Het is genoeg geweest

DeletedUser50262

Guest
---------------------------------------------KLAAG BERICHT---------------------------------------------
Beste iedereen,

Het is al weer even geleden, zo rond Augustus 2006 was ik 14jaar oud toen ik een account startte op W1.net, diestaemme.de had pas enkele werelden en .NET lanceerde W2. Het was een goede oude tijd, en ik herinner me nog alles. Er waren geen edeltreinen, premium functies of ridders. Er was simpelweg nog geen 'meta'. Backstabben was nog niet eens gebeurd en in het begin waren tientallen continenten gevuld. In 2010 heb ik me nog met hart en ziel ingezet als game moderator, ook de reden dat ik op .NL kwam spelen.

Het is nu 11 jaar later en speel ik voor het eerst met 2 vrienden uit het echte leven Tribalwars. Sinds ze mij kennen weten ze al dat Tribalwars mijn ding is (ik ben 'die gek die 's nachts zijn wekker zet'). Ze besloten om het ook te proberen en ze vinden het helemaal leuk. Nu zijn we 2 weken goed ons best aan het doen op W58, we hadden een dikke voorsprong in onze 15x15 en farmde ons de pletter. Puntenrang: 1400 Grondstoffen geplundert rang: 40 (paar dagen terug). We hadden 10euro (600pp) gekocht waarvan we 400 hadden uitgegeven.

Ineens, binnen 2 dagen van 1.2k naar 4.3k punten: Royboyz http://nl.twstats.com/nl58/index.php?page=player&id=2247273

Speler Royboyz:
- Afstand: 1 uur 18min
- Geen stam
- In enkele dagen 4k+ punten (dus: weinig troepen bij 24/7 rekruteren)
- Verkenningsrapport van 1e slachtoffer 'Curse of Faith': Royboyz had 1000bijl 400lc

Wat doe je? Clearen en edelen! ezpz

4d97298e7c9d891c97bf6905b04d1f32.png

a94352fd686dc1838930de5efa17d5ed.png



2 UUR EN 40 MINUTEN LATER, MUUR IS WEER 20
5 SPELERS GEHOSSELT



bb4883d14f7c462459bdbd0026be51a7.png


Het punt dat ik hier probeer te maken is, je kan zoveel ervaring en skills in het spel hebben als je maar wilt. Maar als je geen premium wilt gebruiken moet je een ander spel zoeken. Als premium je nou 200% voordeel zou geven, zou ik er mee kunnen leven. Maar met de premiumbeurs heb je ongelimiteerd voordeel.

Sorry dat ik jullie tijd inneem om te klagen, maar ik ben het spuug spuug en spuugzat. 2 weken van mijn tijd verneuqt en heb me een hele dag ongelovelijk KUT gevoeld.

Misschien tot over een paar jaar weer, als er iets is veranderd met premium of als er ooit nog eens een non-premium komt.

Groetjes en succes allen,

R.
Viral
 

DeletedUser78760

Guest
Goed verhaal, lekker kort! Maar nee, natuurlijk is dit waar. Tribalwars is verkloot. Maar dat is niks nieuws, helaas. Verstandig dat je stopt als het je zoveel frustratie oplevert.
 

DeletedUser50262

Guest
Het is gewoon voor mezelf een triest verhaal aan het worden, heb ook pas dit jaar voor het eerst backstabs gehad (2x maar liefst, beide op W57).

Ik wilde de moraalridder uithangen door een kutverhaal te delen en mensen aan het denken te zetten. Maar misschien wil ik nog meer mijn frustratie uiten ja, sorry.
 

DeletedUser69628

Guest
Ik verwijs je graag door naar het topic "TVL1234=omkopers". Hier gebeurde hetzelfde... Treintje snipen en 8 uur later krijgt onze bovenbuurman een trein, terwijl hij maar 2 dorpen had. Er zijn een aantal features zoals account manager en farm assistent dat het spel echt beter hebben gemaakt. Maar gs aanschaffen d.m.v. pp uitgeven moet echt verminderen of stoppen. Misschien een limiet erop zetten zoals op limited haul werelden heeft met farmen? Als we dan ook een wereld maken waar je eerst 100 euro in moet leggen om deel te nemen waar je lekker snel kan groeien, dan kunnen gozers als TVL en royboyz daar lekker heen :p
 

DeletedUser69628

Guest
Speel dan classic.

Deels kan ik me hierin vinden, maar classic is geen "normale" wereld. De snelheid van de wereld ligt veel hoger dan andere werelden, er zijn geen milliseconden en de wereld duurt niet erg lang meestal.
 
Reactiescore
1.049
Seconden was afgelopen wereld
wordt net als normale werele afgelost
En als je een team of premade om je heen hebt maakt de snelheid het juist leuk!
 
