Het nieuwe forum

Reactiescore
2.489
Het idee hierachter is leuk, de uitvoering vind ik minder. Hoe oninteressant zijn topics waarin geprobeerd wordt een discussie over 'timen' en andere soortgelijke onderwerpen te voeren. Ik zou overigens niet eens de tijd nemen anderen te overtuigen waarom wel/niet. Waar ik wel de tijd voor zou nemen zijn topics waarin men kritisch is op stammen, spelers, acties (dus enkel wereldgerelateerd). Topics die het vuurtje een beetje doen oplaaien, dat heeft naar mijn idee toch een veel hogere amusementswaarde?
Tevens is het aan de spelers om zulke topics te maken, aan het team om ze te boosten ;) Ik zou zeggen creër maar wat drama!
 

DeletedUser71937

Guest
Edit: Als je kijkt naar het aantal geplaatste berichten is Wereld 58 al bijna bijgebeend bij wereld 57, dit toont aan dat de activiteit op het Wereld 58 forum (mede dankzij jullie) dus eigenlijk het goed doet.
Dat komt gewoon omdat @The Minion hier moderator is en de helft van de posts heeft:)
 
Reactiescore
2.478
Overdrijven is ook een vak:eek:
 
Reactiescore
2.478
Is er nog behoefde om binnenkort een nieuwe contest op te zetten? Of heeft het weinig zin?
 
Reactiescore
2.478
@underground tacticz. is een beetje verlegen. Hij stelde voor om een 'presenteer je account' contest te houden. Als hier animo voor is zet ik het volgende week op.
 
Reactiescore
524
Clustercontest is ook altijd welkom

Als de leiders van de top 5/10 stammen aan de leden vragen ieder iets op te zenden kan het wat leuks worden
 
Reactiescore
2.478
Met twee potentiëlen deelnemers ga ik er geen tijd in steken. Stel er is meer animo voor een (tw gerelateerde) contest kunnen jullie hier ideeën kwijt.
 
Reactiescore
2.478
Voor een clustercontest is het nog een maandje te vroeg denk. Profiel kan ik opzetten, mits genoeg animo.
 
Reactiescore
2.478
Ik zal hier een deze dagen tijd voor vrijmaken.
 
Reactiescore
2.478
Na de tweede flopt contest, heb ik een vraag aan jullie hoe maak ik het aantrekkelijker voor jullie? Zou het helpen als we IG items als prijzen geven ipv pp's?
 
Bovenaan