Clustercontest Wereld 56

Reactiescore
2.478
z95hqo7cx3cra.png
Beste wereld56 forumlezers,

Hierbij presenteer ik met trots de Clustercontest van wereld 56! Wie heeft het meest functionele en best gelegen cluster of presenteer zijn cluster het beste? Wie mag zichzelf na deze contest uitroepen tot de eigenaar van de beste cluster van héél 56? We zullen het in de komende weken gaan zien! Ik weet dat een deel van jullie er niet om staat te springen, maar het brengt (tijdelijk) weer leven en hoe minder deelnemers hoe groter de kans om te winnen. Emile gedraag je.

De voorwaarde voor deelname

Voor een succesvolle deelname dien je een kaartje te maken waarop jouw cluster goed zichtbaar is. Dit kaartje moet aan enkele eisen voldoen;

- Het moet gemaakt worden via deze site(klik)
- Op het kaartje moet je eigen cluster (in het geel), de cluster van je eigen stam (in het blauw) en je (directe) vijandelijke stam (in het rood) weergeven. Het markeren van andere spelers/stammen is toegestaan, maar niet verplicht!
- Je dient het 'inzoom niveau' op 200% te zetten en daarbij moet je ervoor zorgen dat je eigen cluster in zijn geheel zichtbaar is.
- Je dient de optie 'Alleen gemarkeerde' aan te vinken en de daarbij horende achtergrondkleur op zwart te houden.
- Je accountnaam dient vermeld te staan in je inzending.
- Naast de originele tekening(presentatie onderdeel in de beoordeling) van jouw cluster, verwachten wij ook een screenshot in een spoiler van jullie cluster(zonder tekening).
- Geen referenties aan de jaren 1923 tot 1945!​

Wanneer je dit kaartje gemaakt hebt, dient deze in dit topic gepost te worden. Het is altijd leuk om hierbij een toelichting te geven bij je cluster (waar je je cluster op vindt lijken, of je tevreden bent over je cluster, enzovoort...), maar dit is niet verplicht. Al wordt originaliteit natuurlijk wel beloond!

De Prijzen

- 1e prijs: 450 premium punten!
- 2e prijs: 350 premium punten!
- 3e prijs: 250 premium punten!

- Originaliteitsprijs: 200 premium punten!
- De mooiste vorm: 200 premium punten!​

De Jury

De jury zal bestaan uit circa 5 spelers, die niet actief zijn op wereld 56. Lees je dit nu toevallig en ben je geen wereld 56 speler, maar vind je het wel leuk om iets bij te dragen aan deze contest? Stuur dan even een PM naar mij (The Minion). De jury krijgt van mij het bestand in de bijlage opgestuurd om deze in te kunnen vullen.

De inhoud van dit bestand geeft tevens de beoordeling critica weer van deze contest.

Jurylid 1: The Minion
Jurylid 2: Jo Jan
Jurylid 3: Sc Beats
Jurylid 4:
Jurylid 5:
tu4auqrxmcvl7.jpg

Sponsoring

Vind je dit een leuk initiatief en wil je graag ook jouw steentje bijdragen? Dan kun je dit doen in de vorm van een donatie! Je kunt een zelfgekozen aantal premium punten overmaken naar het account The Minion (mijn account, waarmee ik uiteindelijk de prijzen uit zal reiken) en dan zal ik daarmee de prijzen verhogen.

Ik hoop dat er genoeg donaties gedaan komen, zodat de prijzenpot verhoogd en misschien zelfs uitgebreid kan worden.

Huidige sponsoren:

TWNL: 500 premium punten
The Minion: 500 premium punten
Pimsie: 500 premium punten

Bedankt voor de bijdrages!

Tot Slot

Ik hoop dat er voldoende animo voor deze contest is. Niet iedereen leest dit topic en ik zou jullie daarom ook willen verzoeken om jullie stamgenoten in te lichten over deze wedstrijd. Zo schrijven zich misschien nog meer mensen in en dat maakt het allemaal alleen maar leuker! Inspiratie kan in dit topic(klik) topic opgedaan worden.


Uiterlijke Inzendingsdatum: Maandag 6 november 23:59 (14 dagen van nu)
Uitslagen volgen daarna zo spoedig mogelijk.​

Alvast bedankt voor jullie deelname en succes met het winnen van deze wedstrijd!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
Gereserveerd: Uitslag
 
Reactiescore
1.019
- Geen reverenties aan de jaren 1935 tot 1945!

ben je zo bang voor emile hahaha
 
Reactiescore
2.478
Ik dek mezelf graag in, waarschijnlijk lokt het alleen maar reacties uit. Dan zet Ik Johan mooi aan het werk:oops:
 
Reactiescore
1.019
ik schreef het dit keer niet verkeerd hoor, ik kopieËrde het alleen maar van Aldo
 
Reactiescore
2.303
schrijnend om te zien hoe eindelijk iemand initiatief neemt en dat de kleine kinders dan zo kinderachtig lopen te doen :/

SIEG HEIL HOLOCAUST JODENHAAT NEUK DIE MOEDER VUILE MOSLIMS JALLAH
 
Reactiescore
2.478
Moet je een account hebben om mee te kunnen doen?

Je moet een cluster hebben om mee te kunnen doen! :p Dus Anne leef je uit.

pp's gaan naar het acc wat je inzend, 1 inzending per acc.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
De eerste inzending waar iedereen lang op heeft gewacht!!

Dit betreft het cluster van Alcoholic Unicorns. We hebben mooie farmmogelijkheden, een groot stuk rim uit uitwijkmogelijkheden en meer dan zat front om de buurt te terroriseren. Gewoon een droom cluster.

https://prnt.sc/h2n4mr

Het doet mij een beetje denken aan de periode tussen 28 juli 2014 en 11 november 2018. Wellicht kan Emile toelichten waarom precies.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.494
De eerste inzending waar iedereen lang op heeft gewacht!!

Dit betreft het cluster van Alcoholic Unicorns. We hebben mooie farmmogelijkheden, een groot stuk rim uit uitwijkmogelijkheden en meer dan zat front om de buurt te terroriseren. Gewoon een droom cluster.

https://prnt.sc/h2n4mr

Het doet mij een beetje denken aan de periode tussen 28 juli 2014 en 11 november 2018. Wellicht kan Emile toelichten waarom precies.

Ge moet een tekening maken mallerd
 
Reactiescore
2.478
Idd dit zijn 0 punten voor de presentatie!
 
Reactiescore
2.478
Ik heb hier geen mod en volgens mij heeft Emile vaak zat een ban gehad.
 
Reactiescore
2.303
1x
 
Bovenaan