Reactiescore
2.489
Een meta is er altijd geweest, ook back in the days ;)

Die meta is niet meer hetzelfde die evolueert namelijk continu, die verschillen dan ook nog eens per taalversie, per wereld per niveau spelers.

Natuurlijk ook de updates dir in zowat alle gevallen gemaakt worden voor spelersbehoud.

JA, het is zwaar vervelend als je iemand cleart, zijn muur verknalt en die een half uur later weer heel is. In een vroegere META (ref .net) werd je na de eerste aanval door de stamleiding aangesproken dat je een diplomatieke rel ontketent hebt en dat je via via een NAP hebt met de desbetreffende stam. Op .DE kreeg je vanuit de gehele vijandelijke stan meteen 5k aanvallen (manueel verstuurd zonder scripts) op
Je afgestuurd en op .BR werd het dorp
Meteen volgezet met verdedigende troepen waar je uch tegen zegt.

Er is altijd een MeTa geweest, PA speelt daar wel degelijk een invloed op net zoals jij als speler die mogelijkheid hebt om die meta te gebruiken/misbruiken of Zelfs aan te passen via je sociale invloeden.
 

DeletedUser78666

Guest
Complimenten voor Viral voor het beschrijven hoeveel aids TW deze dagen veroorzaakt.
 

DeletedUser75892

Guest
Deels kan ik me hierin vinden, maar classic is geen "normale" wereld. De snelheid van de wereld ligt veel hoger dan andere werelden, er zijn geen milliseconden en de wereld duurt niet erg lang meestal.
Beetje meer bezetting regelen voor de hogere snelheid.

De instellingen wisselen zich af - de ene keer volle seconden en de andere keer milliseconden. Persoonlijk hou ik meer van volle seconden maar er zijn al redelijk wat milliseconde werelden gepasseerd.
 

DeletedUser75253

Guest
Beetje meer bezetting regelen voor de hogere snelheid.

De instellingen wisselen zich af - de ene keer volle seconden en de andere keer milliseconden. Persoonlijk hou ik meer van volle seconden maar er zijn al redelijk wat milliseconde werelden gepasseerd.
Hey Ben Howard,

Toevallig zoek ik nog wat bezetting voor mijn toekomstige classic account :rolleyes:
 
Reactiescore
2.478
Ik wil niet heel lullig doen, maar wie doet er een edelpoging op klaarlichte dag in de beginfase. De actie zelf vind ik wat naïef. Maar dat is een andere discussie, excuses voor het aanhalen van dit onderwerp.

Buiten dat zijn de aantal stabs de afgelopen jaren afgenomen, nu wordt er van elke immorele actie betoogd dat ze gestabt zijn. Wat ik trouwens als iets positiefs beschouw. Vroeger kwam je makkelijk met stabs weg, nu loopt het je te lang achterna(wat ook weer niet goed is). Dit komt uiteraard ook doordat de community in hoeveelheid/grote afneemt.

Over de beurs zal ik me niet uitlaten, al sta ik nog altijd achter mijn standpunten die ik had voor ik mod werd.
 

DeletedUser78819

Guest
Kunnen we die pp abusers die er echt mee overdrijven niet met meerder spelers/stammen aanvallen tot ze inzien dat deze manier van spelen hier niet gewenst is?
 

DeletedUser50262

Guest
Een meta is er altijd geweest, ook back in the days ;)

Die meta is niet meer hetzelfde die evolueert namelijk continu, die verschillen dan ook nog eens per taalversie, per wereld per niveau spelers.

Natuurlijk ook de updates dir in zowat alle gevallen gemaakt worden voor spelersbehoud.

JA, het is zwaar vervelend als je iemand cleart, zijn muur verknalt en die een half uur later weer heel is. In een vroegere META (ref .net) werd je na de eerste aanval door de stamleiding aangesproken dat je een diplomatieke rel ontketent hebt en dat je via via een NAP hebt met de desbetreffende stam. Op .DE kreeg je vanuit de gehele vijandelijke stan meteen 5k aanvallen (manueel verstuurd zonder scripts) op
Je afgestuurd en op .BR werd het dorp
Meteen volgezet met verdedigende troepen waar je uch tegen zegt.

Er is altijd een MeTa geweest, PA speelt daar wel degelijk een invloed op net zoals jij als speler die mogelijkheid hebt om die meta te gebruiken/misbruiken of Zelfs aan te passen via je sociale invloeden.
Je was er blijkbaar ook, want ik weet dat het waar is wat je zegt. Maar het was in enkele gevallen maar zo, het is waar dat een stam een diplomaat/forummod en rekruteerder had (wat echt serieus uitgeoefend werd) en de baron/duke leiding hadden met verschillende taken. Maar zeker niet in W1 voor de allereerste wereldoorlog op TW begon (Death/EGBT tegen Tribalwar/T:V)

Ik wil niet heel lullig doen, maar wie doet er een edelpoging op klaarlichte dag in de beginfase. De actie zelf vind ik wat naïef. Maar dat is een andere discussie, excuses voor het aanhalen van dit onderwerp.

