[Speeltopic] #WvW 277: Preschool werewolves

Deleted User - 2075062

Guest
Jullie zijn allemaal helemaal gestoord als jullie op mij gaan. En als jullie op mij blijven stemmen moet ik ook blijven benoemen dat ik burger ben nietwaar? Omdat ik dat ook daadwerkelijk ben.

Alle Victo stemmers vind ik verdacht naast de 2 die net hun stem op mij uitbrachten. Klinklare onzin en ook gewoon ongefundeerd.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Jullie zijn allemaal helemaal gestoord als jullie op mij gaan. En als jullie op mij blijven stemmen moet ik ook blijven benoemen dat ik burger ben nietwaar? Omdat ik dat ook daadwerkelijk ben.

Alle Victo stemmers vind ik verdacht naast de 2 die net hun stem op mij uitbrachten. Klinklare onzin en ook gewoon ongefundeerd.

Het grappige is dat je precies aan het doen bent wat je mij vertelde toen ik wolf was en je besloot om me een duwtje in de rug te geven. Je maakt jezelf alleen maar verdachter in mijn ogen nu :rolleyes:
 

Deleted User - 2075062

Guest
Het grappige is dat je precies aan het doen bent wat je mij vertelde toen ik wolf was en je besloot om me een duwtje in de rug te geven. Je maakt jezelf alleen maar verdachter in mijn ogen nu :rolleyes:

Dan ben je flink blind dit potje. Je zit er namelijk falicant naast. Ik kan niet meer doen of zeggen dan wat ik nu gedaan heb.

We hebben nu weer een lynch gedaan waar we gvd helemaal geen informatie uit halen terwijl we uit andere lynches veel meer informatie halen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dan ben je flink blind dit potje. Je zit er namelijk falicant naast. Ik kan niet meer doen of zeggen dan wat ik nu gedaan heb.

Ik ga morgen eens kijken of ik een theorie rondom iemand kan bouwen, of jij dat wordt dat weet ik nog niet, maar ik begin dingen te herkennen :D
 

DeletedUser74966

Guest
Dat was de Bezemactie ....
Lunch dus. Andere acties kunnen niet vanwege de rol van Laila.

Castiel, ik snap best dat je niet meer kunt zeggen, maar de manier van doordrukken heeft het gewoon niet beter gemaakt.

Ik moet de stemmen van vannacht even doorkijken. Aardig verdeelt dus dat scheelt weer wat :p
 

DeletedUser74597

Guest
Lunch dus. Andere acties kunnen niet vanwege de rol van Laila.

Castiel, ik snap best dat je niet meer kunt zeggen, maar de manier van doordrukken heeft het gewoon niet beter gemaakt.

Ik moet de stemmen van vannacht even doorkijken. Aardig verdeelt dus dat scheelt weer wat :p
Wedden van wel dat het Geen Lunch was ! ik weet dit met 1000% zekerheid .
 

DeletedUser74966

Guest
beide drankjes ja ,welp kan nu niets meer :p:D...
Waarom in vredesnaam op Laila dan?

Had het dan gedaan op iemand die verdacht werd of waar we in ieder geval meer info uit konden halen...

Daarbij ben je nu een enorm goed target voor infectie. Snap niet dat je dit nu al doet
 

DeletedUser74966

Guest
Hier dacht ik ook al aan, wilde bijna voorstellen om haar te lynchen, maar dat lijkt me iets te ver gaan. Of is zoiets al vaker voorgekomen?
Tja, het is maar net wat je denkt dat de wolven gaan doen. Als er een infectiewolf in zit (wat ik wel verwacht) dan zal die nu gaan kijken of het slim is om Jessica te infecteren. Vinden we haar verdacht, heeft ze kans om gelyncht te worden? etc.

Ik weet nu echter ook niet of er een infectie heeft plaatsgevonden vannacht. Als er dus nog een nacht komt waarin er geen lunch is dan is er dan hoogstwaarschijnlijk een infectie geweest. Ik denk niet dat we ervan uit moeten gaan dat dat nu al is gebeurd though. Na vannacht nog 11 spelers over, zonder drankje 10. Als er, zoals ergens gezegd, een drietal wolven in zit met infectie zouden ze met een goede infectie en een beetje goede lynches overmorgen al hebben kunnen winnen. 4 om 4, s/g zou het dan zijn na de lynch van dag 4 als er ook vandaag weer een goedje gelyncht zou worden. Dit is met infectie in nacht 3.

Als er vandaag geïnfecteerd zou zijn zou het voor winst net zo lang duren, mits 2 goede lynches voor de wolven en een gelukte lunch komende nacht. Als ze nu al infecteren is de kans echter groter dat er een wolf uit gaat met de lycnh en we verbanden kunnen vinden. Ik denk dan ook niet dat er vannacht al een infectie was en dus kan Jessica nog geïnfecteerd worden. Dat zal dan naar mijn idee komende nacht gaan gebeuren.

Vandaag in ieder geval Jessica niet lynchen dus ^^
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik weiger te geloven dat er twee slechtjes en een infectiewolf inzitten. Dan zou je uiteindelijk op 4 volwaardige slechtjes komen op 15 man, waarvan er sowieso al 5 burger nog eens zijn.

Verder ben ik het wel met je eens.
 
Bovenaan