Top/Flop spelers

Reactiescore
2.039
Tjah
Dus ik word overal gerekt maar je kan geen voorbeelden geven? Jezus christus, zijn er echt nog mensen die dan verbaast zijn dat ik in discussie ga,... Als mensen nu eens zoveel over mij zouden weten als ik over anderen dan zou er nog ruimte voor discussie zijn. Ik kan er niet aan doen dat jouw kennis over mij beneden het vriespunt ligt maar ga dan aub geen oordeel vellen of de pro uithangen.

Mij hoor je trouwens niet zeggen dat ik jouw geen goede tw speler vind. Ik zei enkel dat het niet zo'n prestatie is om rang 1 te behalen, je hoeft je dus zeker niet beledigd te voelen.

Ik ken mijn plek vrij goed in deze huidige tribalwars werelden en dat is ver boven de meeste (niet dat, dat moeilijk is). Mij hoor je nergens zeggen dat ik de beste ben. Overigs BURN ik niet zomaar iedereen, ik burn enkel degene die onzin op het AF komen posten of mij komen uitdagen op het AF waaronder jij en dan uitspraken gaan doen als in 'je word overal gerekt maar ik kan geen voorbeelden geven'. Tja dan moet je er niet van schrikken als ik ga terug burnen weliswaar op echte gebeurtenissen.

Misschien moet jij je plek leren kennen, een plek dat je al 20 werelden geen rol van betekenis op eender welke wereld gespeeld hebt. Acc Rank 1 op w50 tijdje eerste gestaan in de startfase? Erg leuk maar dat heeft geen enkel nut gehad in het verdere verloop van de wereld.

Ik noem een noob geen pro en een pro geen noob, ongeacht wat ikzelf ben is dat nooit hypocriet te noemen.

Tjah sorry Jannes, ik houd echt geen lijst bij van accounts waar je gerekt wordt, daarvoor ben je te irrelevant. :p Kan begrijpen dat dat idd niet als een te goed argument overkomt, maar jijzelf weet wel dondersgoed wat ik ermee bedoel.
Overigens voel ik mij totaal niet aangevallen hoor, vind het alleen jammer dat je rare beschuldigingen aan mijn adres doet.

Je zegt dat je enkel discussie begint als men jou uitdaagd maar wie begon hier nou precies met posten op dit forum? Volgens mij was jij dat.

Dat je in de huidige situatie beter bent dan de gemiddelde tw speler klopt idd, maar dat is zoals je zelf aangaf niet lastig. Dat je mij dan 'niet van invloed in de laatste 20 werelden' noemt vind ik wel gek, aangezien dankzij mijn 'fake pmade' op w42 toch een boel goede spelers op die wereld gestart zijn, en ik bovendien op w44 nog samen met Robin de winnende stam heb opgericht.

Dat ik de laatste schijtwerelden dan niet meespeel op w50 na (gezien de non pp regels daarop) betekent niet dat ik opeens een fossiel ben he. :p
 
Reactiescore
3.536
Tjah


Tjah sorry Jannes, ik houd echt geen lijst bij van accounts waar je gerekt wordt, daarvoor ben je te irrelevant. :p Kan begrijpen dat dat idd niet als een te goed argument overkomt, maar jijzelf weet wel dondersgoed wat ik ermee bedoel.
Overigens voel ik mij totaal niet aangevallen hoor, vind het alleen jammer dat je rare beschuldigingen aan mijn adres doet.

Je zegt dat je enkel discussie begint als men jou uitdaagd maar wie begon hier nou precies met posten op dit forum? Volgens mij was jij dat.

Dat je in de huidige situatie beter bent dan de gemiddelde tw speler klopt idd, maar dat is zoals je zelf aangaf niet lastig. Dat je mij dan 'niet van invloed in de laatste 20 werelden' noemt vind ik wel gek, aangezien dankzij mijn 'fake pmade' op w42 toch een boel goede spelers op die wereld gestart zijn, en ik bovendien op w44 nog samen met Robin de winnende stam heb opgericht.

