[Speeltopic] WvW #280 Let's Play A Game!

Deleted User - 487871837

Guest
Wat voor info heb je er dan al kunnen uithalen? Het zelfde als gisteren, je bent actief maar op de achtergrond naar mijn mening.

Ik vond z'n gedrag heel vreemd en moet nog kijken naar de mensen die op hem stemden en wat ik eruit kan halen. Had vandaag echter een examen en heb die grandioos gefaald dus voel me nogal ruk. Ben morgen vrij en heb dan meer inbreng.

Zit nu ook eigenlijk met het rare gedrag van Pieter in m'n hoofd en de supervroege beul van Jessica.
 

DeletedUser78769

Guest
@Rick9399 je maakt het jezelf wel makkelijk he? En @TurnUpTheMusic jij ook. Beide gewoon weer op elkaar stemmen. Zijn jullie gewoon een koppel (cupid of wolf) die zich verder wilt onthouden van de stemming ofzo? Ik denk dat er onderhand wel genoeg is te zeggen over anderen.

Wat denken jullie bijvoorbeeld eigenlijk van het gedoe rondom Pierre? En wat zeggen jullie van het wegblijven van onze BM of de gekke actie van Jessica? Geen meningen daarover?
 

DeletedUser17472

Guest
Nu ja, Jessica is duidelijk beul.. daar kan ik niks aan veranderen...
 

DeletedUser78769

Guest
Overigens vroeg ik niet eens specifiek aan jou wat je ervan vond, maar wel leuk dat je het meedeelt ;)
 
Reactiescore
338
@Rick9399 je maakt het jezelf wel makkelijk he? En @TurnUpTheMusic jij ook. Beide gewoon weer op elkaar stemmen. Zijn jullie gewoon een koppel (cupid of wolf) die zich verder wilt onthouden van de stemming ofzo? Ik denk dat er onderhand wel genoeg is te zeggen over anderen.

Wat denken jullie bijvoorbeeld eigenlijk van het gedoe rondom Pierre? En wat zeggen jullie van het wegblijven van onze BM of de gekke actie van Jessica? Geen meningen daarover?

Uhm, deze post maakte gamebreaker ook? De berichtjes gericht naar mij, beantwoord ik rond 21;20 als ik thuis ben!
 
Reactiescore
559
Waar zijn trouwens @Rick9399 @TurnUpTheMusic? Blij dat ze nu niet in de spotlight staan?
@sir thrones @laila @Nowhere in the sun @jokersbrain waar zitten zij? Waarschijnlijk zit daar ook gewoon een wolf bij?
@Castiel. @.TheonlyplanisA @.TimeforplanB waar blijven jullie? Jullie zijn meestal de drijvende krachten achter een potje, komen vaak met goede argumenten en verdenkingen.

tja ik zit niet heel de dag op het AF, heb helaas nog andere dingen te doen :p
maar ik ga zo even alles terug lezen

Als ik me het goed herinner, speelt Laila redelijk rechtlijnig. Zie haar dus zeker medeslechtjes verdedigen. Niet onterecht, want op zich zijn de punten van Westkip redelijk logisch. Zeker genoeg om volgbaar te zijn en niet te veel vragen te krijgen bij een mislynch. Hoe dan ook vind ik de nuances in zijn bewoording veeleer neigen naar slechtje. Hij vindt ook dat je vroeg moet stemmen, dus vandaar Westkip.

