Top/Flop spelers

Reactiescore
3.457
Humble blijft de beste oh yeah

En wat een frustraties zeg :eek:
De enige die enigsinds normaal post is Hans wat mij zeer doet verbazen .
Vraag eens in de rondte op andere werelden of aan mensen die niet in je stam zitten, je zult overwegend antwoorden krijgen als Edict is een vieze lage stam .
Nah proficiat het zal geen pre zijn iig op een solli die je misschien ooit zal doen op een andere wereld
 

DeletedUser68589

Guest
Humble blijft de beste oh yeah

En wat een frustraties zeg :eek:
De enige die enigsinds normaal post is Hans wat mij zeer doet verbazen .
Vraag eens in de rondte op andere werelden of aan mensen die niet in je stam zitten, je zult overwegend antwoorden krijgen als Edict is een vieze lage stam .
Nah proficiat het zal geen pre zijn iig op een solli die je misschien ooit zal doen op een andere wereld

Je kan zeggen wat je wilt, maar niet dat ik ergens in een post iemand beledigd heb. Dus met die "enige normale post" schoffeer je hier een hele hoop mensen die het niet verdienen. Een veralgemening die mijns inziens niet terecht is, en waarmee je je zelf schuldig maakt aan wat je anderen verwijt.

Ik ben bij Edict gekomen zonder ook maar één van de spelers in het begin van de wereld te kennen, en kan niet zeggen dat er ook maar één reden is waarom Edict gezien zou moeten worden als een vieze lage stam. Tenzij je dit het gevolg kan noemen van een zorgvuldig opgezette media campagne met als bedoeling een stam dermate zwart te maken dat de mensen er niet meer in willen spelen. Alle pogingen ten spijt is humble er echter niet in geslaagd om ons uiteen te spelen. Niet op het veld, en niet via het forum.

Edict is verdiend winnaar van deze wereld.

PJ
 

DeletedUser61134

Guest
Spammer

Ik ben bij Edict gekomen zonder ook maar één van de spelers in het begin van de wereld te kennen, en kan niet zeggen dat er ook maar één reden is waarom Edict gezien zou moeten worden als een vieze lage stam.
Edict is verdiend winnaar van deze wereld.

Je neemt toch geen onbekenden aan, niks gevaarlijker dan spelers waar je nog nooit van hebt gehoord!
Stel je voor dat ik een random account maak met 1 of andere vunzige naam.
Je kent me niet maar de kans is groot dat zodra ik iemand irritant vind dat ik diegene stab :eek:

En je spreekt jezelf tegen :eek:
Je kan niet eens 1 reden vinden, maar hoe weet je dat het verdient is als je geen reden kan vinden van de verdiensten die de verdiende winst potentieel ontdoen??
Is toch echt grijs gebied dit.
 

DeletedUser50613

Guest
Je kent me niet maar de kans is groot dat zodra ik iemand irritant vind dat ik diegene stab :eek:

Dat is omdat jij nu eenmaal een stabber bent van nature?

Wij niet, dus wij denken gewoon niet zo paranoia :)

En Jannes voert al sinds het begin een media campagne gebaseerd op leugens en welverpakte nonsens om Edict maar zwart te maken, constant hypocriet dit, hypocriet dat, Humble is goed, Humble is machtig. Edict is slecht, Edict speelt vies, Edict speelt vals.. blabla bla.

Als ze me op andere werelden zouden vragen 'hoe zat het met Edict', dan kan ik gewoon zeggen "Jannes kon ons niet aan". Denk dat het zeker evenveel deuren opent als sluit, zo niet meer. :p
 

DeletedUser61134

Guest
Wauw je vergelijkt Jannes met het NOS, SBS, Telegraaf en alle andere Nederlandse Media?
Ik zie Jannes lang niet zoveel manipuleren en liegen hoor.
 

DeletedUser75339

Guest
Verschil in kwantiteit was uitermate beperkt en is simpel weg met de tijd gegroeid (verdiend) of is verschoven tussen hoofd en mb stam.
Een speler als alcatraz(2.1 Mil) zit bij ons in de hoofdstam terwijl bijvoorbeeld zinew (2.4 mil) in de mb stam zit bij humble.

Humble heeft in de eerste maanden (januari - februari )van de oorlog zeker de eerste stoten uitgedeeld tegen silvarian en lionheart.

Eind februari joinde ik en een deel van at all edict.
Bijna meteen daarna sloopte Humble terroristmann, wat een vrij kritiek punt was voor edict.
Edict heeft echter doorgezet en in maart was de strijd meer in balans.
Vanaf mei tot op heden echter heeft Edict het overgewicht genomen en constant zijn voorsprong vergroot zowel in de rim als tegen humble zelf met af en toe een tegenprik van humble.
Nu breekt Humble en het was een goede eindstrijd maar om nu te zeggen dat Humble de betere stam is zeker niet.

Alle respect voor humble maar als jullie echt beter waren , was dat er het afgelopen half jaar ook wel uitgekomen en niet enkel in de eerste 3 maanden van de oorlog.

8wCvAw6.png
 
Reactiescore
1.015
Humble blijft de beste oh yeah

En wat een frustraties zeg :eek:
De enige die enigsinds normaal post is Hans wat mij zeer doet verbazen .
Vraag eens in de rondte op andere werelden of aan mensen die niet in je stam zitten, je zult overwegend antwoorden krijgen als Edict is een vieze lage stam .
Nah proficiat het zal geen pre zijn iig op een solli die je misschien ooit zal doen op een andere wereld

Begin je nou al even dom te brabbelen als Jannes.
God Inge, je moet een andere weg inslaan.
 
Reactiescore
1.015
Helaas, heb maar 1 gevoelig snaartje en dat zal jij nooit kunnen raken.

Lach jezelf maar verder uit. Vroeger was je top, nu ben je een *knip*. Dat allemaal door Humble, om van te huilen eigenlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.457
Helaas, heb maar 1 gevoelig snaartje en dat zal jij nooit kunnen raken.

Lach jezelf maar verder uit. Vroeger was je top, nu ben je een kutwijf. Dat allemaal door Humble, om van te huilen eigenlijk.

Wat laat jij je kennen , als jij eens een keer je zielige haat opzij zet ( lees je haat iemand op een online game)
Lachwekkend dit!
Kruip maar weer in je roze bubbel
 
Reactiescore
1.015
Heeft weinig met haat te maken.

Jannes verloor 3 werelden (misschien zelfs meer) als leider, beweerde telkens de beste te zijn.
Het is lachwekkend dat jij hem in die rol blijft verdedigen, maar dat ziet elk persoon met een portie verstand wel.
 
Reactiescore
3.457
Heeft weinig met haat te maken.

Jannes verloor 3 werelden (misschien zelfs meer) als leider, beweerde telkens de beste te zijn.
Het is lachwekkend dat jij hem in die rol blijft verdedigen, maar dat ziet elk persoon met een portie verstand wel.

Vast jaloers dat ik Jannes leuker vind dan jou :p
Stop maar met die selfies sturen ik blijf bij mijn standpunt
 
Bovenaan