Dat ik de laatste schijtwerelden dan niet meespeel op w50 na (gezien de non pp regels daarop) betekent niet dat ik opeens een fossiel ben he. :p

Ja ik begon hier met 1 zin te posten, een minieme joke waarin ik niemand beledigde nog uitdaagde. Dat noem ik geen discussie uitlokken noch starten.
En als je geen lijstjes hebt van waar ik gerekt word en er blijkbaar geen weet van hebt bespaar jezelf dan deze uitspraken.

Waar slaat je uitleg zelfs op. Dus als je ergens begint met posten begin je automatisch met de discussie. Dat is een redenering die ik volledig fout acht. Zal nog eens wat zeggen, ik stop altijd op mijn hoofdwerelden als ze gewonnen blijken of als mijn stam faalt, zelf is er niemand ooit in geslaagd mijn account klein te krijgen dus ik was gewoon erg benieuwd waar ik nu precies gerekt ben geweest.

Ik ga zo mijn ps4 kopen trouwens :eek:
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.500
Ga je ook de discussie aangaan met je ps4 als ie niet goed werkt?
 

DeletedUser67517

Guest
Misschien moet jij je plek leren kennen, een plek dat je al 20 werelden geen rol van betekenis op eender welke wereld gespeeld hebt. Acc Rank 1 op w50 tijdje eerste gestaan in de startfase? Erg leuk maar dat heeft geen enkel nut gehad in het verdere verloop van de wereld.

Koetjie Koetjie Koetjie, als er een account was die een invloed op het verloop van de wereld had, dan was het Rank 1 wel. En nu terug je hol in.
 

DeletedUser67517

Guest
Ik las snel Rank 1, en je bleek weer onzin te spuien. Rest van je bullshit niet gelezen.
 
Reactiescore
3.536
Join the club bij alle noobs die zeggen dat ze mijn posten niet lezen terwijl we allemaal weten dat het wel gebeurd.
 

DeletedUser

Guest
Oke sterke post! Ten eerste heb ik nog nooit een premade opgestart. Ten 2de praat ik minderwaardig over jouw omdat ik je ook effectief minderwaardig vind. Ten 3de hebben Benji en ik nooit op hetzelfde account gespeeld. Ten 4de, je acc gaf vv af voor nacht vv zoals ik zei (deed ik perfect) en jouw acc deed het verneukte deel volledig zelf door überhaupt niet te loggen.

Als ik je post zou moeten samenvatten in 2 woorden zou ik gaan voor: 'volledig' en 'foutief' maar dan naast elkaar xD

Jannes toch. Je was naar .Royalist. overgestapt en nadat ik, na twee weken deffen, moest werken en je het een dagje moest overnemen stortte het ganse geclusterfuckte bouwwerk genaamd .Royalist. wat in elkaar, - onze cumback thu - dus ik heb geen idee wat je hier bedoeld te zeggen Jannes, maar het is niet waar.

Verder blame ik niemand voor het verliezen van wat dorpjes nadat we er 60 gepakt hadden. Het was een dom front achteraf. Nadat we dat lang hebben moeten deffen was de tegenaanval des te leuker: +160 dorpen in 3 dagen ofzo. Dus trek er niet zo hard aan man! Trek liever aan je leuter!

Groetjes,
 
Reactiescore
3.536
Nooit iets gedaan, nooit beweerd daar iets te gaan doen. Iedereen wist dat ik w47 niet serieus nam en er totaal geen interesse had. Dus ik wil eigenlijk totaal niet in aanmerking komen van eender wat ooit op dat acc gebeurd is. Zowel de goede als de minder goede dingen.

