[Speeltopic] WvW #280 Let's Play A Game!

DeletedUser78762

Guest
Dan kunnen jullie deze onzin van zwarte dood al schrappen in het potje, geen dank daarvoor :D

Nu alleen hopen dat ze het binnen de 24u uitvoeren want met deze spelleiding weet je nooit. :eek:
 

DeletedUser76681

Guest
Watblaasje
Voor zijn waanzinnig potje vorige keer ondanks al mijn gezever :p

En ook omdat hij zeker een goede BM is!
 

DeletedUser76198

Guest
Beetje hypocriet dit. Ik meen me te herinneren dat jij mij voorheen structureel elk potje doodleuk probeerde te lynchen, gewoon om te zieken :rolleyes:

Hee, daar heb ik mijn excuses voor aangeboden :D eerste potjes (2 geloof ik?) was ik aan het kijken hoe men het hier speelt. Daar ik jou als enige wel kende vond ik het misschien heel grappig om jou steeds lastig te vallen.
 

DeletedUser78762

Guest
:D :D :D

Omdat ik dacht dat er geen wolven waren? :eek: Dit is een gewoon spelelement hoor, niks fout mee. :D
 

DeletedUser78769

Guest
Ik stel me ook beschikbaar voor BM :)

Ik weet dat ik een onbekende speler ben, maar ik denk dat ik hier wel de kwaliteiten voor heb ^^

Ik zag net dat er al aardig wat stemmen naar donkergat gingen. Ik vond de moeite van de afbeelding dit wel waar :D
 

DeletedUser17472

Guest
:D :D :D

Omdat ik dacht dat er geen wolven waren? :eek: Dit is een gewoon spelelement hoor, niks fout mee. :D
Schrijf je dan niet in als je geen zin hebt. Zo moeilijk is dat toch niet. Dit is gewoon spelbederf, dus goed dat DZ de beslissing neemt

Hahaha lynch me aub! Gewoon puur omdat ik elk potje als wolf win :D Zou fucking classic zijn als ik daardoor lynch ben in een potje die daar niks mee te maken heeft :p

Zie btw dat Blaasje mee doet, altijd BM vanaf mij

Dat is dus net zo'n nutteloze redenen om op iemand als BM te stemmen dan als dat ik je zou lynchen omdat je altijd wolf bent.
 

DeletedUser78303

Guest
Oh kut, de bm stemming gaat niet goed. Straks word ik nog niet jullie overheerser :eek:
Vandaar een verandering, puur uit politieke overwegingen:
PlanB --> PlanA
 

DeletedUser77898

Guest
ik ben persoonlijk wel van de kansberekening. Aangezien Castiel laatste tijd vaak wolf is geweest acht ik die kans momenteel kleiner. Daarom Castiel
 

DeletedUser76198

Guest
ik ben persoonlijk wel van de kansberekening. Aangezien Castiel laatste tijd vaak wolf is geweest acht ik die kans momenteel kleiner. Daarom Castiel

Als je van de kansberekening bent dan weet je dat de kans op de herhalingen die hebben plaatsgevonden heel klein is, maar de kans op het zijn van wolf voor iedereen ieder potje even groot is ongeacht de rol het potje ervoor.
 
Reactiescore
976
Summer die reeds dood is, is imo geen slechte zaak. Als ik me niet vergis was hij vorig potje één van de trollende spelers die onnodig verwarring zaaiden. Enerzijds jammer dat er een goedje dood is, maar zo'n spelers zijn we beter kwijt dan rijk.

TUTM die Donkergat 'niet helemaal veilig' noemde, komt inderdaad - zoals hier al werd gezegd - geforceerd over.
Mooie post van donkergat en respect daarvoor! Alleen waarom zoveel moeite doen voor een BM-schap als je een goedje bent? Ik wil ook persoonlijk direct mijn BM stem op donkergat zetten hierdoor, maar toch voelt dit niet helemaal veilig aan zo...

Ik ga niet mijn gedachtegang zeggen, maar ik zeg wel dat PlanB vermoedelijk wof is.
@Westkip dit is niet onserieus, maar ik wil gewoon niet dat PlanB volgende keer weet hoe en wat.

Dan stel ik me toch vragen waarom je op dit moment je lynchstem op hem wil zetten. De drang om te trollen blijft toch te groot?
 

DeletedUser78666

Guest
Summer die reeds dood is, is imo geen slechte zaak. Als ik me niet vergis was hij vorig potje één van de trollende spelers die onnodig verwarring zaaiden. Enerzijds jammer dat er een goedje dood is, maar zo'n spelers zijn we beter kwijt dan rijk.

TUTM die Donkergat 'niet helemaal veilig' noemde, komt inderdaad - zoals hier al werd gezegd - geforceerd over.




Dan stel ik me toch vragen waarom je op dit moment je lynchstem op hem wil zetten. De drang om te trollen blijft toch te groot?

Er zit niks trollend aan;)
 

DeletedUser64575

Guest
Summer die reeds dood is, is imo geen slechte zaak. Als ik me niet vergis was hij vorig potje één van de trollende spelers die onnodig verwarring zaaiden. Enerzijds jammer dat er een goedje dood is, maar zo'n spelers zijn we beter kwijt dan rijk.

Best een opvallende uitspraak. Ik begrijp je punt, maar het extra benadrukken dat je het jammer vindt dat er een goedje dood is doet bij mij een aantal alarmbellen rinkelen. Just stating the obvious?
 
Bovenaan