Golden Awards

DeletedUser78217

Guest
Komt dat omdat hen dat niet willen of zijn jullie in enkele weken van gedachtegang veranderd? Want een paar weken terug stonden ze nog op jullie lijstje?
Zoals jij het omschrijft zou er geen enkel probleem moeten zijn, dan mag jij mij eens vertellen hoe je spelers als MA, Trump, Portje & Iroh van front gaat voorzien zonder ineens super veel fusies te moeten fixen. En dan heb ik het nog niet eens over Recliner & Piav en het geintern van YLH die jullie BG om elke manier gewoon blokkeert. Of worden die ook allemaal intern?
Dit zijn interne par en dr zaken die niets te zoeken hebben op het algemeen forum, we hebben onze zaakjes prima op orde. Maak je maar geen zorgen over ons ;)
 
Reactiescore
2.478
Eeeen jullie dwalen af, zal deze discussie(vanmiddag) verplaatsen(flop/topstammen) zodat dit topic overzichtelijk blijft.

Edit: fixed
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser21186

Guest
Beste speler: Nozemoil, noem het subjectief, maar die gasten blijven maar gaan. In het begin een fusie gehad, maar die ook optimaal benut met de troepen van de geinternde partij. Goede oda, mooie ligging.

Beste stam:
Par, wederom subjectief, maar de saamhorigheid in de stam is ongekend tot nu toe.

De beste stam speler:
Mugiwara no Luffy, zit niet in andere stammen, dus kan daar niet over oordelen, maar luffy fladdert als vliegende keep door heel de stam heen, strooit met clears, def en vv-t waar nodig.

Het grootste ego:
Als je eenieder persoonlijk spreekt vallen ze altijd wel mee, en spelers die op deze wereld gestopt zijn plaats ik hier niet meer.

Beste leider:
Abdullah van dr, vergt ontzettend veel moeite soms om alle koppies dezelfde kant op te krijgen, zeker met zo'n leden-aantal.

Slechtste leider:
Geen 1, leider zijn kost best veel tijd en moeite, het falen of slagen van een stam is niet alleen de verdienste van een leider, maar van de hele stam. Je kan nog zo een goede leider zijn, als je geen goede stamgenoten hebt, kan je alsnog gemakkelijk falen en andersom.

Meest overschatte stam:
Intikkertje: AMB, hoef ik verder niet uit te leggen lijkt me.

Meest onderschatte stam:
Par, zou volgens velen de oorlog tegen amb makkelijk verliezen.

Meest overschatte speler:
Tim010, zou toch wel even laten zien wat ie allemaal wel of niet kon. Begon toen ie de bui zag hangen, te klagen dat andere spelers het zo makkelijk zouden hebben, terwijl hij zelf de keuze voor amb had gemaakt.

Meest onderschatte speler:
Ik persoonlijk onderschat niet gauw iemand, dus laat ik open.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Huidige stamleden, Schedel omdat ik jack al vanaf w34 ken en dat is echt een offensief beest, Reborn en Jeroen van dr mogen er ook wel bij.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Zeikerds, ego-trippers, mensen die hun eigen account ver boven die van hun stamgenoot stellen, luie mensen, mensen die geen def willen sturen, etc.

Mooiste spelers naam:
Lopezbogei, vind die naam gewoon lekker klinken.

Mooiste stam naam:
The Banana Republic, zeker als je de leider ervan wel eens spreekt, die vent spoort echt niet.

Het tofste topic:
Oorlogs-topics, goldenawards.

Het domste topic:
Nachtbraken, die duurt vaak tot een uur of 7 en dan ben ik allang weer wakker :S

Favoriete forum poster:
Iemand die reeel blijft en af en toe zijn/haar fouten ook toe kan/wil geven, helaas zie je die te weining en daarom kom ik niet zo vaak op het af. Tis dat ik een lijstje moest maken van hidde :p

Minst favoriete forum poster:
Zie uitleg hierboven.

Dikste wannabe in het spel:
Marter, zijn maatje alle troepen weg laten sturen van insomnia, en vervolgens zeggen dat hij er niks van af wist, maar wel edels sturen.

Mooiste profiel foto van spelers:
El Mejor

Mooiste profiel foto van stammen:
Virtual Expension

Mooiste actie van de wereld:
Tot nu toe het omvallen van AMB

Meest belovende speler voor de toekomst: Don Pablito, is van ver gekomen en al bijna top 25.