Buiten dat zijn de aantal stabs de afgelopen jaren afgenomen, nu wordt er van elke immorele actie betoogd dat ze gestabt zijn. Wat ik trouwens als iets positiefs beschouw. Vroeger kwam je makkelijk met stabs weg, nu loopt het je te lang achterna(wat ook weer niet goed is). Dit komt uiteraard ook doordat de community in hoeveelheid/grote afneemt.

Over de beurs zal ik me niet uitlaten, al sta ik nog altijd achter mijn standpunten die ik had voor ik mod werd.

Op klaarlichte dag doordeweeks is niet zo'n raar moment.. het is niet zo dat edels alleen maar snachts verzonden moeten worden...?? Althans dat zou niet zo mogen zijn, toch?

Kunnen we die pp abusers die er echt mee overdrijven niet met meerder spelers/stammen aanvallen tot ze inzien dat deze manier van spelen hier niet gewenst is?

Tja dat roept iedereen, maar niemand doet er iets aan. Zolang je zelf maar niet de dupe bent is 't goed

Komt er op neer heren, ik kwam afgelopen tijd weer terug naar TW in de hoop dat ik echt weer het plezier kon beleven dat ik jarenlang heb gehad. In W57 en W58 heb ik het plezier niet kunnen vinden door backstabbers/pp abusers, misschien 2x pech en de 3x geluk.. maar echt uit principe/frustratie kan ik het niet meer opbrengen.

Duckje, komen er ooit nog non-premium werelden? Dan weet ik of ik moet opletten om nog eens terug te komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75778

Guest
Erg jammer om te merken dat een veteraan als jij zo teleurgesteld is in de huidige gang van zaken. Dit toont toch aan dat TW een enorme omslag heeft gemaakt. Het doel van het spel is hetzelfde gebleven (al is zelfs dit nog in twijfel te trekken), maar de middelen om daar te komen zijn ofwel helemaal veranderd, ofwel compleet nieuw.

Het is algemeen bekend dat Inno bijna per definitie niet naar de, relatief gezien, kleine groep AF-gangers luistert. Dit resulteert in het feit dat de non-premium instellingen waarschijnlijk pas weer op w100 worden gehanteerd, om jouw vraag te beantwoorden, Viral.
 

DeletedUser50262

Guest
Het is simpel, ik wil niet weg. Ik hou van dit spel. Maar niet op deze manier.. het voordeel dat je kunt hebben tegenover een ander is ongelimiteerd .. noem mij 1 ander spel die dit ook zo heeft.
 

DeletedUser78806

Guest
Het is simpel, ik wil niet weg. Ik hou van dit spel. Maar niet op deze manier.. het voordeel dat je kunt hebben tegenover een ander is ongelimiteerd .. noem mij 1 ander spel die dit ook zo heeft.
Kan er je 1 noemen...En ik zou zeggen neem eens contact op met me. Ik heb misschien een idéé wat beide personen tevreden stelt.:)
 
Reactiescore
2.478
Ik zou eens een kijkje nemen op Tribalwars2, maar kun je zelfs troepen kopen :S
 
Reactiescore
300
Wil niet heel lullig doen maar vind je 'klaag' bericht redelijk slap en slecht onderbouwd.

Ja hij heeft zijn muur met premium punten opgetrokken.. dat is een beste verdediging boost.
Wat me wel opvalt is dat je gewoon je edel meestuurt met je clear, omdat het tegenwoordig zo makkelijk is om op 'edel aanval toevoegen' te drukken is.

als je gewoon een treintje had gestuurd en je clear daarvoor had getimed, (zoals jij als oude tribalwars veteraan zou moeten kunnen op 100/200ms) dan had je het dorp gewoon gehad?

en daarbij stuurde je hem overdag? in je bericht zeg je dat je bekend stond als degene die zijn wekker zette, waarom dan niet nu en na de nachtbonus je trein aan laten komen.

Daarnaast klaag je over dat hij van een 5tal spelers ondersteuning heeft gekregen? So what? nogmaals jij als tribalwars veteraan moet weten dat het diplomatieke aspect van tribalwars een HELE grote rol speelt in dit spelletje, en blijkbaar speelde je tegenstander dat net iets beter dan jij.

als jij dit zo goed had gespeeld, zoals jij dus moet kunnen, dan had je makkelijk het dorp kunnen hebben, ondanks dat hij een ''pp-abuser'' is.

Ervaring, skills en toewijding winnen het nog altijd van iemand die er wat geld in steekt. blijkbaar miste je daar wat van.
 
Bovenaan