Golden Awards

DeletedUser75778

Guest
Men is ongetwijfeld bekend met dit topic. Het is inmiddels exact vier weken geleden dat de wereld geopend is. Er zijn geen world changing dingen gebeurd, echter is het wel een perfect moment om te beginnen met spelers en stammen onder de loep te nemen. Veel lijstjes zullen gefundeerd zijn met speculeren en dat maakt het analyseren lastig, maar in mijn optiek wel des te leuker.

Wie van de spelers heeft momenteel de beste kaarten volgens jou? En welke stam boezemt het meeste angst in? Welke AF'er maakt de beste indruk? En wie kan jij echt niet uitstaan?

Brand los!

PHP:
[B]Beste account:[/B]
[B]Beste stam:[/B]
[B]De beste stam speler:[/B]
[B]Het grootste ego:[/B]
[B]Beste leider:[/B]
[B]Slechtste leider:[/B]
[B]Meest overschatte stam:[/B]
[B]Meest onderschatte stam:[/B]
[B]Meest overschatte speler:[/B]
[B]Meest onderschatte speler:[/B]
[B]Met wie zou zeker graag in een stam zitten:[/B]
[B]Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:[/B]
[B]Mooiste spelers naam:[/B]
[B]Mooiste stam naam:[/B]
[B]Favoriete forum poster:[/B]
[B]Minst favoriete forum poster:[/B]
[B]Dikste wannabe op het forum:[/B]
[B]Dikste wannabe in het spel:[/B]
[B]Mooiste profiel foto van spelers:[/B]
[B]Mooiste profiel foto van stammen:[/B]
[B]Mooiste actie van de wereld:[/B]
[B]Meest belovende speler voor de toekomst:[/B]
[B]Meest belovende stam voor de toekomst:[/B]
[B]Grootste blunder:[/B]
[B]Voor wie heb je nu echt respect:[/B]
[B]Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:[/B]
 
Reactiescore
2.478
Is misschien wat vroeg, nietwaar?
Maar de gene die het topic maakt moet ook aftrappen, dus Daaf ik verwacht iets van je.
 

DeletedUser75778

Guest
Is misschien wat vroeg, nietwaar?
Maar de gene die het topic maakt moet ook aftrappen, dus Daaf ik verwacht iets van je.

De wereld is een maand open, dat moet genoeg zijn om wat leuke lijstjes voort te brengen. Ik beloof niks, maar ik zal eens kijken of ik wat in elkaar kan flansen.
 

DeletedUser78806

Guest
Nou gezien David een lui iemand is die niet eens moeite doet om zijn topic tegoei te starten, zal ik maar de taak op mij nemen:p

Beste account: .
Conor Mcgregor => Het is een account met een goeie ligging voor uitbreiding naar de "rim"(of wat er voor moet doorgaan) die veel rooft gezien het aantal rover awardjes, dus de actiefheid is er. Waar we nu nog op moeten wachten is dat deze speler zich bewijst en de skills bezit die nodig zijn om een wereld te winnen. Dus met andere woorden heb ik hoge verwachtingen voor de spelers op dit account. Want actiefheid is maar 1 van de 2 dingen die je nodig hebt om alles tot een succesvol einde te brengen.
Beste stam: Deze ga ik vrees ik open moeten laten, momenteel is er geen enkele stam in mijn ogen de "beste" er moet nog heel wat gesleuteld worden hier eer ik mijn mening wil vormen.
De beste stam speler: Ook deze blijft open, er zijn nog geen mogelijkheden geweest voor andere spelers om zich te bewijzen.
Het grootste ego: Melvin => deze kerel zowiezo, geen uitleg nodig!
Beste leider: Nog 1tje die ik ga openlaten vrees ik:)
Slechtste leider: Gamebreak => zijn rekruteringsbeleid slaat nergens op! Hoe wilt die in hemelsnaam zo een wereld winnen? Zijn stam ligt all over the place. Dat alleen al verdient deze award!
Meest overschatte stam: Manipulate => Zoals ik al eerder aanhaalden slaat hun rekruteringsbeleid nergens op, reden genoeg dus voor deze mooie positie.
Meest onderschatte stam: Ook een vrijblijvende spot.
Meest overschatte speler: Barntje => Noob met veel pp, genoeg gezegd.
Meest onderschatte speler: Youth And Whiskey => Een speler voor zeker in de gaten te houden, maar denk dat de meeste zelfrespecterende tw spelers hem al hebben gespot, dus geen commentaar verder.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Die zullen het wel van hun eigen weten hoop ik:)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Die kerels zoals Barntje
Mooiste spelers naam: Quaere Verum
Mooiste stam naam: Insane Nonsensical
Favoriete forum poster: Leaving Behind => Hij maakte deze mooie post waar ik hem een beetje mag bashen <3
Minst favoriete forum poster: Nog niemand:)
Dikste wannabe op het forum: Nog niemand
Dikste wannabe in het spel: Te lange lijst om op te noemen:eek:
Mooiste profiel foto van spelers: Micky Waus, vind het echt mooi hoe zijn plaatje zijn naam eer aan doet.De vergane glorie word uitstekend uitgedrukt ermee:eek:
Mooiste profiel foto van stammen: Manipulate
Mooiste actie van de wereld: Nog geen
Meest belovende speler voor de toekomst: Quaere Verum => Heeft makkelijk farm gebied , zit een ervaren team op en duidelijk dominant in zijn stekkie, dus heb hoge verwachtingen van hem.
Meest belovende stam voor de toekomst: Ook nog geen
Grootste blunder: Nog geen
Voor wie heb je nu echt respect: Maroni, probeerde heldhaftig zijn stam maatje te redden! Voor zijn ijzeren ballen en heldhaftigheid deze mooie award
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Nog niemand:)
 