En je zegt dagje overnemen maar ik werk overdag dus je uitleg klopt al van geen kanten. Overigens is alles wat ik zeg gewoon zoals het gebeurd is enkel weet jij er blijkbaar niets van af. Ik heb zowel vv gedaan op je acc waar de discussie over ging en ik heb in een andere fase nog een paar keer gelogd. 2 totaal verschillende situaties die hebben plaats gevonden maar jij hebt blijkbaar nog maar weet van 1 daarvan. Mijn grootste bijdrage aan het account daar was een PM gesprek met Anneke van Fire meer heb ik nooit gedaan dus nogmaals, schuif het falen van dat account niet op mij af. De tegenstrever was dan ook nog eens erg noob. Maar nogmaals Anne het is gegaan zoals ik gezegd heb en niet anders :p Dat jij meer dan de helft al vergeten bent ligt niet aan mij. Je verhaal is trouwens niet alleen anders als dat van mij maar ook als dat van Jannick dus,.... Zit niet echt een lijndraad in.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Jannes triest feitje, ik zie 3 pagina's met zo een 10-12 verschillende mensen die allemaal tegen jou verha(a)l(en) in gaan over allerlei verschillende situaties. Zou het dan niet zo kunnen zijn dat er wat fouten in je verhaal zitten?

m7dqnb.jpg
 
Reactiescore
3.536
Jannes triest feitje, ik zie 3 pagina's met zo een 10-12 verschillende mensen die allemaal tegen jou verha(a)l(en) in gaan over allerlei verschillende situaties. Zou het dan niet zo kunnen zijn dat er wat fouten in je verhaal zitten?

Er zijn maar 8 mensen geweest die tegen mij zijn ingegaan in de laatste 3 pagina's. Mag ik een lijst vragen van deze 10-12 namen dan?

En nee ik denk altijd erg goed na in de dingen die ik zeg of doe dus als het over mij gaat is de kans erg maar erg groot dat ik het beter ga weten. Ik zag zelfs iemand een post maken die ik nog nooit gezien of van gehoord heb, tja dan moet je niet verschieten dat ik het beter weet als het over mezelf gaat. Wat dat betreft heb ik een olifanten geheugen.

Wat mij dan weer meer zorgen baart is jouw gebrek aan karakter. Als ik mij het nog goed kan herinneren (in tegenstelling tot vele andere) heb jij vrij recent dergelijke post neergezet:

oLJfyR6iTvawjc8Ap4jnGA.png

Nu vind ik het toch weer raar dat ik een reactie krijg van iemand die mij op zijn negeerlijst gezet had nadat die persoon daarvoor ook al eens gezegd had niet meer op mij te reageren wegens 'wie steekt zijn tijd daar nog in'.

Tja het blijkt toch maar wederom dat jij jezelf niet serieus kan nemen en je uw eigen woorden en daden niet kunt opvolgen. In dat opzicht begrijpelijk dat je stam het niet meer ziet zitten,...
 

DeletedUser3809

Guest
Hahaha mafkees, hoe denk jij dat je uberhaubt in de positie bent iemand te zeggen dat ie zn plek moet kennen? Je bent zelf het schoolvoorbeeld van iemand die zn eigen plek niet kent.
 

DeletedUser

Guest
Nooit iets gedaan, nooit beweerd daar iets te gaan doen. Iedereen wist dat ik w47 niet serieus nam en er totaal geen interesse had. Dus ik wil eigenlijk totaal niet in aanmerking komen van eender wat ooit op dat acc gebeurd is. Zowel de goede als de minder goede dingen.