Meest belovende stam voor de toekomst:
Tja, ik zie 3 stammen die ver boven de rest uit steken en verder niks.

Grootste blunder:
Aannemen van 4farmers, wat achteraf gigantisch misging. Ongeacht wie daar de schuld aan heeft.

Voor wie heb je nu echt respect:
Hidde, die ondanks de runners om hem heen, het maar blijft proberen.
Roy van luffy, (voorheen esca) die onze stam en anderen maar blijft motiveren om op hetzelfde tempo door te gaan.
Voor mijn stamleden, die ondanks alle aantijgingen van voormalig amb kant zich niet hebben laten kennen!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Aardige vijanden, die ondanks dat je elkaar bestookt met clears en edels, een praatje willen maken.

Groeten Ronald (ltdarky)
 

DeletedUser77130

Guest
Naar aanleiding van bovenstaand lijstje vind ik die Ronald best wel een toffe peer. :)
 

DeletedUser73162

Guest
Beste speler: NozumOil, ik denk dat dit het enige team is dat een stijgende lijn heeft getoond qua spel en dit heeft weten om te zetten in punten. Misschien kwalitatief niet het beste team, maar wel het team met de beste verhouding skills : punten
Beste stam: Ik zou hier Par willen neerzetten, al vind ik het erg jammer van het grote aantal recruits van Appie.
De beste stam speler: De kern van Par, dus de spelers die er al enkele maanden in zitten. Het valt me deze wereld tegen hoe weinig mensen loyaal zijn aan een stam en zich ervoor willen inzetten.
Het grootste ego: Teveel mensen helaas...
Beste leider: Leiding Par.
Slechtste leider: Ex leiding -DR-, Ex leiding Appie, Ex leiding AMB. Allemaal te slecht om kans te maken op wereldwinst, toch vind ik de leiding van DR hier wel bovenuit springen door het samenwerken met stabbers en het zomaar aannemen van spelers zonder goed overleg. Er werd hier volgens mij te vaak de mening van de leiding boven de mening van de leden gesteld.
Meest overschatte stam: Appie; ik had verwacht dat ze het Par wel lastig hadden kunnen maken, maar met enkele tegenslagen al naar de vijand lopen vind ik vies tegenvallen.
Meest onderschatte stam: Par, is inmiddels niet meer onderschat, maar ik denk dat meer dan de helft van de wereld Par niet als winnaar had aangegeven 2 maanden geleden.
Meest overschatte speler: Nozem. Door kwantiteit lijken ze heel goed, terwijl dat in feite wel meevalt. Er zitten meerdere spelers in Par die kwalitatief beter zijn. Ik vind nozem een bewijs van het feit dat de ranglijst tegenwoordig niet meer veel zegt. Daarnaast een speciale vermelding voor Conor McGregor voor het uitstellen van executie, telkens naar de tegenstander lopen heeft jullie lang gered, maar nu komt het einde dan toch in zicht, en terecht voor een team dat niet heel veel kwaliteit heeft en weinig doorzettingsvermogen heeft.
Meest onderschatte speler: Geen
Met wie zou zeker (niet) graag in een stam zitten: Niemand meer, laatste wereld is geweest.
Mooiste actie van de wereld: Het defwerk van mn team tegen Par :D
Grootste blunder: Iroh die te lui is om goed te aanvallen en daardoor veel clears verliest en off op zn eigen def doodloopt. Shoutout naar ltDarky voor soortgelijke actie.
Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die doorgaat tot er niks meer te deffen valt verdient van mij echt respect, daarnaast mensen die zich inzetten voor hun stam.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Een goed team in combinatie met een goede tegenstander.
 
Reactiescore
141
Ineens zijn er steeds meer mensen voor Par. :D
 

DeletedUser78434

Guest
Mijn nieuwe lijst.

Alles met alle par leden op meest overschatte speler en meest overschatte stam, daar komen Mysteriousone en Appie/AMB

Tot sinas
 
Reactiescore
760
Bedankt Hidde:D
 
Reactiescore
141
Volgens mij zijn er weinig noemenswaardige stammen die langer dan een maand bestaan behalve Par?

Par. Is ook gwn simpelweg de stam die zich het meest heeft bewezen. Kan me enkel nog herinneren dat er een tijdje terug erg negatief over ons gesproken werd.
 

DeletedUser78434

Guest
Het punt is aangebroken, de werelds nummer 1 tegen nummer 2 maken de dienst uit, rest is uitgespeeld of voornamelijk er met de fiets vandoor gegaan! Het is nu tijd voor weer een nieuw lijstje! Ik neem enkel nog huidige spelers mee, om op de ex spelers te haten heeft geen zin meer.

