Top/flop speler(s)

DeletedUser78760

Guest
Aldo, ik zat in mijn examenjaar, ben in de tussentijd geslaagd, getrouwd en heb werk gevonden. Volgens mij waren die dingen reden genoeg om even TW niet als prio te hebben :p Maar inderdaad, de endgame vind ik ook wel eens wat saai. Toen ik vertrok was het al duidelijk zat dat Fide ging winnen.
 

DeletedUser78760

Guest
Ja toch echt haha! Als je de meest fantastische vrouw van de wereld vind wil je die voor jezelf hebben toch? Ik in ieder geval wel :D
 

DeletedUser78760

Guest
Maar het was geen middelbaar. Daarom dat ik dus ook werk heb nu. Ik ben al klaar met mijn vervolgstudie. Ben 26.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Jammer dat die toren er in zit tho, Verder vgm wel een prima wereld gezien de accounts die er opduiken!
 

DeletedUser76356

Guest
Tvl1234 flopspeler. Koopt zichzelf helemaal naar de top (voor wie dat nog niet doorhad), maar wist pas na een dag of 5 eindelijk een van mijn aanvallen te stoppen (doormiddel van OS weliswaar, zelf kon hij zijn troepen maar niet op orde krijgen. Punten vechten immers, troepen niet.)
 

DeletedUser70541

Guest
Gezien zn stats weet die heus wel hoe het spelletje werkt
 

DeletedUser76365

Guest
Het zou zonde zijn als hij zijn dorp kwijt zou raken met al dat zuur verdiende pp hoor.. :rolleyes:

Enige stats zijn van W51, waar hij functioneerde als een MB in de rim.
Daarnaast zit hun tactiek in de punten zoals AH rushen, weinig focus op troepen dus. Niet echt een pro dus :eek:
 
Reactiescore
2.479
Het zou zonde zijn als hij zijn dorp kwijt zou raken met al dat zuur verdiende pp hoor.. :rolleyes:

Enige stats zijn van W51, waar hij functioneerde als een MB in de rim.
Daarnaast zit hun tactiek in de punten zoals AH rushen, weinig focus op troepen dus. Niet echt een pro dus :eek:

Dat dit de enige bekende stats zijn wil niet zeggen dat dit ook zijn enige ervaring is. Ook in je tweede argument kan ik me niet helemaal vinden. In de beginfase heeft niemand troepen, dus als je veel pp hebt zou ik ook naar een AH rushen en zorgen dat mijn troepen blijven produceren.
Waar ik me wel zorgen om maak is zijn activiteit wat gebaseerd is op zijn farm inkomsten. Met gisteren een record van 8k is dit zeer matig, wel staat hij eerste ODD, dus zijn eerste dorp zal wel een def dorp zijn.
Ik schat hem niet als topper is, het is wat mij betreft meer een sprinter die op korten termijn zijn huidige eerste plaats zal kwijtraken, door gebrek aan farmen en een onrustige buurt(ODD).

Orochimaru.? top/flop?

Heeft al een wereld op zijn naam staan, dus moet weten hoe het spel werk. Echter vind ik zijn farmresultaten tegenvallen. Drie dagen geleden heeft hij zijn record van 20mil gepakt. Ook zijn ODA valt wat mij betreft zwaar tegen als ik naar zijn rang/ligging kijk. Kortom ik vraag me af, of en wanneer deze vulkaan tot uitbarsten komt.
 
Bovenaan