Feedbacktopic wereld 58 + Rooftochten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser76439

Guest
Het is duidelijk dat deze functie er gekomen is om PP-boosters in het begin nog een extra duwtje te geven.

Groetjes,
Tuur

*-*martijn
coa_unknown.png
boktor 1.904 gisteren 1ste plaats.

Ik heb dus ook meer dan dat kunnen roven.
Jammer dat vlaggen en items niet mee tellen. Waarom weet ik ook niet. Er is nu een nieuwe manier van roven maar ik kan niets meer aanvangen met mijn vlag. BB dorpje veel te ver.
Die pp boots van 20% meer roven maakt niet veel uit. Kost zeer veel pp in verhouding met de opbrengst. Die, kost zou in verhouding moeten staan met de beurskoers dan zou men het gemakkelijker gebruiken.
Een meeropbrengst van 105 grondstoffen kost nu 7 pp. 64 per punt is de beurskoers.

Er is nog wel wat werk om alles in orde te brengen. Zie post hier boven en ook de stats.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.490
Goedenavond,

Wereld 58 is nu al een ruime 10 uur van start. De toevoeging van de Rooftochten vind ik tot nu toe nog zeer interessant.
Maar er is al een probleempje waar ik tegenaan ben gelopen. Als een redelijk actieve speler begon ik in de loop van de avond een beetje te irriteren aan het feit dat je elke keer een berichtje krijgt wanneer je geroofd hebt. Sinds er niks mis kan gaan tijdens het roven en je vooraf al weet hoeveel grondstoffen je buit gaat krijgen bedacht ik me dat ik deze berichten eigenlijk het liefst direct uit wou zetten. Toen keek ik even bij de 'Filter' en kwam ik tot de conclusie dat de berichten van het roven zoals "liquid (xxx) rooft" nog niet uitgezet kunnen worden. Dit is denk ik een kwestie van niet aan gedacht dus vandaar dat ik het even meldt.

Met vriendelijke groet,
Tom
Spelend op: liquid


04d529f854bef79be0423566810507ac.png

Doorgestuurd naar InnoGames (DS-16368). Bedankt voor alle feedback (ook andere spelers)
 

DeletedUser77014

Guest
Ze stoppen er ook echt weer een nieuw event in, in ieder geval op w53. Trolol
 

DeletedUser75901

Guest
Iemand een idee of bij een binnenkomende scout troepen die aan het roven zijn zich buiten het dorp bevinden?

Mij lijk dat ze buiten het dorp gaan roven en dat het antwoord dus ja is.

Maar toch voor de zekerheid even de vraag
 

DeletedUser76439

Guest
Hint:
Je troepen werden gedetecteerd door de vijand.

Kreeg een verkenning.

Verslag doorgestuurd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75901

Guest
Misschien nog een optie om de rooftochten in de berekeningen van de opslagplaats op te nemen? volgens mij is dit nog niet het geval
 

DeletedUser78020

Guest
Iemand een idee of bij een binnenkomende scout troepen die aan het roven zijn zich buiten het dorp bevinden?

Mij lijk dat ze buiten het dorp gaan roven en dat het antwoord dus ja is.

Maar toch voor de zekerheid even de vraag

als jij je lang op rooftocht hebt staan, krijg je netjes bericht ook als je dorp wordt overgenomen, dus als je aanvalt zie jij de troepen van je vijand, alleen je weet niet wanneer ze terugkomen van het roven.
 

DeletedUser76087

Guest
Hallo Duckje,
Doorgestuurd naar InnoGames (DS-16368). Bedankt voor alle feedback (ook andere spelers)

Het is nu al ruim 22 dagen geleden dat ik mijn vorige bericht had geplaatst betreft het filter voor rooftochten. Tot heden heb ik nog geen verandering gevonden in het filter systeem waar de optie is om rooftochtberichten uit te zetten. Vandaar dit nieuwe bericht op het forum om toch even te informeren of deze feedback daadwerkelijk is doorgekomen bij InnoGames? Zoals ik eerder had vermeld lijkt het mij wel een erg gewild filter aangezien er geen interessante informatie in de rooftochtberichten staat. Dus de meerderheid van de spelers het op prijs zouden stellen om er geen bericht van te ontvangen.

Misschien nog een optie om de rooftochten in de berekeningen van de opslagplaats op te nemen? volgens mij is dit nog niet het geval
Dit is misschien ook wel een handig dingetje, ook al blijft dit meer een prettig hulpje voor spelers maar sinds dit al wel aanwezig is voor farmen lijkt het mij wel realistisch dat het er ook in komt in de toekomst.

Met Vriendelijke Groet,
Tom
Wereld 58 ~ Gamebreak
 
Reactiescore
2.490
Beide ideeën lopen binnen InnoGames, de 'forecasten' komen eraan met een volgende update normaalgezien :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan