Top/Flop stammen

Reactiescore
2.478

Eyy we hadden een afspraak gemaakt! Daar zou je niet meer over klagen.

Wat betreft de stamnaam, nu ben ik eindelijk weer de enige wolf die er toe doet :D
 
Reactiescore
2.478
Owja klagen is gratis. Vanaf nu eis ik 1 like per keer:oops:

Ontopic: Wat is GoT een bazenstam!
 
Reactiescore
2.303
Echt een bazenstam! Levert al zijn dorpen af aan het noorden van spared om dan lossen bijna allemaal naar AU te gaan. Ook blijkt de stam veel actiever dan Ode aan de postbode en Oldschool samen! Echt een top stam #duvannovember
 
Reactiescore
2.478
Echt een bazenstam! Levert al zijn dorpen af aan het noorden van spared om dan lossen bijna allemaal naar AU te gaan. Ook blijkt de stam veel actiever dan Ode aan de postbode en Oldschool samen! Echt een top stam #duvannovember

Ik bedoel maar dit is DE definitie van een topstam!
 
Reactiescore
2.478
De nieuwe recruit van Terra. Top of flop?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.489
Hoorde al een lange tijd bij terra dus zal vast wel goed overwogen zijn.
 
Reactiescore
420
Gay
 

DeletedUser75778

Guest
Jouw pf is ook clickbait, in real life zie je er heel anders uit :sad:
 
Reactiescore
2.303
En jij dan! Alsof jij zoveel geld hebt voor zo een groot boerenhof!
 

DeletedUser74396

Guest
AU en ALW hebben nooit een bg gehad. Slechts een nap van vijf of zeven dagen opzegtermijn.
Dat laat mij eigenlijk koud...

Als ik spreek over diplomatieke afspraken, dan is dat niet iets dat binnen de paar dagen opgezegd zal worden.
Het moment dat AU en ALW dus begonnen met de NAP/BG leek het mij dat die ook zou doorgaan.
Ikzelf had voor de premade 'Spared' gekozen voordat de wereld begonnen was, en kon zodoende (binnen mijn morele waarden) geen samenwerking hebben met AU.
Daar stamgenoten en medespeler(s) het er niet mee eens waren ben ik gestopt.
#runner

Dat er blijkbaar andere redenen waren voor die NAP vind/vond ik jammer. Dat is op z'n minst 'sluw' te noemen.
Maar dat heeft niets met mij te maken...

Trouwens Roald deelde deze mening.
Hij kwam er namelijk (nadat ik gestopt was) zelf mee af dat de samenwerking (achteraf gezien) blijkbaar weinig inhield (na een actie van aldo met een vv dacht ik).
Deze woorden zijn/waren voor mij genoeg om te weten dat AU de samenwerking met ALW meende.
Achteraf gezien had ik blijkbaar beter met AU samengewerkt dan met Spared (hun ideeën kwamen veel beter overeen met de mijne, maar toen was de keuze al gemaakt en was de optie er dus niet).

Maar laten we al die onzin achter ons lagen.
Ik ben een runner, een runner van saaie situaties en belachelijk lage morele waarden.
Iets veel belangrijkers voor deze wereld: stemmen maar!
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/groepen-indeling-dynamische-groepen-combineren.198960/

Zorgt voor veel makkelijkere groepenindelingen! Laat me lui wezen terwijl jullie hetzelfde kunnen doen.
En nee ik speel niet meer op deze wereld en ben dat ook niet van plan opnieuw te doen :x
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.489
Dat laat mij eigenlijk koud...

Als ik spreek over diplomatieke afspraken, dan is dat niet iets dat binnen de paar dagen opgezegd zal worden.
Het moment dat AU en ALW dus begonnen met de NAP/BG leek het mij dat die ook zou doorgaan.
Ikzelf had voor de premade 'Spared' gekozen voordat de wereld begonnen was, en kon zodoende (binnen mijn morele waarden) geen samenwerking hebben met AU.
Daar stamgenoten en medespeler(s) het er niet mee eens waren ben ik gestopt.
#runner

Dat er blijkbaar andere redenen waren voor die NAP vind/vond ik jammer. Dat is op z'n minst 'sluw' te noemen.
Maar dat heeft niets met mij te maken...

Trouwens Roald deelde deze mening.
Hij kwam er namelijk (nadat ik gestopt was) zelf mee af dat de samenwerking (achteraf gezien) blijkbaar weinig inhield (na een actie van aldo met een vv dacht ik).
Deze woorden zijn/waren voor mij genoeg om te weten dat AU de samenwerking met ALW meende.
Achteraf gezien had ik blijkbaar beter met AU samengewerkt dan met Spared (hun ideeën kwamen veel beter overeen met de mijne, maar toen was de keuze al gemaakt en was de optie er dus niet).

Maar laten we al die onzin achter ons lagen.
Ik ben een runner, een runner van saaie situaties en belachelijk lage morele waarden.
Iets veel belangrijkers voor deze wereld: stemmen maar!
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/groepen-indeling-dynamische-groepen-combineren.198960/

Zorgt voor veel makkelijkere groepenindelingen! Laat me lui wezen terwijl jullie hetzelfde kunnen doen.
En nee ik speel niet meer op deze wereld en ben dat ook niet van plan opnieuw te doen :x

Waarom niet weer terug, spared heeft de uitdagende weg gekozen.

cccb49bdd434fad92623422d47cf502b.png
 
Reactiescore
2.478
Ben je hem kwijt?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.489
Ode aan de Postbode
Punten: 0

Iemand die nog een ode wilt doen aan de postbode?
 
Bovenaan