@TurnUpTheMusic Dat jij confirmed zou zijn door TLF is trouwens ook onzin. Hij was dwaze heks. Goedjes kunnen ook opkomen voor slechtjes die in hun ogen goed zijn en het was niet eens zo fel. Jij bent alles behalve confirmed en bovendien was je manier van spelen (nog steeds) erg kinderachtig.

jammer dat je gebeuld bent, want ik had nog graag antwoord van je gehad waar ik ergens westkip heb verdedigt dan :|
 

DeletedUser76681

Guest
Ik weet niet goed wat ik van Rick en TUTM moet denken. Te nacht/Deze voormiddag? Hadden ze een kleine discussie. Wat ik dan opmerkelijk vind is dat het kwam na de post waarin Rick had gezegd dat hij andere onder de loep ging nemen:

Lekker dit, volgens mij sloeg ik de spijker op zijn kop maar wil je gewoon vervelend doen. Je begint het punt te passeren waarop ik je gewoon dood wil hebben omdat je nutteloos bent, zelfs al ben je goed.

weer een reactie die nergens op slaat. Zelf 0 moeite willen steken om goede redenen te vinden. Maar verwachten dat ik alles ga uitleggen en jij niks hoeft te doen... Ik vind dit een 100% wolfse post --> Rick9399

Ze verwijten elkaar iets van wat ze beiden doen. Terwijl ze beiden op elkaar gefixeerd zijn en niet verder kijken wat er zich afspeelt in dit potje.

Ten eerste: TUTM

Hij heeft 2 posts gemaakt die in mijn oren gewoon wolf schreeuwen:



Post om te laten blijken dat hij zoekt, maar het is zoals ik gisteren al zei, negens op gebaseerd. Hij weet ook dat TUTM dit altijd doet dusja.



Dit is zo fake als het maar kan zijn, legt het 16keer dubbel er bovenop hoe slecht de lynch was etc. Deze post heeft al bij een paar vraagtekens gegeven maar wat mij betreft meteen een lynch stem waard.

Dan kom ik bij mijn 2de verdachte, namelijk CrazySobek. Ondanks dat TUTM deze posts maakt negeert hij dit helemaal en blijft hij doordrammen op Pierre. Dat je niet meteen je stem zet is te snappen maar dat je het compleet negeert is enkel van toepassing als je zelf ook wolf bent en je medewolf niet in de spotlights wil zetten. TUTM vandaag, blijkt hij wolf dan Crazy morgen.



Over TLF, het was niet zijn raar gedrag dat ik mijn lynch zette, maar over het overdreven verdedigen van de lynch toen. Dat hij dwaze heks bleek, het is kut maar niet veel aan te doen nu. En ik praat met "Ten eerste, ten tweede", zoek iemand anders om na te apen!



Fam met humor, het moet niet gekker worden :eek:

Ik vond TUTM zijn post gisteren ook raar heb hem daar op aan gesproken, maar ik zit met wat Castiel zei in mijn hoofd dat TLF en TUTM vaak dag 1 al als slechtje worden gezien. Dus ik wacht nog even af met TUTM ik wil zien dat hij ook uit zijn 'tunnelvisie' kan komen en ook andere meningen heeft dan wat hij tot nu toe heeft gepost.


Iedereen kan de verkeerde verdenken :( was redelijk aan t puzzelen en hoopte op een mooiere resultaat .

Wil je wel even toelichten vanwaar je actie op PlanZ? Wat maakte dat jij hem verdacht vond? Want voor zover ik zijn posts heb gelezen, vond ik hem actief mee zoeken.

Uhh @jessicavd dit vind ik wel een erg vroeg en random moment om je beulactie te gebruiken. Daarbij wordt het ook nog eens op een speler die nét voor het eerst meedeed gegooid en die totaal niet verdacht werd of waarbij er redenen waren om hem te verdenken. Vind het dus best wel onsportief :confused:
Slechte beul misschien?
Ze heeft sowieso geen krachten meer, maar kan nog in de wolvenchat toetreden als ze een slechte beul blijkt. Geen nut voor nu om haar te lynchen in ieder geval

Kan je je redenatie uitleggen aan ons Jessica?

Is dat het enige wat je op dat moment kon toevoegen ? Ik geloof dat je vanaf de deadline niets meer had gepost en dan plots deze.