Beste speler:

Nozemoil, waarom? Je hoeft maar te zeggen ik ga dit doen, ik heb dit nodig of kan iemand hier even helpen en hij doet het.
Daarnaast qua vv's kan ik enkele spelers als Raymon, Roy, Team Iroh ook zeker thumbs up geven

Beste stam:

Par. for sure!
Iedereen vond ons het lachertje, wie het laatst lacht, lacht het best

De beste stam speler:

Nozemoil, Os is geen probleem, clears zijn geen probleem. Behulpzaam, solo (al bijna de hele wereld) en toch lekker draaiende

Het grootste ego:

Thecrowner

Beste leider:

Leiding Par

Slechtste leider:
Res, man man man

Meest overschatte stam:
Res, denken niet na met hun acties. Krijgen reactie terug van Par en worden gewoon weggespeeld

Meest onderschatte stam:
SPAM!

Meest overschatte speler:
Thecrowner, denk makkelijk wat winst te behalen met zijn 4-5 slaven accounts. Helaas denkt hij dat verkeerd en krijgt hij nu de klappen terug.

Meest onderschatte speler:
Mcdonald Trump, rapen een groter account door slim spel. Zitten zeer fijne spelers op. Met een niet gestacked front een compleet gestacked front wegedelen. Chapeau!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Huidig Par + insomnia, Mitchell van Diamond Lady, Bart van SaveTheWhale (alleen dan niet meer op w55^^), Hidde

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Donstef, Thecrowner, George van Reborn, Viv

Mooiste spelers naam:
TheSpecialBeerGuid

Mooiste stam naam:
Hij bestaat nog steeds: Virtual Expansion

Het tofste topic:
Golden Awards

Het domste topic:
Elk ander topic

Mooiste profiel foto van spelers:
Andre!
94753_large


Mooiste profiel foto van stammen:

Res, de vijand heeft wel een dik plaatje
101156_large


Mooiste actie van de wereld:

Het is en blijft een wereld met weinig spektakel op aanvallend/verdedigend gebied.
Ik denk wel dat de mooiste actie is dat er zoveel respons komt vanuit Par. op welk gebied dan ook als Res iets probeert. Offensief/Defensief is er niets noemenswaardig gebeurd helaas. De mooie uitgewerkte massa vanuit Par. zou hier zeker passen als de spelers niet al runned waren (gnome/whale)

Meest belovende speler voor de toekomst:
Wereld 55 is bijna done, voor de toekomst zie ik een mooie Mugiwara 2.0 ontstaan

Meest belovende stam voor de toekomst:
Par 2.0 op een andere wereld

Grootste blunder:

Iroh die zijn eigen deff sloopt:D

Voor wie heb je nu echt respect:
Mensen die het spel rechtvaardig willen spelen, zonder cf's nadat zij daar zelf om zeurde.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn stammies, mijn team, vrienden in vijandelijke stam

Holla at your boy Roy
 

DeletedUser78680

Guest
Beste speler:
Nozemoil. heeft vanaf het begin veel kritiek gehad. maar staat nu nog steeds eerste.Heeft een aantal accounts mooi weggespeeld. defensief en offencief kun je steun verwachten bij hem.
Beste stam:
Par. enigste stam die zich staande heeft gehouden. zit een hechte groep in de stam, die allemaal voor hun stam willen strijden.

De beste stam speler:

McDonaldtrump & Mugiwara no luffy. beiden steken enorm veel tijd en energie in de stam.

Het grootste ego:

-

Beste leider:

Leiding Par

Slechtste leider:
WAT!

Meest overschatte stam:
RES.

Meest onderschatte stam:
TBR ;)

Meest overschatte speler:
Thecrowner. dat deffwerk right now....

Meest onderschatte speler:
Recliner. ze worden nu al een aantal dagen onder vuur genomen. en losen vrijwel niks. klasse werk!

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Huidig Par.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Marter. wat doet die man nog op deze wereld

Mooiste spelers naam:
Niet Nini

Mooiste stam naam:
Hij bestaat nog steeds: Ars Magna Belli

Het tofste topic:
Golden Awards

Het domste topic:
Elk ander topic

Mooiste profiel foto van spelers:
Andre!
94753_large


Mooiste profiel foto van stammen:

Res, de vijand heeft wel een dik plaatje
101156_large


Mooiste actie van de wereld:

Ik denk dat de massa op Gnome/Whale erg mooi waren. Als Par. zijnde goed teamwork.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Niet meer van toepassing denk ik :)

Meest belovende stam voor de toekomst:
TBR

Grootste blunder:

-

Voor wie heb je nu echt respect:
Mensen die het ook ingame waarmaken

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Paul van ZwareJonges. Hey Paul!
 