En je zegt dagje overnemen maar ik werk overdag dus je uitleg klopt al van geen kanten. Overigens is alles wat ik zeg gewoon zoals het gebeurd is enkel weet jij er blijkbaar niets van af. Ik heb zowel vv gedaan op je acc waar de discussie over ging en ik heb in een andere fase nog een paar keer gelogd. 2 totaal verschillende situaties die hebben plaats gevonden maar jij hebt blijkbaar nog maar weet van 1 daarvan. Mijn grootste bijdrage aan het account daar was een PM gesprek met Anneke van Fire meer heb ik nooit gedaan dus nogmaals, schuif het falen van dat account niet op mij af. De tegenstrever was dan ook nog eens erg noob. Maar nogmaals Anne het is gegaan zoals ik gezegd heb en niet anders :p Dat jij meer dan de helft al vergeten bent ligt niet aan mij. Je verhaal is trouwens niet alleen anders als dat van mij maar ook als dat van Jannick dus,.... Zit niet echt een lijndraad in.

Ja, je kan me nu wel afdoen als een leugenaar, maar ik weet toch prima hoe het gegaan is hoor. Jannick was net op vakantie gegaan, waardoor jij, de vierde man - net op het account gekomen -, het een dagje van mij zou overnemen. Dat jij het dan vervolgens niet serieus neemt is aan jou en is achteraf wat teleurstellend voor iemand als ik geweest die er twee non-stop weken tijd in had gestoken, maar dat is dan ook iets wat ik daarna nooit meer gedaan heb.

Verder schuif ik het falen van .Royalist. op niemand af, want het account heeft in mijn ogen nooit gefaald, dus dan kan ik dat ook niet op iemand afschuiven. Ik maak me er verder ook niet druk om, maar zowel Jannick als Richard kwamen op Skype verhaal halen over hoe het nu precies gegaan was in die periode waar zij op vakanties gingen en ik er constant geweest ben. Daarom weet ik het gewoon beter.

Dat je een baan hebt klopt vast, maar het was in de zomervakantie.

xoxo

PS: Ik heb voor dat dorpverlies destijds zelf de volle verantwoordelijkheid genomen, dus je hoeft niet zo aangevallen te doen hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.536
Ja want mensen die werken hebben zomervakantie? Ik werk de hele zomer door en neem nooit vakantie dus RIP je argument.

Jij weet evengoed als ik dat ik nooit met een serieuze bedoeling ben gaan spelen op dat account en dat ik ook effectief geen beloftes heb gedaan nog ooit beweerd heb mij te gaan inzetten. Richard was overigens niet op vakantie toen maar liet soms enkele dagen niets van zich horen.

Zoals ik zei, ging ik enkel snachts wat taggen omdat ze elke nacht weer vrij laat inc's gingen sturen. Dat niemand van jullie team in de ochtend logt om de inc's te regelen of überhaupt afspreekt wie welke uren gaat doen en er vervolgens totaal geen organisatie is en het acc halve dagen onbemand is met de nodige verliezen tot gevolg is gewoon niet op mij af te schuiven. Ik deed mijn deel (snachts taggen) en ging dan gewoon slapen om te gaan werken. Als jij en Jannick mij daarvoor willen blamen doe ik jullie inderdaad af als leugenaars. Als jij nu weken daarvoor hebt zitten deffen of niet doet weinig ter zake.

Ps: Je verantwoordelijkheid nemen is nobel maar gewoon ook 100% BS. Als je op vakantie was kon jij er niets aan doen dus ook daar ben ik het niet mee eens. Ik leg de blame dan ook volledig op de spelers die er wel waren en wel serieus speelde. En probeer ook niet uit je nek te lullen want dat staat je niet af. Feit dat je over zomervakantie begint terwijl ik dat helemaal niet hebt wijst er gewoon op dat je het NIET goed weet en maar dingen zegt om je uitspraken kracht bij te staan. Dus zoals ik altijd zeg, zeg alleen de dingen die je weet en lul er geen onzin bij want dat kan ik niet waarderen en dan praat ik onbeschoft ook al wil ik dat liever niet tegen je zijn.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Anne je bent een leugenaar dat weet je toch!
En inderdaad Jannes, je gaat er weer op, ik wilde gewoon even kijken of al die negatieve aandacht allemaal voor jou was of voor één van de andere gelukkigen op het lijstje.
 
Bovenaan