler zijn? Niks lijkt minder waar met mooie resultaten van Jonny tegen het voormalige Fusion/WAR front en er lijkt nog veel rek in te zitten. Ben benieuwd hoe ze het gaan toen tegen een account in de top 10 maar dat zal de tijd leren.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Niemand
, de oud-speler van Raspberry zou ik graag mee willen zitten maar dat is niet rationeel nu omdat die niet meer speelt. Ben enorm blij met de stam die ik nu om me heen heb gezet en zie geen reden om daar nog veranderingen in te laten plaats vinden of moeten echte aanwinsten zijn. Dus ik ben tevreden voorlopig :)

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Demarkie
, als ik kijk naar de scheldkanonnades van hem zou ik niet graag met zo iemand in de stam willen zitten als hij zo doet als ff tegen zit.

Mooiste spelers naam:
The man with no name
, wat is nou een mooiere naam als geen naam?

Mooiste stam naam:
Nise Optimum


Favoriete forum poster:
Johnny English
, hou wel van zijn satirische posts, filmpjes en bluf :)

Minst favoriete forum poster:
Alex Lennon
, don't have to say more

Dikste wannabe op het forum:
Alex Lennon


Dikste wannabe in het spel:
Demarkie


Mooiste profiel foto van spelers:
102276_large

Ben er zo blij mee :D

Mooiste profiel foto van stammen:

101837_large


Mooiste actie van de wereld:

Op moment als de fusie van Beats succes wordt is dat de mooiste actie, want het was de actie die leidde tot wereldwinst.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Rise Against
, nu nog een redelijk veilige ligging maar ik verwacht veel van die gasten.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Beats!
, heb ik al uitgelegd bij meest overschatte/beste stam.

Grootste blunder:
Ervan uitgaan dat iemand van iets af weet en daar naar handelen maar als dat uiteindelijk niet zo blijkt te zijn.
facepalm.gif


Voor wie heb je nu echt respect:

De gekken die nog vertrouwen hebben in No. en er vol voor gaan tegen de Beatsende horde!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:

Mijn CO


Have fun!
 
Reactiescore
533
Dankjewel Justin!
 
Reactiescore
1.367
Thanks boii ;)
 

