[Speeltopic] WvW #280 Let's Play A Game!

DeletedUser78769

Guest
Volgens mij zit je in de war?
Edit: NVM had de post verkeerd gelezen.
Ik wilde net zeggen. Ik heb dit zelf ook al benoemd mét tags van ze in de post en jij maakte hier ook al een opmerking over. Dat Westkip dan nog even wat aandacht wilt gaan vestigen is in mijn ogen alleen maar onzinnig doordrukken.

@Westkip ?
 
Reactiescore
976
Ik vond crazy best goedjes overkomen gisteren. Omdat hij juist niet passief speelde, maar ik heb vandaag niet bij kunnen lezen. Wat ik mij herinner aan crazy is dat hij als wof zeer passief speelt. Kijk naar het potje dat wij koppel waren en toen Marwo vingen. Toen vonden wij crazy ook vanwege zijn passiviteit.

Mheh raar, ik vond hem echt passief gisteren. Wel aanwezig en zichtbaar, maar eerder tussen de lijnen dan de lijn zettend.
Waarom moet je dit ook al aangeven? Ik geloof dat dat nu ook al 2x benoemd is.

Waarom wil je de aandacht weer naar hen toe zo graag?

Ik ben juist terug en heb niet heel veel tijd, dus vergeef me als ik in herhaling val. Je kan zien dat ik ook iemand anders onder de aandacht bracht.
 

DeletedUser76681

Guest
Is het al 22 uur? Er zijn pas slechts 4 lynchstemmen uitgebracht.

Nee maar dan kan je toch nog een stem plaatsen zonder trol en met argumenten?

Op wie zou jij op dit moment je stem plaatsen? Lijkt me dat je voor Donkergat zou gaan als ik je post las daarnet. Dus ben benieuwd naar je redenen.
 

DeletedUser76681

Guest
Ik ga voor nu op Rick

Wellicht weer een makkelijke stem,

Maar als ik het zo bekijk vind ik zowel Pieter als TUTM op die moment niet echt slecht over komen.
Pieter omdat ik hem het voordeel wil geven omwille van zijn gedrag dat indentiek hetzelfde is als het vorig potje en hij daar ook goedje was.ik hoop wel voor hem dat hij nog meer normale inbreng gaat geven.

TUTM onthoud ik me ook omdat ik aan Castiel zijn woorden blijf denken. Dat zowel TLF als TUTM. Dag 1 als wolf worden gezien. Wil niet zeggen dat ik ze hierin wil vrijpleiten maar ik wil ze wel graag meer zien.

Waarom Rick.ik heb in een voorgaande post enkele citaten aangehaald.
Hij verwijt ons dat we niet met een alternatief komen, voor de lynch. En dat hij nog spelers ging bekijken die zijn stem negeerde ofzoiets (moet even terug lezen hoe hij het exact zei.

Daarnaast verwijt hij TUTM voor iets wat hij zelf doet. Namelijk het niet zoeken naar wolven. En blijft hij gefixeerd op TUTM.


 
Reactiescore
976
Ik zie stemmen op Rick, TUTM en Hopeful, dan stem ik ook op Rick. Was op de eerste dag ook al in mijn ogen het verdachts uit de discussie tussen TUTM en Rick gekomen. TUTM kwam bovendien toen echt als een dramqueen over en dat pleit voor mij in zijn voordeel.
 

DeletedUser76681

Guest
Ik zie stemmen op Rick, TUTM en Hopeful, dan stem ik ook op Rick. Was op de eerste dag ook al in mijn ogen het verdachts uit de discussie tussen TUTM en Rick gekomen. TUTM kwam bovendien toen echt als een dramqueen over en dat pleit voor mij in zijn voordeel.

Waarom niet op Pieter? Die je eerst nog wel verdacht vond.+
Kan je nog wel even hierop reageren? Weet niet of je dat al gedaan hebt maar kan het niet terug vinden.

Ik ben anders wel benieuwd of je Pieter nog steeds verdacht vind na deze uitspraak?
 

DeletedUser78769

Guest
Wat hebben mensen dan ineens met Rick? Alleen omdat hij op Music blijft tunnelen en nu niet echt actief is waardoor hij verder niet echt reageert? Ben benieuwd of er nog meer easy mee gaan...

Ikzelf ga wel op Donker. Blijft me ineens veel te veel weg nadat hij toch BM heeft gekregen.
 

DeletedUser17472

Guest
Wat je aanhaalt over donkergat is trplouwens wel goed opgemerkt Fam. Ik heb hem sinds de BM-stemming eigenlijk niet meer gezien.

