Rapportjes

DeletedUser61134

Guest
Je krijgt de nobelprijs voor leugenaar :)

Dus mijn mening is een leugen? :p
Of gaat dit niet over dat ik iedereen vertelde dat je een depressief kind in een inrichting bent? :eek:
Want naar mijn mening klopte mijn argument.
 

DeletedUser77710

Guest
Dus mijn mening is een leugen? :p
Of gaat dit niet over dat ik iedereen vertelde dat je een depressief kind in een inrichting bent? :eek:
Want naar mijn mening klopte mijn argument.

Gaat niet over dit hier he lieve schat, nee gaat ook niet over dat. Gaat eerder over je 'modellencarrière' enzo.
 
Reactiescore
3.536
Typisch Humble om meer te komen huilen op het AF ipv gewoon ingame te laten zien dat je beter bent. en kom maar niet af van oh maar Edict is veel groter. Want dat is een voordeel dat we zelf hebben opgebouwd door humble te edelen.

Ik wil niks zeggen maar toen Humble kleiner was als Edict hebben we Edict zo hard zitten edelen dat we jullie voorbij staken, toen is Edict 300 spelers gaan recruiteren en stonden ze 20 miljoen voor en van daaruit is het verschil groter geworden dus wat je zegt slaagt eigenlijk nergens op :p

Overigens komt Humble niet weren op het AF, jullie posten en wij reageren.
 

Deleted User - 1942737

Guest
Wees er maar trots op knulletje:)

Zou je bijna een sticker geven

Jannes zijn stickers voor activiteit zijn op zeker?

Ik wil niks zeggen maar toen Humble kleiner was als Edict hebben we Edict zo hard zitten edelen dat we jullie voorbij staken, toen is Edict 300 spelers gaan recruiteren en stonden ze 20 miljoen voor en van daaruit is het verschil groter geworden dus wat je zegt slaagt eigenlijk nergens op :p

Overigens komt Humble niet weren op het AF, jullie posten en wij reageren.

Wel, volgens de statistieken was Edict zeker geen 20mil groter en er zijn geen 300 spelers die ooit lid zijn geweest van edict ;) Het grootste deel van het huidige puntenverschil is ontstaan omdat 2 aan elkaar gewaagde stammen oorlog voerden en 1 van de 2 de bovenhand heeft genomen
 

DeletedUser77798

Guest
Ik wil niks zeggen maar toen Humble kleiner was als Edict hebben we Edict zo hard zitten edelen dat we jullie voorbij staken, toen is Edict 300 spelers gaan recruiteren en stonden ze 20 miljoen voor en van daaruit is het verschil groter geworden dus wat je zegt slaagt eigenlijk nergens op :p

En over die intern op Septen / jullie MB stam van 8M pts zullen we maar zwijgen.

Wat wil je nu komen verkondigen? Wij zijn de beste maar jullie doen recruit to win dus kunnen wij niet winnen?
 

DeletedUser77727

Guest
Jullie hebben toch de betere spelers, Jannes? En kwaliteit over kwantiteit dat zul jij vast met mij eens zijn.
 

DeletedUser77798

Guest
Ik krijg Deja vu's als ik andere fora lees in werelden waar je verliest.
Wat jammer toch , volgens mij heb je gewoon geen Geluk Jannes :(.

Volgende keer beter loser
 
Reactiescore
3.536
Jannes zijn stickers voor activiteit zijn op zeker?



Wel, volgens de statistieken was Edict zeker geen 20mil groter en er zijn geen 300 spelers die ooit lid zijn geweest van edict ;) Het grootste deel van het huidige puntenverschil is ontstaan omdat 2 aan elkaar gewaagde stammen oorlog voerden en 1 van de 2 de bovenhand heeft genomen

Dus jullie hebben niet 95% van At all in de stam opgenomen?

En over die intern op Septen / jullie MB stam van 8M pts zullen we maar zwijgen.

Wat wil je nu komen verkondigen? Wij zijn de beste maar jullie doen recruit to win dus kunnen wij niet winnen?

Welke intern op Septen? 1 acc meegenomen of sla ik nu een account over? En ja Humble is overduidelijk de stam op w51 geweest dat kan niemand ontkennen denk ik :p

Jullie hebben toch de betere spelers, Jannes? En kwaliteit over kwantiteit dat zul jij vast met mij eens zijn.

Wij 'hadden' de betere spelers dat zeker :p En nee ik hecht meer belang aan kwantiteit dan aan kwaliteit.

