Praathoek

Reactiescore
1.015
Karma was gewoon een pak beter dan het incompetente Noorden/Oosten. Is weinig cadeau aan en verder was Andries een leidend figuur.

Ik denk dat jij degene bent met grote mond hoor, Lord Neos. Je profileert je nu gewoon als een enorme idioot. Terug naar je kindercrèche.
 
Reactiescore
2.039
Karma was gewoon een pak beter dan het incompetente Noorden/Oosten. Is weinig cadeau aan en verder was Andries een leidend figuur.

Ik denk dat jij degene bent met grote mond hoor, Lord Neos. Je profileert je nu gewoon als een enorme idioot. Terug naar je kindercrèche.

Stabber
 

DeletedUser74552

Guest
Zou jij je niet moeten schamen dat je zelfs op een forum over plaatjes bent gaan wenen? ;)

Anyway,ik reageer er niet verder op. Je hebt deze wereld zelf niet gewonnen,je hebt hem gewoon cadeau gekregen. Dus stop maar met je grote mond.

Maar zoals gezegd,good luck en veel plezier op andere werelden :)

Vragen waarom jij nog bbs aan het edelen bent op een gespeelde wereld vind ik persoonlijk niet ''wenen''. Als je dit geen wereld winnen meer noemt, wat dan wel ? Buiten deze wereld heb ik ook tweemaal classic gewonnen nu dus dat is volgens mij alsnog 3 maal meer dan jij ooit in je carrière. Maar goed laten we dit niet een ''wie heeft de grootste'' competitie maken. Ik stel je gewoon een serieuze vraag en jij kan alleen maar aanhalen hoe ik je uitscheld en hoe mijn niveau zo laag is. Kan je dan ook serieus reageren als je ook een serieus plaatje gaat aanvragen ?

De vraag was:'' Waarom speel je nog op een wereld die al gespeeld is?''

-Een wereld die nog maar 87 spelers heeft
-De nr 1 stam 73% dominantie heeft.
-De nr 2 stam 14% dominantie heeft.
-Een wereld waar ongeveer 31% op barbaar is gegaan.

Wat valt er nog voor je te halen ?
 

DeletedUser78752

Guest
Leuk dat hier nog altijd over bb dorpen wordt gepraat, i.p.v. de mislukkingen van Dora.

Er valt nog altijd 450+ dorpen van deze Destroyer te edelen.
 

DeletedUser74552

Guest
Leuk dat hier nog altijd over bb dorpen wordt gepraat, i.p.v. de mislukkingen van Dora.

Er valt nog altijd 450+ dorpen van deze Destroyer te edelen.

Ik heb het over Lord Neos. Verder is een inactief account edelen hetzelfde als bbs edelen. En zelfs dan maak je nog geen kans op winst.
Nogmaals waar doen jullie het voor? Het enige wat ik kan bedenken is wereldverziekerij.
 

DeletedUser76362

Guest
Ik heb het over Lord Neos. Verder is een inactief account edelen hetzelfde als bbs edelen. En zelfs dan maak je nog geen kans op winst.
Nogmaals waar doen jullie het voor? Het enige wat ik kan bedenken is wereldverziekerij.

de enige die deze wereld hebben verziekt zijn de spelers van .rhei
 
Reactiescore
167
Toch wel vreemd om nu weer te kijken naar W50... al meer dan 3/4e jaar geleden zijn we op delete gegaan en had niet verwacht dat deze wereld nog steeds niet (officieel) afgelopen is haha

Vind het nu toch wel zonde, maar was mijn eigen schuld aangezien ik te weinig deed :$
 
Reactiescore
1.075
Naja heeft eerder te maken met dat de rimnoobjes sneller barbs edelden als ons :p en dat er mss nog 2 actieve karma accounts zijn.
 
Reactiescore
2.478
Naja heeft eerder te maken met dat de rimnoobjes sneller barbs edelden als ons :p en dat er mss nog 2 actieve karma accounts zijn.

Geef mij een ww dan :D Kan ik (weer) een wereldwinst pakken, staat goed in mn handtekening xD
 

DeletedUser61134

Guest
Gucci gang, Gucci gang, Gucci gang, Gucci gang , Gucci gang, Gucci gang, Gucci gang.
 
Bovenaan