Discussietopic: Gok de top

DeletedUser71937

Guest
Ik heb woensdag jullie hulp even nodig, aangezien ik het volgende week druk hem met tentames en deadlines. Ben ik bang dat ik ga vergeten om screens te maken van de situatie op 1november. Zouden jullie mij woensdag willen poke? Waarschijnlijk heb ik vrijdag tijd om de uitslag te verwerken en een nieuwe ronde op te zetten.
Gaat wel wat werk zijn, moet je ook rekening houden met naamsveranderingen etc.(vb. jeoffrey88 -> .Mad Hatter)
 
Reactiescore
2.478
Aldo is niet lief? Hebben we het over dezelfde persoon?

Je bent de laatste tijd wel erg negatief over mij ;(

Gaat wel wat werk zijn, moet je ook rekening houden met naamsveranderingen etc.(vb. jeoffrey88 -> .Mad Hatter)

Als er namechanges zijn mag je die doorgeven, maar heb ik geen overzicht van. Er gaat zeker wat tijd inzitten, maar zoals Rens al zegt. Met afstrepen en Excel moet het goed te doen zijn.
 
Reactiescore
1.049
Je bent de laatste tijd wel erg negatief over mij ;(



Als er namechanges zijn mag je die doorgeven, maar heb ik geen overzicht van. Er gaat zeker wat tijd inzitten, maar zoals Rens al zegt. Met afstrepen en Excel moet het goed te doen zijn.
Dat wordt een slecht beoordelings gesprek ben ik bang...
 
Reactiescore
2.478
Thanks! Vanmiddag nog eens:oops:
 
Reactiescore
2.478
Nope ga eraan denken

Nog naamsverandering doe ik moet weten?
 
Reactiescore
2.478
Ga jullie eens heel snel schamen, alles is rood.

Ik laat mijn hondje nu even uit en dan zal ik de volgende ronde starten.
 
Reactiescore
1.049
Nicee,
Geef mij maar 80 PP en gooi 100 bij volgende ronde, Anders wordt t erg duur voor jou telkens :D
Prijzenpot is voor de leuk he <3, hoeft niet zo hoog te zijn
 
Reactiescore
2.478
Ik heb genoeg pp's + ik maak ze waarschijnlijk toch niet meer op :( Maar bedankt voor het aanbod.
 
Bovenaan