Strava

DeletedUser61134

Guest
50km zou me wel vermoeien, maar dan meer omdat ik me dan echt dood verveel en van verveling spontaan in slaap val.
 

DeletedUser7072

Guest
Je wandelt toch niet alleen? En zelfs dan kun je over genoeg dingen nadenken om je niet te vervelen.
 

DeletedUser78666

Guest
Onderschat mij niet zo Sandertje!

Ik heb het al een keer gedaan, en wel in de Pyreneeën. Wandeling van ong 50 km gemaakt door de bergen. Mount Kenya of Kilamanjaro beklimmen zou ik ook nog wel een keer willen proberen.

Staat op mijn planning om de kilamanjaro deze zomer te beklimmen :)
 
Reactiescore
1.049
Nou dan gaat Dirk in 1 dag naar jou fietsen, gaan jullie hardlopend met bagage naar t vliegveld daar een triatlon doen en daarna als toetje de kilimanjaro beklimmen
 

DeletedUser40402

Guest
Netjes! Mooi tempo ook.

Ik zit nu in de fase dat ik graag zou willen gaan lopen maar eens het zo ver is te lui ben en dan de dag erna spijt heb dat ik het niet gedaan heb. Ooit komt het wel zo ver dat ik eens ga beginnen denk ik.

Ik heb overigens ook Strava , maar over het algemeen komt daar zeer weinig op omdat ik ook weer te lui ben.

Tis me gelukt! Wel beetje beschamend wat mijn conditie momenteel is :x. 6:27/km gemiddeld maar wel met een gemiddelde hartslag van 163 dus eigenlijk gewoon vol. Moet beter!
 

DeletedUser7072

Guest
Iets minder dan 10 km/h beetje mager ja. Jij deed toch ook aan wielrennen Glenn?
 
Reactiescore
770
beter weer terug jaapanse kolonie leerden ze tenminste manieren
 

DeletedUser40402

Guest
Iets minder dan 10 km/h beetje mager ja. Jij deed toch ook aan wielrennen Glenn?
Ik fiets enkel op zaterdag als ik vroeg genoeg wakker ben, het ongeveer 20 graden is, er weinig wind staat en de zon volop schijnt. maw bijna nooit.
 

DeletedUser61134

Guest
Indoneesjes het tuig op onze platte aarde

Zeggen 280miljoen inwoners over arrogant Nederland, alleen dan met argumenten :)
Nederland beloofd een hoop, maar als puntje bij paaltje komt is het een lachertje.

Komop niet eens Duitsland jaartje buiten de deur houden met al jullie grote praat over hoe goed jullie zijn ?
 

DeletedUser78666

Guest
Leer is fatsoenlijk Nederlands! Jij onbeschoft tuig!
 
Bovenaan