[Speeltopic] WvW #280 Let's Play A Game!

Reactiescore
338
Hallo allemaal! Donkergat
Goed werk met de infographic :), leuk gedaan.
Voor de rest zou ik ook niet weten op wie ik anders mijn stem zal moeten plaatsen want het is al een tijdje geleden dat ik heb gespeeld!
 

DeletedUser77898

Guest
Hallo allemaal!

Mooie post van donkergat en respect daarvoor! Alleen waarom zoveel moeite doen voor een BM-schap als je een goedje bent? Ik wil ook persoonlijk direct mijn BM stem op donkergat zetten hierdoor, maar toch voelt dit niet helemaal veilig aan zo...
 

DeletedUser76198

Guest
Hallo allemaal!

Mooie post van donkergat en respect daarvoor! Alleen waarom zoveel moeite doen voor een BM-schap als je een goedje bent? Ik wil ook persoonlijk direct mijn BM stem op donkergat zetten hierdoor, maar toch voelt dit niet helemaal veilig aan zo...

1) Hij doet dit iedere ronde

2) Hij had hem al af voor het potje :D
 
Reactiescore
2.196
Hallo allemaal!

Mooie post van donkergat en respect daarvoor! Alleen waarom zoveel moeite doen voor een BM-schap als je een goedje bent? Ik wil ook persoonlijk direct mijn BM stem op donkergat zetten hierdoor, maar toch voelt dit niet helemaal veilig aan zo...

Wat is dit voor onzin. Ten eerste doet donkergat altijd veel moeite met bm post. Dus je kan hier niks uithalen.

Ten tweede is dit een makkelijke manier om te laten tonen dat je "zoekt". Laten we ergens commentaar op geven want dan zien ze dat ik zoek ookal is het commentaar nergens op gebaseerd.
 

DeletedUser78303

Guest
Hallo allemaal!

Mooie post van donkergat en respect daarvoor! Alleen waarom zoveel moeite doen voor een BM-schap als je een goedje bent? Ik wil ook persoonlijk direct mijn BM stem op donkergat zetten hierdoor, maar toch voelt dit niet helemaal veilig aan zo...
Wat loyal zegt. Echter zal ik niet elke keer zoveel moeite erin stoppen. Dit was once in a lifetime ;)

Ik zet mijn BM stem op PlanB. Dit omdat hij een van de beste wolvenjagers is, elke keer heeft hij het bij het rechte eind.
 

DeletedUser77898

Guest
1) Hij doet dit iedere ronde

2) Hij had hem al af voor het potje :D

Wat is dit voor onzin. Ten eerste doet donkergat altijd veel moeite met bm post. Dus je kan hier niks uithalen.

Ten tweede is dit een makkelijke manier om te laten tonen dat je "zoekt". Laten we ergens commentaar op geven want dan zien ze dat ik zoek ookal is het commentaar nergens op gebaseerd.

Wat loyal zegt. Echter zal ik niet elke keer zoveel moeite erin stoppen. Dit was once in a lifetime ;)

Ik zet mijn BM stem op PlanB. Dit omdat hij een van de beste wolvenjagers is, elke keer heeft hij het bij het rechte eind.

Ik vind dat hier gelijk fel op word gereageerd in plaats van dat er wordt meegedacht. Valt dit nog meer mensen op?

Ja uiteraard zoek ik. Dat is de bedoeling van het potje toch? En niet om te laten zien dat ik ook aan het zoeken ben.

Dan wil ik daarbij gelijk antwoorden op jullie verdediging. Ja het klopt dat Donkergat dit meerdere potjes doet. Elk volgens mij niet, maar dat kan ik fout hebben. Alleen de afbeelding deze keer is gewoon werkelijk fantastisch en ik weet 100% zeker dat hier heel veel tijd in heeft gezeten.

BTW Loyal, hoe weet jij dat Donkergat deze afbeelding al voor het potje af had? Heb ik iets gemist of heb je met hem zitten chatten ergens???
 

DeletedUser17472

Guest
De laatste potjes heb ik enkel mee gevolgd, niet gespeeld. Daarom gaat mij bm stem dit maal naar Time
Ik had gezegd dat mijn lynch stem naar Castiel zou gaan, zonder redenen, maar ik wacht nog even met mijn lynch stem. Iemand lynchen omdat hij de laatste potjes wolf is geweest is natuurlijk onzin. Lynchstem volgt dus in de loop van morgen.

En nee, ik wil geen BM stem hebben.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Hahaha lynch me aub! Gewoon puur omdat ik elk potje als wolf win :D Zou fucking classic zijn als ik daardoor lynch ben in een potje die daar niks mee te maken heeft :p

Zie btw dat Blaasje mee doet, altijd BM vanaf mij
 

DeletedUser76198

Guest
Ik vind dat hier gelijk fel op word gereageerd in plaats van dat er wordt meegedacht. Valt dit nog meer mensen op?

Ja uiteraard zoek ik. Dat is de bedoeling van het potje toch? En niet om te laten zien dat ik ook aan het zoeken ben.

Dan wil ik daarbij gelijk antwoorden op jullie verdediging. Ja het klopt dat Donkergat dit meerdere potjes doet. Elk volgens mij niet, maar dat kan ik fout hebben. Alleen de afbeelding deze keer is gewoon werkelijk fantastisch en ik weet 100% zeker dat hier heel veel tijd in heeft gezeten.

BTW Loyal, hoe weet jij dat Donkergat deze afbeelding al voor het potje af had? Heb ik iets gemist of heb je met hem zitten chatten ergens???

Ja vanmiddag, wvw spamchat was aardig druk vandaag ;) Donkergat kan je ook met je huiswerk helpen mocht je het nodig hebben.

Fel reageren is iets anders imo daar ik je gewoon 2 feiten sommeer die ik weet en jij mogelijk niet..
 

DeletedUser78666

Guest
Waarom stemmen mensen zonder reden op Castiel? Castiel is als hoedje ook zeer waardevol en gelukkig is de kans groter dat hij hoedje is.
 
Reactiescore
2.196
Ik vind dat hier gelijk fel op word gereageerd in plaats van dat er wordt meegedacht. Valt dit nog meer mensen op?

Ja uiteraard zoek ik. Dat is de bedoeling van het potje toch? En niet om te laten zien dat ik ook aan het zoeken ben.

Dan wil ik daarbij gelijk antwoorden op jullie verdediging. Ja het klopt dat Donkergat dit meerdere potjes doet. Elk volgens mij niet, maar dat kan ik fout hebben. Alleen de afbeelding deze keer is gewoon werkelijk fantastisch en ik weet 100% zeker dat hier heel veel tijd in heeft gezeten.

BTW Loyal, hoe weet jij dat Donkergat deze afbeelding al voor het potje af had? Heb ik iets gemist of heb je met hem zitten chatten ergens???

Dit is echt niet fel, vraag @Castiel. maar hoe fel ik kan reageren:p

Maar dit is niet zoeken, je commentaar is nergens op gebaseerd. Ook kan ieder helder denkend persoon zien dat donker dat plaatje niet in 2 minuten gemaakt heeft.

Eerste wofje gevonden.
 

DeletedUser78666

Guest
Ik ga niet mijn gedachtegang zeggen, maar ik zeg wel dat PlanB vermoedelijk wof is. @Westkip dit is niet onserieus, maar ik wil gewoon niet dat PlanB volgende keer weet hoe en wat.
 
Bovenaan