Ik kan vanavond niet meer voor de deadline online komen, dus stem ik nu. Hij staat op *tromgeroffel* TUTM. Eigenlijk zelfde reden als gisteren: hoe slecht velen van jullie die reden ook vonden, julie hebben me niet weten overtuigen van iets anders. Ik heb het idee dat iedereen maar gewoon wat doet.
Ook vond ik TUTM's nieuwe uitspraken vandaag weinigzeggend. Hij noemde zichzelf richting confirmed goedje, zat een beetje te zeiken over de lynch terwijl hij er zelf net zo naast zit en heeft vandaag totaal geen moeite genomen om naar wolven te zoeken. Want ja, het is natuurlijk veel makkelijker om te counteren.

Deze is veel te gemakkelijk van je Rick. Zeker omdat je ons gaat verwijten dat wij geen alternatief geven. Terwijl je met oogkleppen op op TUTM blijft gaan. Je verwijt hem iets van wat je zelf doet, namelijk niet de moeite nemen om naar wolven te zoeken.

Ik vond z'n gedrag heel vreemd en moet nog kijken naar de mensen die op hem stemden en wat ik eruit kan halen. Had vandaag echter een examen en heb die grandioos gefaald dus voel me nogal ruk. Ben morgen vrij en heb dan meer inbreng.

Zit nu ook eigenlijk met het rare gedrag van Pieter in m'n hoofd en de supervroege beul van Jessica.

Njaa ik heb mijn mening over Pieter gegeven, ik durf niet dezelfde fout te maken als vorig potje. (Ben daar nog steeds niet goed van) toen hebben we hem ook gelyncht om precies dezelfde redenen.
 

DeletedUser78666

Guest
Mijn stem gaat naar hopeful, omdat hij niet reageerde op mijn verdenking.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Njaa ik heb mijn mening over Pieter gegeven, ik durf niet dezelfde fout te maken als vorig potje. (Ben daar nog steeds niet goed van) toen hebben we hem ook gelyncht om precies dezelfde redenen.

Ik heb ook niet het gevoel dat Pieter slecht is, maar meer het gevoel dat hij een goedje die het spel niet snapt.
 
Reactiescore
93
Ik ben net aan het kijken of er een slechte in zit... maar bij Jessica kan alles....
Slechte beul is in ieder geval wel een optie, in tegenstelling tot de welp die Castiel eerder genoemd had ivm de weerhamster die doodging.

De dood van de weerhamster kan zijn door de zienende burger, wat ik zelf de meest waarschijnlijke actie acht. Maar het is ook mogelijk dat het kwam door het doodsdrankje van de dwaze heks ALS TLF die al weggegeven had. Gezien de manier waarop de actie duidelijk gemaakt werd zal het niet zo zijn dat Cupido dood ging door het doodsdrankje, dan zou de weerhamster namelijk door liefdesverdriet overleden zijn. Dit maakt de kans dat de zienende burger in het spel is wel groter.
Verder zie ik bij de rollen niet een andere reden waarom de weerhamster en cupido overleden zouden kunnen zijn.

Aangezien ik pas net echt meedoe ben ik nog aan het kijken wat betreft verdenkingen.
 

DeletedUser78666

Guest
Welke verdenking?
Je stelde een vraag die tigor later ook stelde en waar ik toen op antwoordde.

Jij stemde gister op tlf omdat jij verwachte dat zijn lynch voor meer antwoorden ging zorgen. Dus vertel mij welke antwoorden heeft zijn lynch ons opgeleverd?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Jij stemde gister op tlf omdat jij verwachte dat zijn lynch voor meer antwoorden ging zorgen. Dus vertel mij welke antwoorden heeft zijn lynch ons opgeleverd?

Tadaa

Ik vond z'n gedrag heel vreemd en moet nog kijken naar de mensen die op hem stemden en wat ik eruit kan halen. Had vandaag echter een examen en heb die grandioos gefaald dus voel me nogal ruk. Ben morgen vrij en heb dan meer inbreng.

Zit nu ook eigenlijk met het rare gedrag van Pieter in m'n hoofd en de supervroege beul van Jessica.
 
Bovenaan