DeletedUser78806

Guest
Bump = Bring Up My Post.

Voor wanneer er een tijd lang niets is geplaatst en je je post weer onder de aandacht wil brengen. Je bedoeld dat je je plek reserveert? :p
word tijd dat David eens zijn lijstje plaatst! Die jongen moet echt eens leren een post te maken:s
 

DeletedUser76356

Guest
Nou gezien David een lui iemand is die niet eens moeite doet om zijn topic tegoei te starten, zal ik maar de taak op mij nemen:p

Beste account: .
Conor Mcgregor => Het is een account met een goeie ligging voor uitbreiding naar de "rim"(of wat er voor moet doorgaan) die veel rooft gezien het aantal rover awardjes, dus de actiefheid is er. Waar we nu nog op moeten wachten is dat deze speler zich bewijst en de skills bezit die nodig zijn om een wereld te winnen. Dus met andere woorden heb ik hoge verwachtingen voor de spelers op dit account. Want actiefheid is maar 1 van de 2 dingen die je nodig hebt om alles tot een succesvol einde te brengen.
Beste stam: Deze ga ik vrees ik open moeten laten, momenteel is er geen enkele stam in mijn ogen de "beste" er moet nog heel wat gesleuteld worden hier eer ik mijn mening wil vormen.
De beste stam speler: Ook deze blijft open, er zijn nog geen mogelijkheden geweest voor andere spelers om zich te bewijzen.
Het grootste ego: Melvin => deze kerel zowiezo, geen uitleg nodig!
Beste leider: Nog 1tje die ik ga openlaten vrees ik:)
Slechtste leider: Gamebreak => zijn rekruteringsbeleid slaat nergens op! Hoe wilt die in hemelsnaam zo een wereld winnen? Zijn stam ligt all over the place. Dat alleen al verdient deze award!
Meest overschatte stam: Manipulate => Zoals ik al eerder aanhaalden slaat hun rekruteringsbeleid nergens op, reden genoeg dus voor deze mooie positie.
Meest onderschatte stam: Ook een vrijblijvende spot.
Meest overschatte speler: Barntje => Noob met veel pp, genoeg gezegd.
Meest onderschatte speler: Youth And Whiskey => Een speler voor zeker in de gaten te houden, maar denk dat de meeste zelfrespecterende tw spelers hem al hebben gespot, dus geen commentaar verder.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Die zullen het wel van hun eigen weten hoop ik:)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Die kerels zoals Barntje
Mooiste spelers naam: Quaere Verum
Mooiste stam naam: Insane Nonsensical
Favoriete forum poster: Leaving Behind => Hij maakte deze mooie post waar ik hem een beetje mag bashen <3
Minst favoriete forum poster: Nog niemand:)
Dikste wannabe op het forum: Nog niemand
Dikste wannabe in het spel: Te lange lijst om op te noemen:eek:
Mooiste profiel foto van spelers: Micky Waus, vind het echt mooi hoe zijn plaatje zijn naam eer aan doet.De vergane glorie word uitstekend uitgedrukt ermee:eek:
Mooiste profiel foto van stammen: Manipulate
Mooiste actie van de wereld: Nog geen
Meest belovende speler voor de toekomst: Quaere Verum => Heeft makkelijk farm gebied , zit een ervaren team op en duidelijk dominant in zijn stekkie, dus heb hoge verwachtingen van hem.
Meest belovende stam voor de toekomst: Ook nog geen
Grootste blunder: Nog geen
Voor wie heb je nu echt respect: Maroni, probeerde heldhaftig zijn stam maatje te redden! Voor zijn ijzeren ballen en heldhaftigheid deze mooie award
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Nog niemand:)

Mooie lijst, spinnemans
 

DeletedUser78806

Guest
Men is ongetwijfeld bekend met dit topic. Het is inmiddels exact vier weken geleden dat de wereld geopend is. Er zijn geen world changing dingen gebeurd, echter is het wel een perfect moment om te beginnen met spelers en stammen onder de loep te nemen. Veel lijstjes zullen gefundeerd zijn met speculeren en dat maakt het analyseren lastig, maar in mijn optiek wel des te leuker.