Waarom wil je behalve je doorslaggevende stem zo graag de BM @donkergat ? Ik verwacht van BM's over het algemeen dat ze actief zullen zijn en iig meelezen met wat er gebeurt. Ik heb mijn stem op jou gezet omdat je daar voor leek te gaan, maar nu zie ik je niet meer terug?

Uhh @jessicavd dit vind ik wel een erg vroeg en random moment om je beulactie te gebruiken. Daarbij wordt het ook nog eens op een speler die nét voor het eerst meedeed gegooid en die totaal niet verdacht werd of waarbij er redenen waren om hem te verdenken. Vind het dus best wel onsportief :confused:
Slechte beul misschien?
Ze heeft sowieso geen krachten meer, maar kan nog in de wolvenchat toetreden als ze een slechte beul blijkt. Geen nut voor nu om haar te lynchen in ieder geval

Kan je je redenatie uitleggen aan ons Jessica?

@.TheonlyplanisA ik heb eerst op tlf gestemd om mij zelf veilig te stellen. Daarbij kon ik ook niet een beter lynch target vinden. Toen pierre op tlf stemde wist ik zeker dat ik niet lynch zou worden, dus toen had ik 1 minuut om na te denken wie in mijn ogen lynch moest zijn. Vervolgens om de volgende reden op pierre gegaan:


Ik merk wel dat het stemmen op pierre nu iets te makkelijk gaat. Hij is irritant, correct. Ik denk echter dat wanneer hij lynch wordt en goedje blijkt, we er enorm weinig kunnen uithalen. Gewoon omdat pierre zelf geen verdenkingen heeft op mensen en alleen maar trollt.

Bloodwolf vraagt duidelijk om een reactie.. wat doet Donkergat, hij roept Jessica ter verantwoording. Daarna gaat hij de stemmen op Pierre in twijfel trekken. Ik blijf dus bij mijn stem op Donkergat. Nogmaals, dit spel is wvw en het doel is niet om enkel op dag 1 de BM post binnen te halen. Hoe mooi werk hij er ook van maakt. Na dag 1 zie ik zo iemand ook graag terug. Helaas is hij er maar minimaal.
 

DeletedUser76681

Guest
Wat hebben mensen dan ineens met Rick? Alleen omdat hij op Music blijft tunnelen en nu niet echt actief is waardoor hij verder niet echt reageert? Ben benieuwd of er nog meer easy mee gaan...

Ikzelf ga wel op Donker. Blijft me ineens veel te veel weg nadat hij toch BM heeft gekregen.

Pot verwijt de ketel?
Doe jij nu niet hetzelfde op iemand stemmen die vervolgens niet echt reageert...
 
Reactiescore
976
Waarom niet op Pieter? Die je eerst nog wel verdacht vond.+
Kan je nog wel even hierop reageren? Weet niet of je dat al gedaan hebt maar kan het niet terug vinden.

Heb je die reactie van TLF in het discussietopic gezien? Hij had wss voorkennis over Pieter zijn rol.
 

DeletedUser76681

Guest
Heb je die reactie van TLF in het discussietopic gezien? Hij had wss voorkennis over Pieter zijn rol.

Jaah had ik gezien die posts, maar wist niet of je nog op Pieter zou gaan of niet. Vond er niet direct iets van terug. Vandaar de vraag.
 

DeletedUser78769

Guest
Pot verwijt de ketel?
Doe jij nu niet hetzelfde op iemand stemmen die vervolgens niet echt reageert...
Die heeft echter niet aangegeven dat hij niet kon reageren. Hij blijft gewoon weg in mijn ogen ondanks dat hij een status heeft nu die enigsinds vereist om er rond deze tijd toch wel te zijn zo langzamerhand.
 

DeletedUser17472

Guest
Die heeft echter niet aangegeven dat hij niet kon reageren. Hij blijft gewoon weg in mijn ogen ondanks dat hij een status heeft nu die enigsinds vereist om er rond deze tijd toch wel te zijn zo langzamerhand.
Precies zoals ik ook al heb gezegd. Hij negeert je.
 

DeletedUser76681

Guest
Die heeft echter niet aangegeven dat hij niet kon reageren. Hij blijft gewoon weg in mijn ogen ondanks dat hij een status heeft nu die enigsinds vereist om er rond deze tijd toch wel te zijn zo langzamerhand.

Klopt, maar moet je daar rekening mee houden dan kan iedereen met die excuses vrijpleiten?

Daarnaast wat je nu zegt over Donkergat kan je ook over Jessica zeggen je vraagt iets maar ze reageert niet...?

Vind het een beetje een te gemakkelijke stem van je.
 

DeletedUser17472

Guest
Jessica is beul, dus dat lijkt me een ander geval. Die hoeft zich niet meer te verdedigen, iedereen negeert haar rol.
 
Bovenaan