DeletedUser78183

Guest
Beste speler:
Puur gekeken naar skills zet ik hier even de spelers van McDonald Trump neer. Deze mannen zijn altijd stoned/dronken maar hebben meerdere keren goed vv werk geleverd, blijven het spel slim spelen. Er gaat nooit iets fout als je het aan hen over laat en dan komt hun enorme groei niet voort uit het makkelijk wegspelen van de RIM :) @hoe goed zijn zij als ze nuchter zijn? :/

Beste stam:
Hierin kan ik gelukkig op basis van de ranglijst neerzetten dat Par. momenteel de beste stam is + de enige stam die het vanaf het begin heeft volgehouden in de top.

De beste stam speler:

Odissuis ken ik persoonlijk niet, er mag wel vermeld worden dat zij momenteel voor een niet al te groot account, een shitload aan os gegeven hebben.

De beste stam speler binnen Par. momenteel Roy voor alle effort.
Jack & Gert die op dit moment vaak klaar staan voor vv's!

Deze namen gebasseerd op NU.

Het grootste ego:

tim010 voor altijd.

Beste leider:

Jasper ltdarky. voornamelijk door de manier waarop hij een anti-post ontleed en er op reageert. Vo voor Jasper!

Slechtste leider:
Ronald. Die man drinkt alleen maar bier. (ik kan geen goed onderbouwde kritiek geven op andere stamleiders aangezien ik enkel in Par. gezeten heb!)

Meest overschatte stam:
Par. laten we eerlijk zijn? altijd onderschat deze wereld, word nu zwaar overschat. Hoewel we hecht zijn en alles snor zit zou ik heel graag onze krachten meten met andere stammen op andere werelden! W55 hebben we niet de juiste doorgewinterde tegenstanders gehad.

Meest onderschatte stam:
Communitate Valemus - Door hun manier van communiceren kunnen ze zeker nog eens hoog gaan eindigen!

Meest overschatte speler:
Iedereen in de top 25 die niet in de top 25 thuis hoort wordt overschat. (Marter...)

Meest onderschatte speler:
Schedel, houd het nu echt al lang vol. Deze man is niet te stoppen en heeft met spelersrang 38 (atm) een gigantisch mooie OD.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Samuel van de walvisjes. Sympathieke kerel, veel actief!

Alle Par. leden wil ik prima tegenkomen in een volgende wereld.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Veel mensen van het vaste kliekje op het algemeen forum.
+ 4Foat spelers.

Mooiste spelers naam:
SaveTheWhaleMarryAnObese < eerlijk, hard om gelachen.

Mooiste stam naam:
The Banana Republic

Het tofste topic:
Golden Awards

Het domste topic:
-

Mooiste profiel foto van spelers:
-

Mooiste profiel foto van stammen:

Momenteel, dit ziet er wel gaaf uit!
101156_large


Mooiste actie van de wereld:

Het aanmaken van de snapchat groep Par.

Take tw to another level :eek:

Meest belovende speler voor de toekomst:
-

Meest belovende stam voor de toekomst:
TBR

Grootste blunder:

-

Voor wie heb je nu echt respect:
Koen, je bent vrijwel in je eentje echt een eind gekomen. met een full-time baan ondertussen, verslapen voor je werk.. bijna ontslag, in slaap vallen als we wat plannen xD
Goed je er bij te hebben met alles wat je gedaan hebt brah!

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Spelers die actief blijven farmen (wieboy+anderen die er over opscheppen <3), Jesse van ZwareJongens door zn activiteit, Youri van team Ganja >ik zie in de toekomst graag 'what you're capable of m8', Recliner jullie zijn weer lekker actief nu het erop aankomt! Pablito, ouwe interner!

Op een wereld waar veel mensen wegfietsen als het begint en een wereld waar je vanaf het begin in de zelfde stam zit = een lijstje noggal voorspelbaar. Doe er toch mee wat je wilt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74624

Guest
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Donstef, Thecrowner, George van Reborn, Viv

Nog nooit een gesprek met je gehad, maar wel concluderen dat je niet met me in een stam zou willen zitten :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan