[Speeltopic] WvW #280 Let's Play A Game!

DeletedUser78303

Guest
Niet mee eens. Maar wellicht is dit verandert naar mate van tijd .
Het is zo dat de ene wolf zich liever op de achtergrond houdt terwijl de andere liever in de spotlights staat, maar over het algemeen vind je weinig compleet inactieve wolven tegenwoordig. Meer dat ze precies genoeg posts plaatsen om niet op te vallen
 

Deleted User - 487871837

Guest
TLF

Denk dat we daar qua info nog wel wat aan kunnen hebben.. voor m'n gevoel meer dan je gemiddelde dag 1 lynch.
 
Reactiescore
326
Dus laila mag geen eigen mening hebben? Of geef je hier aan dat je op de achtergrond wilde blijven?

Tuurlijk mag ze een mening hebben, maar vond deze stem wel erg makkelijk. Ik hoef niet per se op de achtergrond te blijven.
Laila komt vaak best wel goed weg met dit soort stemmen, ook al is het haar vaste speelstijl. Van mij mag ze het doen, maar kom alsjeblieft met wat meer inbreng dan "wil richting die persoon sturen"
 

DeletedUser78769

Guest
Goed, ik ben het nog altijd niet eens met het lynchen van een inactiefje op dag 1.

Crazy doet dat nogal makkelijk, ondanks dat er anderen zijn die al aardig wat hebben gereageerd. Daar moet je toch wat uit kunnen halen denk ik zo.
 

DeletedUser78303

Guest
Twee stemmen op mij, wil geen lynch worden. Dus dan maar tlf
 

DeletedUser78303

Guest
Ik hoop dat het op tijd was, maar het maakt weinig uit. TLf is lynch. Toch vind ik pieter zich een beetje erg raar gedragen, vandaar een last minute wijziging. Eerst een troll stem, vervolgens wel online maar nul posten. Dan krijgt hij een stem van joker en gaat hij, nog altijd trollend reageren. Vervolgens 21:59 wijzigen naar tlf terwijl hij al lynch was vind ik verdacht.
 
Reactiescore
559
Tuurlijk mag ze een mening hebben, maar vond deze stem wel erg makkelijk. Ik hoef niet per se op de achtergrond te blijven.
Laila komt vaak best wel goed weg met dit soort stemmen, ook al is het haar vaste speelstijl. Van mij mag ze het doen, maar kom alsjeblieft met wat meer inbreng dan "wil richting die persoon sturen"

ik doe tenminste nog een poging om mn stem te onderbouwen.

tegen degene die alleen maar een stem plaatsen heb je blijkbaar niks op tegen :rolleyes:
 
Reactiescore
1.049
Ik heb mijn ding gedaan, Hoop dat mijn theorie achteraf klopt maar deze keer niet zeker
Mensen succes en denk goed na voor je iets doet!
 
Bovenaan