[Speeltopic] WvW #280 Let's Play A Game!

DeletedUser70854

Guest
Die andere zogenaamde 'wolvenjagers' blijven er dan ook op doordrammen :)
 

DeletedUser78769

Guest
Zoals Sobek al zei: Dan zijn we hem liever kwijt dan rijk. Als je geen slechtje bent speel je gewoon waardeloos goedje. Dan hebben we er ook niks aan. Echter niet gelijk een reden om te lynchen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik moet mensen ervan overtuigen dat ik goedje ben? Dat moeten enkel wolfjes.
Ik ben goedje, weet dat van mezelf en als jullie mij lynchen; eigen schuld, dikke bult.

Je moet mensen overtuigen dat je goedje bent, zelfs als jij weet van jezelf dat je er een bent, als wij denken dat je er geen bent.

Heel simpel voorbeeld.

Ik ben gay, iedereen dacht van niet, ik wist van wel, dus dan laat je even weten van wel, en dan behandelt iedereen je zo. Voila.

Nu gedraag je je super kut en hebben we niks aan je. Dus ga jezelf fatsoenlijk verdedigen of stop ermee.

Ik geloof dat Hope ook al zoiets beweerde als jij hier noemt. Als je het zo bekijkt kun je toch niemand lynchen aangezien iedereen altijd van zichzelf weet dat ze goed zijn?

Ik denk dat je doelt op m'n uitspraken vorig potje? Daarin claimde ik dat ik iedereen als goed acht, tenzij ze dingen gaan doen waardoor ik ga twijfelen. Dat zei ik ook deels om me te verdedigen, alhoewel ik er wel achter sta ;)

Met betrekking op dit potje zou ik jou dus wel als goedje zien maar iemand als Pieter minder.
 

DeletedUser17472

Guest
PlanZ (wie het ook zijn mag)

Pierre de Pieter


Zelfs ik vind je irritant spelen. Normaal is dat geen redenen om te lynchen, maar verdedig je maar en laat maar zien dat je een goedje bent die op wolven zoekt. We hebben zo nog minder aan je dan aan een inactieveling.
 

DeletedUser70854

Guest
Ik wil er niet uitgaan, en als jullie eens logisch nadenken willen jullie dat ook niet
 

DeletedUser74597

Guest
goedenmiddag allemaal , ik zag dat er al volop rode stemmen vliegen .dus het potje gaat lekker ;) ik ga zo nog eens een 2de keer lezen wat er nu prezies in de staat, wat evt mij een clou (kan)geven en die ik dan kan uitleggen waarom ik op die personen stem ... tot zo weer ;p
 

Deleted User - 487871837

Guest
*facepalm* kijk je dan echt niet naar mijn andere posts?

Je noemt dit verdedigen?

Allez kom gastjes puzzelke doen ofwa?
En aan alle mensen die een stelletje op mij hebben gezet: je zit fout doei

Daarom dat er niet zo veel cijfertjes op je bankrekening staan :eek:

sorry ik bedoelde stemmetje
Bedankt :)

Ik moet mensen ervan overtuigen dat ik goedje ben? Dat moeten enkel wolfjes.
Ik ben goedje, weet dat van mezelf en als jullie mij lynchen; eigen schuld, dikke bult.

Wolfjes willen er niet uitgaan en gaan zich ten alle tijde verdedigen, ik ben een goedje, weet dat van mezelf en het is daarom verloren moeite om mij te lynchen, ik zal toch geen weerwerk bieden :)

Die andere zogenaamde 'wolvenjagers' blijven er dan ook op doordrammen :)

ok nvm ik reageer hier niet meer op

Wolfjes vangen :smile:

Ik wil er niet uitgaan, en als jullie eens logisch nadenken willen jullie dat ook niet
 
Bovenaan