DeletedUser74650

Guest
Beste account: Seduced by Lies verdiend van mij deze plek, niet alleen een enorm actieve/ervaren speler maar ik wil deze award puur uitreiken naar degene met de beste ligging. Seduced by Lies heeft enorm veel safe in zijn oostelijke deel van het account met in het westen een mooi stuk front op Beats! De reden waarom ik QQEEZZ en San-Der niet hier benoem is puur om hun safe ligging zonder risico's.
Beste stam: Met de nieuwe aanwinsten van Beats! en het uiteen rukken van Opinio blijven er in feite maar 2 stammen over die op deze titel aanspraak kunnen maken. Omdat ik lid ben van een van deze twee gaat deze dus uit naar Beats!. Een stam met 19 leden die zo goed als de hele westelijk/noordelijke rim kunnen gaan bemachtigen. Wanneer ze kunnen bewijzen dat deze stam bij elkaar kan blijven en op een grootschalig tempo door kan werken maken ze deze titel dus waar. Ik zelf denk persoonlijk dat R2W niet de juiste vorm is voor een wereld, bovendien maak je een wereld niet leuker maar makkelijker.
De beste stam speler: Deze is vrij simpel, Archer Maximus. Niet alleen omdat hij 33% meer ODD heeft als ondersteuner maar ook omdat ik het genoegen mag hebben met hem samen te spelen (liggen onder elkaar). Hij doet wat die kan om je te helpen op korte afstanden en is verschrikkelijk actief. Kjell bij deze.
Het grootste ego: Ik doe niet aan negatieve awards, simpelweg niet omdat ik ze niet nog meer aandacht wil schenken.
Beste leider: Beats! heeft een leiding die totaal andere keuzes gemaakt heeft dan dat een beetje leider zou nemen en dus nomineer ik deze niet. Ik hoop dat er snel een goede leider zal opstaan zodat ik deze lege plek alsnog in kan vullen.
Slechtste leider: Ik doe niet aan negatieve awards, simpelweg niet omdat ik ze niet nog meer aandacht wil schenken.
Meest overschatte stam: Beats!, deze kan je simpelweg niet ontwijken. Wanneer je je stam vult met spelers vorm je al snel het beeld dat je wereldwinst gaat bemachtigen bij de kleinere spelers.
Meest onderschatte stam: De kleinere rim stammetjes die goed samenwerken, zo heb je P.R., Dust., WST en DGMO/W. Als deze stammen samenwerken kunnen ze nog best wat bereiken.
Meest overschatte speler: San-der, een speler die top 3 staat maar niet eens top 25 op ODA ranking. Ook staat hij 236ste met zijn ODD ranking. Dan zou je denken dat hij voor zijn stam onwijs belangrijk zou zijn en puilt van de troepen maar ook op zijn ondersteuning voor de stam staat hij slechts 52ste.
Meest onderschatte speler: Quid Pro Quo, een rim speler die eerder al wegens kwantiteit weggespeeld was (paar miljoen vs 2 ton). Hij kon het niet bolwerken maar besloot in de rim een restart te maken. Dit doet hij met goed succes.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Buiten de spelers die ik nu mag ervaren in mijn stam zijn de spelers die alles voor een ander overhebben en een alles of niets instelling hebben welkom. Aan egoïstische spelers heb je niet veel.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Alex Lannon (Steff) is een extreem geval van egoïsme.
Mooiste spelers naam: Incapable Talents, zelf verzonnen. Geeft een goed voorbeeld van mijn talenten.
Mooiste stam naam: Communis Opinio. Jammer dat het gezonken is.
Favoriete forum poster: Spelers die feiten kunnen plaatsen en geen modder gooien.
Minst favoriete forum poster: Ik doe niet aan negatieve awards, simpelweg niet omdat ik ze niet nog meer aandacht wil schenken.
Dikste wannabe op het forum: Ik doe niet aan negatieve awards, simpelweg niet omdat ik ze niet nog meer aandacht wil schenken.
Dikste wannabe in het spel: Ik doe niet aan negatieve awards, simpelweg niet omdat ik ze niet nog meer aandacht wil schenken.
Mooiste profiel foto van spelers: 105682_large.png
Mooiste profiel foto van stammen: 105637_large.png
Mooiste actie van de wereld:
Het samenkomen van Beats! Simpelweg de grootste actie tot nu toe.
Meest belovende speler voor de toekomst: Quid Pro Quo.
Meest belovende stam voor de toekomst: No. Ze werken allemaal nauw samen en weten een hele positieve flow te bereiken door middel van activiteit, hou ik van.
Grootste blunder: Stiekem toch wel Thorsten die alweer gestopt is, helaas...
Voor wie heb je nu echt respect: Mijn medespelers, dat ze het uit houden met me!
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mijn stamspelers die me constant pushen het maximale uit mijn activiteit te behalen.
 
Reactiescore
1.075
Dus îk heb uren, nachten en dagen lopen deffen via vv puur uit egoisme? Geen deff aanvragen terwijl ik al dagen onder vuur lag, terwijl mn eigen deff aan het front met fusion staat, ten koste van eigen dorpen, uit egoisme? Slaat nergens op. Zeg dan dat ik een irritant gozertje ben, maar een egoist kan je niet van me zeggen.
 
Reactiescore
1.367
Dus îk heb uren, nachten en dagen lopen deffen via vv puur uit egoisme? Geen deff aanvragen terwijl ik al dagen onder vuur lag, terwijl mn eigen deff aan het front met fusion staat, ten koste van eigen dorpen, uit egoisme? Slaat nergens op. Zeg dan dat ik een irritant gozertje ben, maar een egoist kan je niet van me zeggen.

Heel leuk en aardig, maar als je weg geedeld word heb je er ook niets aan. Puur gespeeld om je ego te strelen dus
 
Bovenaan