Ik krijg Deja vu's als ik andere fora lees in werelden waar je verliest.
Wat jammer toch , volgens mij heb je gewoon geen Geluk Jannes :(.

Volgende keer beter loser

Je wint wat je verliest wat. Ik neem op al mijn werelden een enorm groot risico en ga voor de moeilijkste weg, ik kan nooit verliezen, alles is mooi meegenomen same voor w42 waar ik echt een kleine stam had maar die nooit voor winst heeft mee gedaan ook dus het is maar wat je verlies wilt noemen natuurlijk. Beter groot verliezen dan overlopen naar de dominerende stam en dan claimen dat je iets wint. Het doel van het spel is plezier hebben en als het kan winnen ook, als je 1 speler kunt vinden die spijt heeft dat hij in Humble heeft gezeten wens ik je erg veel gelukkig was gewoon een geweldige stam zeker intern :eek:

Voor alle duidelijkheid ook al veel gewonnen hoor maar niet op de manier ik het het liefste heb.
 

Deleted User - 1942737

Guest
achja fijn dat we zeer binnenkort deze wereld kunnen afsluiten dankzij het edelmoedige Humble dat zich voor de goede zaak op delete gaat gooien :D
 

DeletedUser78021

Guest
Waarom zijn al die goede spelers dan gestopt? Lijkt me vreemd dat wanneer het goed gaat met de stam en je account van de tegenstanders weg aan het spelen bent dat dan ineens alle goede spelers stoppen?

Beetje frappant....
Zal vast iets aan de hand zijn waardoor ineens alle goede spelers gequit of gestopt zijn. Enige noemenswaardige speler die nog bezig is in humble is sndd.

- yvo
 

DeletedUser77727

Guest
Jannes, wij krijgen van een van je lieftallige MB's te horen dat Humble op delete staat, klopt dit? Het is dan wel heel nederig ondergaan.
 
Reactiescore
3.452
tja , zoals je stamgenoot eerder zei, het loopt wel eens anders dan dat je voor ogen had, enige verschil is dat Humble leden niet een solli sturen naar de vijand als het minder gaat wat andersom wel is gebeurd ;-)
 

Deleted User - 1942737

Guest
nee hoor iedereen is eerst weg gegaan uit at all voor ze solli stuurden :p
 
Reactiescore
3.536
Waarom zijn al die goede spelers dan gestopt? Lijkt me vreemd dat wanneer het goed gaat met de stam en je account van de tegenstanders weg aan het spelen bent dat dan ineens alle goede spelers stoppen?

Beetje frappant....
Zal vast iets aan de hand zijn waardoor ineens alle goede spelers gequit of gestopt zijn. Enige noemenswaardige speler die nog bezig is in humble is sndd.

- yvo

Ze zijn niet opeens gestopt he. Sommige zijn al lang gestopt en voor ze gestopt zijn hadden ze dat ook al maanden of weken op voorhand aangekondigd. Ook Sander van snDD gaat ermee stoppen en was de laatste maanden al uber inactief. Komt door zijn vriendin heb al meermaals gezegd dat hij die gewoon moest dumpen maarja hij wou niet luisteren :eek: Same voor andere, werk, studies, vrienden blablabla. Ze stoppen ook niet omdat het nu minder gaat maar toen het goed ging had iedereen het al wel gehad met zijn tijd in deze wereld te steken geldt overigens ook voor mij. Speel al een halfjaar tegen mijn goesting ben niet gemotiveerd dat zag je toch ook al aan het initiatief in aanvallen dat er amper tot niet kwam vanuit Humble ook in de periode dat we alles prima onder controle hadden.

Deze wereld heeft ook niets meer met tactiek of skils te maken, de stam met de actiefste en de meest gemotiveerde spelers wint de eindstrijd gewoon en daarin was Edict duidelijk samen met de dikke overmacht ofc de betere. Kan iedereen uit Humble perfect meeleven.
 

DeletedUser78021

Guest
In de fase dan at all accounts naar edict kwamen was de voorsprong ook geen 20 miljoen punten.

Dus ik vind dat je de overwinning van edict niet alleen aan de kwantitatieve overmacht kan toerekenen. Echter is dat t enige wat continu wordt aangehaald jammergenoeg.

Die afstand tussen de stammen konden wij creëeren doordat de druk op de edictfronten te laag lag waardoor we in alle vrijheid het achterland konden opvegen. Humble viel stil door inactiviteit. De laatste tijd is die voorsprong pas zo groot geworden.

Maargoed dat krijg je er blijkbaar niet uitgesproken.

- yvo
 
Bovenaan