Top/Flopstammen

Reactiescore
1.468
Als co vertegenwoordig ik hier niet het acc .Lintouchable, daarom dat ik wat kritisch ga zijn.
Van wat ik nu heb gezien stelt Auth. niks voor.
slechts 9 spelers in de Skype chat, en maar een paar in het forum.

Zitten wel paar goeie spelers bij (zie paar ex 47 en nog een paar goeien) maar daar blijft het bij. meeste leden zeggen me niets, net als de leiding. Vraag me uberhaupt of de leiding ervaring heeft met het leiden van een stam.

Maar goed, het is Casual!! so, idc
 

DeletedUser66966

Guest
kritisch zijn mag altijd ;)
ik ken de meeste spelers ook pas sinds deze wereld, en mss dat er ook een paar mindere tussen zitten. Maar wat ik al gehoord heb van vorige tw ervaringen van de meeste leden heeft me toch een vrij positief beeld gegeven van de stam
 

DeletedUser74966

Guest
Nee joh. Heeft 'ie een programmaatje voor.

Selecteert random én pakt random tijden. Ideaal toch?
 

DeletedUser76153

Guest
Als co vertegenwoordig ik hier niet het acc .Lintouchable, daarom dat ik wat kritisch ga zijn.
Van wat ik nu heb gezien stelt Auth. niks voor.
slechts 9 spelers in de Skype chat, en maar een paar in het forum.

Zitten wel paar goeie spelers bij (zie paar ex 47 en nog een paar goeien) maar daar blijft het bij. meeste leden zeggen me niets, net als de leiding. Vraag me uberhaupt of de leiding ervaring heeft met het leiden van een stam.

Maar goed, het is Casual!! so, idc

Insane op casual 3 bestond de skypechat voor 2 maanden uit 7 a 8 leden. Je argumentatie is niet voldoende Johan! ;)

Ik ben hier ook beginnen spelen btw :$
 

DeletedUser74966

Guest
Om even op de reacties van het kaartjestopic door te gaan: Toen was Dark. ongeveer weggezakt lol :p
 
Bovenaan