Praattopic

DeletedUser68400

Guest
Dit slaat echt totaal nergens op. Die eerste ronde deden Peutertje en die nowhere of the sun met enkele vrienden mee (of weet ik hoe die gozert heet). Sowieso vrees ik dat dat 5 vs 1 nu echt wel mee valt, denk dat dat vroeger veel erger was (in elk geval van een veel hoger niveau). Maar wie weet kom ik je ooit nog inmaken, wees gerust :D
 

DeletedUser68400

Guest
Is geen anoniem account, de mensen die speelde toen ik speelde kennen dat account van mij ook gewoon. Enkel stond daar mn PA op en was ik te lui om het over te knikkeren :D
 
Reactiescore
2.064
je durft gewoon niet tegen mij luuk :$
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ging ik eens mijn titel komen verdedigen maar dat gaan we dus niet meer doen, is gewoon niet leuk als iedereen zo slecht is...
 

DeletedUser17472

Guest
Kom op tim.... Leer de anderen dan hoe ze het moeten doen. Dan word het weer leuk :)
 
Reactiescore
2.064
ik wil nog wel eens een keer 1vs1 met tim
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458

DeletedUser74005

Guest
@ropiloot11 Is het mogelijk om af en toe ook een speedje doordeweeks overdag in te plannen? Bijvoorbeeld 1x per week. Vind het zo jammer dat ze op .nl alleen maar 's avonds zijn en in het weekend, want kan dan echt bijna nooit ivm werk. Je ziet overigens snel genoeg of er animo voor is.

Zou zelf woensdagmiddag voorstellen :)
 
Bovenaan