[Speeltopic] WvW #280 Let's Play A Game!

Reactiescore
93
Op het moment zijn er 6 van de 24 dood. Dit wil zeggen dat we nog met 18 mensen zijn. Schijnbaar wordt er gedacht dat ongeveer 25% hiervan een slechtje zou zijn. Of met dit percentage al rekening gehouden is met een eventuele infectiewolf die iemand geïnfecteerd heeft weet ik niet, dus ik houd de optie van 7 slechtjes nog over. Het koppeltje is er ook uit dus het is niet mogelijk dat we door middel van 1 stem, 2 mensen weghalen wat dat betreft. Dit is enkel nog mogelijk door de jager te lynchen, die we levend willen houden. Iig, niet dat ie doodgaat door een lynch, het beste voor ons is dat die eerst tijd heeft iemand te verdenken van weerwolf zijn en als hij dan lunch wordt, dat die een weerwolf meeneemt.

Jessica is een beul of een slechte beul, dus die kunnen we met rust laten aangezien die geen acties heeft zoals al meermaals gezegd is.
Terugkomend op wat ik in mijn vorige beurt gezien had over de zienende burger: aangezien de zienende burger als LAATST is in de nacht volgorde, zou het niet mogelijk zijn dat 1 van de 2 overleden burgers deze was. Tenzij het dus toch een andere reden was dat de weerhamster is overleden, maar die kans lijkt mij wel erg klein. Dus dan zou de zienende burger ook nog in het spel zitten.


Ik ben nog berichten aan het doorkijken ivm verdenkingen.
 

DeletedUser17472

Guest
Verwacht je dan ook goede beul of wellicht ook slechte? Niet dat het veel uit maakt though...

Overigens vroeg ik niet eens specifiek aan jou wat je ervan vond, maar wel leuk dat je het meedeelt ;)

Aangezien je mij reageert in de bovenste post, reageer ik persoonlijk.... Maar goed....

Waar zegt Time dat we er geen aandacht aan moeten besteden? Wat denkt de rest? Goed of slechte beul?
 

DeletedUser76681

Guest
Aangezien je mij reageert in de bovenste post, reageer ik persoonlijk.... Maar goed....

Waar zegt Time dat we er geen aandacht aan moeten besteden? Wat denkt de rest? Goed of slechte beul?

Of ze nu goede beul of slechte beul is maakt het verschil niet. Niet echt iets om wakker van te liggen. Want als ze goede beul is. Dan is het zo, is ze slechte beul.ook want dan is ze geen volwaardig slechtje.
 

DeletedUser78769

Guest
Aangezien je mij reageert in de bovenste post, reageer ik persoonlijk.... Maar goed....

Waar zegt Time dat we er geen aandacht aan moeten besteden? Wat denkt de rest? Goed of slechte beul?
Ik zou het zelf eerlijk gezegd niet zeker weten, maar het maakt verder niet uit dat ze er nog is. Als slechte beul kan ze niet lunchen en geldt ze niet voor wolvenoverwinning aangezien het slechts een hulpje is, dus dan hoeven we haar niet per se te lynchen als we al wolven hebben. Als goede beul is het gewoon jammer dat ze de actie zo heeft gedaan.
 

DeletedUser17472

Guest
Nou ja... ik heb ooit nachtmerries gehad van een slechte beul..... Ik zal het me dus altijd af blijven vragen.
 
Reactiescore
559
Aangezien je mij reageert in de bovenste post, reageer ik persoonlijk.... Maar goed....


Waar zegt Time dat we er geen aandacht aan moeten besteden? Wat denkt de rest? Goed of slechte beul?
ik denk slecht.
kan me niet voorstellen dat je voor de 2de keer dezelfde fout maakt om zo vroeg al iemand te beulen zonder enige aanleiding.
of het moet zijn dat ze zo dr rol vast wil leggen,maar lijkt mij niet vooral omdat planz nog maar net in het spel was
 
Reactiescore
976
Ik vind CrazySobek heel passief spelen. Heb het idee dat hij vroeger veel harder was dan hoe hij dit potje speelt.
 
Reactiescore
93
ik denk slecht.
kan me niet voorstellen dat je voor de 2de keer dezelfde fout maakt om zo vroeg al iemand te beulen zonder enige aanleiding.
of het moet zijn dat ze zo dr rol vast wil leggen,maar lijkt mij niet vooral omdat planz nog maar net in het spel was
Als het enkel zou zijn om haar rol te laten zien zou ik denken dat het verstandiger is om dit te doen op het moment dat je stemmen krijgt om te lynchen...
 
Reactiescore
976
Waar zijn Rick en TUTM eigenlijk naar toe? Die twee zitten telkens een uurtje onderling te bekvechten en verdwijnen dan van het toneel.
 

DeletedUser78666

Guest
Ik vind CrazySobek heel passief spelen. Heb het idee dat hij vroeger veel harder was dan hoe hij dit potje speelt.

Ik vond crazy best goedjes overkomen gisteren. Omdat hij juist niet passief speelde, maar ik heb vandaag niet bij kunnen lezen. Wat ik mij herinner aan crazy is dat hij als wof zeer passief speelt. Kijk naar het potje dat wij koppel waren en toen Marwo vingen. Toen vonden wij crazy ook vanwege zijn passiviteit.
 

DeletedUser76681

Guest
Het enige wat ik opvallend vind aan Fam is dit:

PlanZ (wie het ook zijn mag)

Pierre de Pieter


Zelfs ik vind je irritant spelen. Normaal is dat geen redenen om te lynchen, maar verdedig je maar en laat maar zien dat je een goedje bent die op wolven zoekt. We hebben zo nog minder aan je dan aan een inactieveling.

fout is.
Gisteren stemde ik op Donkergat en ik denk echt dat hij aan de verkeerde kant staat



Verdorie het stukje over Pieter moest er nog bij (zo ff opnieuw citeren)
 

DeletedUser17472

Guest
Die stem op Pierre is een trollstem, wie dat nog niet door heeft heeft zijn ogen dicht.
 

DeletedUser78769

Guest
Waar zijn Rick en TUTM eigenlijk naar toe? Die twee zitten telkens een uurtje onderling te bekvechten en verdwijnen dan van het toneel.
Waarom moet je dit ook al aangeven? Ik geloof dat dat nu ook al 2x benoemd is.

Waarom wil je de aandacht weer naar hen toe zo graag?
 

DeletedUser78666

Guest
Die stem op Pierre is een trollstem, wie dat nog niet door heeft heeft zijn ogen dicht.

Trollers verpesten potjes, wil jij serieus blijven. Ik weet nog dat ik weleens trollde, en ik was alles behalve een toevoeging. Dus graag serieus blijven, ook als wof is dit onsportief gedrag.
 
Bovenaan