Muziek

DeletedUser78666

Guest
Je kan ook gewoon naar goeie rap luisteren.. Vald & NF zijn zo de onbekende nieuwe bekenden, of g eazy uiteraard ook een topper

Aah ja. Ken beiden niet zal is opzoeken. Isaiah Rashad en Joyner Lucas zijn voor mij de onbekenden die enorm getalenteerd zijn.
 

DeletedUser78666

Guest
Zijn allemaal engelse rappers, waarom geen nederlandse? Kan ik ze tenminste verstaan hihi

Nederlandse rappers tegenwoordig zijn mega slecht, tenminste de populaire. Rijmschema's zijn matig, tekst bedacht door een twaalf jarige en ik vind de bobbling beats goed kut.
 
Reactiescore
1.049
Misschien ben ik de enige maar als ik mijn hoofd wil keegmaken vind ik Brennan Heart freaqshow 2012 anthem extended mix fk nicee
Gewoon even alles vergeten, volume op de max en gaan
 

DeletedUser78666

Guest
Evolutie muziek:
Wij hebben het al gezien met filmpjes/reclames. Korte filmpjes hebben vaak een grotere impact. Wat denken jullie hoe muziek zich gaat evolueren. Laatst zei een artiest, het is geweldig als jij alleen jouw favoriete verse of reffrein hoeft te horen en de rest wat jij kut vindt skippen? Net zoals dj's doen met hun sets, steeds kort een nummer.
Waar momenteel een opbouw van een nummer er meestal zo uit ziet:

Verse 1
Pre-chorus
Chorus
Verse 2
Pre chorus
Chorus
Pre chorus
Chorus

En we dus uitkomen op een nummer van 3-5 minuten. Vermoed ik dat ik het gaat veranderen naar een track van 1-1,5 minuut. En de opbouw er zo uit ziet.

Pre chorus of verse 1
Chorus

Eigenlijk kunnen wij dit al zien en waren vaak nummers van vroeger ook veel langer. Denk aan Bohemian rhapsody. Wat denken jullie, zal het zo bewegen als ik verwacht?
 

DeletedUser78666

Guest
Niet in enkele jaren denk ik

Je ziet nu al trendsetters het doen. Meest beluisterde album van afgelopen september was een album met 11/12 tracks en totaal 21 minuten muziek. En dat was niet eens een top artiest als ed sheeran, Justin Bieber of Adele. Maar xxxtentacion, wss hebben de meeste er niet van gehoord. Denk dat het best snel kan gaan bewegen.
 
Bovenaan