Classic dag prestaties?

DeletedUser78877

Guest
Wanneer worden aanvaller van de dag / verdediger van de dag prestaties beschikbaar?

Bij mij staat er integenstelling tot rover geen datum bij.

Met vriendelijke groeten
Nick
 

DeletedUser17472

Guest
Bij een snelheid van 1 is dat 30 en 120 dagen. Echter is deze wereld snelheid 5 en moet je het dus delen door 5.

De volgende prestaties zouden dus met 6 dagen beschikbaar moeten komen
  • Aanvaller van de dag
  • Verdediger van de dag
  • Plunderaar van de dag
  • Rover van de dag
Grootmacht van de dag zou met 24 dagen beschikbaar moeten komen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Je ziet maar weer hoe weinig game mods nog weten he.

Avdd, vvdd en grootmacht zijn sinds vandaag beschikbaar. Osvdd, rover en plunderaar komen de 12e deze maand.
 

DeletedUser78877

Guest
heel erg bedankt is gewoon raar dat bij verdediger / aanvaller van de dag geen datum staat terwijl bij rover en blunderaar er wel een staat.
 

DeletedUser17472

Guest
heel erg bedankt is gewoon raar dat bij verdediger / aanvaller van de dag geen datum staat terwijl bij rover en blunderaar er wel een staat.
Ik zal het doorgeven. Ik vind het ook raar dat die dagen verschillend zijn, dus ik ben het aan het navragen.
 

DeletedUser78877

Guest
dus ik kan ze wel krijgen? kan een mod dit bevestigen? want denk dat er ook een bug is want ik heb 1.324 verslagen tegenstanders als aanvaller ( zegt mijn prestatie ) terwijl de hoogste zogezegt 1.597 heeft, terwijl op ranglijst de 2 hoogste 1.354 aanvallend heeft verslagen ALL TIME
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
dus ik kan ze wel krijgen? kan een mod dit bevestigen? want denk dat er ook een bug is want ik heb 1.324 verslagen tegenstanders als aanvaller ( zegt mijn prestatie ) terwijl de hoogste zogezegt 1.597 heeft, terwijl op ranglijst de 2 hoogste 1.354 aanvallend heeft verslagen ALL TIME

De ODA in de award wordt anders berekent dan je ODA die je op de ranglijst hebt. :)
 

DeletedUser78877

Guest
ik ben normaal aanvaller van de dag hoewel die bug zegt dat iemand +1.500 heeft, ik ben dus bereid om mijn troepen te dumpen op iemand om meer te halen :)
 

DeletedUser78877

Guest
De ODA in de award wordt anders berekent dan je ODA die je op de ranglijst hebt. :)

Dus je kan meer bij prestatie krijgen dan normale oda? want niemand heeft meer als +1.400 normale ODA buiten mij en toch is de hoogste award ODA +1.500 en ik heb +1.300
 

DeletedUser78877

Guest
hier even voor de verduidelijking.
 

Bijlagen

  • troll1.PNG
    troll1.PNG
    74,8 KB · Weergaven: 6
  • troll2.PNG
    troll2.PNG
    247,6 KB · Weergaven: 6
Bovenaan