Wie van de spelers heeft momenteel de beste kaarten volgens jou? En welke stam boezemt het meeste angst in? Welke AF'er maakt de beste indruk? En wie kan jij echt niet uitstaan?

Brand los!

PHP:
[B]Beste account:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider:
Slechtste leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam:
Mooiste stam naam:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Mooiste actie van de wereld:
Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Grootste blunder:
Voor wie heb je nu echt respect:
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:[/B]


Zie, je topic is dood omdat je niks doet!:eek:
 
Reactiescore
2.478
Ik zal eens beginnen aan een lijstje, maar het kan een weekje duren en ik zal niet alles invullen ivm mijn functie.
 

DeletedUser78151

Guest
Als ik tijd heb.
Maar weet momenteel nog niet wat ik van wie moet denken.
 

DeletedUser78151

Guest
Beste account: Dat is nog moeilijk te zeggen zo vroeg in de wereld maar ik denk dat op wieboy3 en Faalbaasjes zeer sterke teams zitten die beide ver kunnen geraken.
Beste stam: Ik denk dat er op het moment niet echt een beste stam is want er zijn nog amper stammen die al lang bestaan of een echte stamband hebben. Ik denk dat Rebel zeker een toekomst heeft op deze wereld en dat we van het nieuwe Novus wel iets kunnen verwachten als het daar klikt tussen de acc's.
De beste stam speler: The Wolfpack is voor mij de beste stamspeler. Hij is er altijd voor iedereen en zal nooit zijn stam achterlaten of iets niet doen voor de stam. Een echt loyale speler die er altijd blijft voor gaan.
Het grootste ego: Er zijn er zo veel deze wereld :eek:
Beste leider: Geen momenteel, Ik zie nog geen stabiele stammen met een stabiele leiding.
Slechtste leider: Alle leiders die al eens de helft van hun stam hebben achtergelaten...
Meest overschatte stam: Novus zitten veel toppers in maar jammer genoeg ook enkele mindere spelers die door fusies of interns zo ver zijn geraakt.
Meest onderschatte stam: Strong & SGC zijn corestammen die nog steeds leven tussen de grote spelers mss met enkele deffnoobs maar ze doen het toch maar om te blijven leven en zelfs offensieve successen te halen.
Meest overschatte speler: Peanut 007 & Meistershizzle zijn geraakt waar ze nu zijn door interns en pp abusen volgens mij en zullen zich in de toekomst moeten bewijzen wanneer ze echte tegenstand krijgen.
Meest onderschatte speler: TheOneAndOnly1 en The wolfpack zijn volgens mij onderschat door de wereld. Zijn beide zeer actief en zeker rekening met te houden voor de toekomst van de wereld.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: The wolfpack, Wieboy, ltdarky, ItsOfficial, Royboyz, GameBreak, Tragedy under Grace, Arachnophobia & Cleartje? en wrs nog veel die ik vergeet...
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Stabbers zoals AlmaIsLoveAlmaIsLife & deffnoobs met een dikke nek.
Mooiste spelers naam:tomaatisfruit
Mooiste stam naam: De Kakfretters
Favoriete forum poster: /
Minst favoriete forum poster: Martijn
Dikste wannabe op het forum:/
Dikste wannabe in het spel:Peanut
Mooiste profiel foto van spelers: Die van One Punch Man
Mooiste profiel foto van stammen:Archangel. zijn foto
Mooiste actie van de wereld: Nog geen gezien
Meest belovende speler voor de toekomst: Royboyz
Meest belovende stam voor de toekomst: Rebel
Grootste blunder: Mijn lijstje hier zo vroeg
Voor wie heb je nu echt respect: Die weten het zelf.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Een vriendelijke vijand waar je een praatje mee kan maken tijdens een massa.
 
Reactiescore
3.452
Meest belovende speler voor de toekomst:Royboyz

Zijn dat dezelfde spelers als op w56?
Zoja dan hoop ik dat ze hier wat meer doorzettingsvermogen laten zien :wink:
 
Bovenaan