Praathoek

Reactiescore
1.075
Nee, elke week eens inloggen is genoeg :D
 
Reactiescore
331
Helleu :)
 
Reactiescore
331
Wil je eens iets grappigs horen?

Bart boos die zichzelf aanvalt voor OD xD
 
Reactiescore
331
That's the point lol.

Is gewoon zielig dat ie het zo wil krijgen.
 
Reactiescore
1.075
Ja heb nu wel uitbundig gelachen ja
 
Reactiescore
331
Hoe gaat ie op 57 Alex? Uhtred speelt toch op 57 niet?
 

DeletedUser74552

Guest
Waarom zijn er uberhaupt nog mensen actief op w50. @Lord Neos @Contradistinctions Waarom spelen jullie hier nog ?
Is het niet een idee de wereld te laten sluiten na 2 jaar gelopen te hebben. 72% tegen 14% behalve uit verveling zie ik echt totaal geen reden voor jullie om nog te spelen.
 
Reactiescore
331
Waarom zouden wij moeten stoppen omdat jullie het willen?
En waarom zouden we treintjes bestaande uit speer/ZC niet stoppen ;)

Nu goed,met BB's te edelen geraken jullie er wel :)
 

DeletedUser74552

Guest
Waarom zouden wij moeten stoppen omdat jullie het willen?
En waarom zouden we treintjes bestaande uit speer/ZC niet stoppen ;)

Nu goed,met BB's te edelen geraken jullie er wel :)

Ik zeg niks over treintjes stoppen eerder waar je de lol vandaan haalt om alleen bbs te edelen. Je hebt heel de wereld niks gedaan, niks laten zien en als de wereld sluit zal niemand zich lord neos nog herrineren. Daarom vraag ik je waarom ben je actief als je geen kans hebt om te winnen en ook niet de skills hebt om spelers te edelen ? Is het echt puur wereld verziekerij of zit er nog iets anders achter?

Oh ja want als we geen bbs edelde kwam jij ons even weg spelen met je 14% tegen 72% :redface:
 
Reactiescore
331
Ik zou je wel eens wat willen zien doen in mijn plaats op bepaalde tijdstippen in de wereld.
Eerst Naevius op delete,dan Urban,dan Tactical,dan nemar.
Zou jij al die dorpen,zelfs al zijn het BB's laten aan de tegenpartij? ;)
Nu ja,ik ga er niet verder op in. Ga me niet verlagen tot jouw niveau van low-key uitschelden. Veel plezier en geluk nog op andere werelden :)
 

DeletedUser74552

Guest
Ik zou je wel eens wat willen zien doen in mijn plaats op bepaalde tijdstippen in de wereld.
Eerst Naevius op delete,dan Urban,dan Tactical,dan nemar.
Zou jij al die dorpen,zelfs al zijn het BB's laten aan de tegenpartij? ;)
Nu ja,ik ga er niet verder op in. Ga me niet verlagen tot jouw niveau van low-key uitschelden. Veel plezier en geluk nog op andere werelden :)

Low-Key uitschelden ? Wat bedoel je ? Ik snap gewoon heel de reden niet waarom jullie w50 zo graag in level willen houden. Er zijn nog 87 accounts op w50 van de 1000+ die er eerst waren. Er is niks meer te behalen, geen eer, geen winst, zelfs geen uitdaging want buiten bbs edelen is er niets te doen. Wat doe je dan nog op deze wereld ? Dit is gewoon puur wereld verziekerij. Ik had helemaal niks gedaan in jou plaats. Waarschijnlijk gewoon op zoek gegaan naar de volgende uitdaging. Daarnaast was jij nog niet eens aan de orde toen al die accounts op delete gingen. De enige reden waarom je nu een paar miljoen punten hebt is omdat je die bbs hebt ge-edeld. Echt ik zou me diep schamen als ik in jou schoenen stond.
 
Reactiescore
331
Zou jij je niet moeten schamen dat je zelfs op een forum over plaatjes bent gaan wenen? ;)

Anyway,ik reageer er niet verder op. Je hebt deze wereld zelf niet gewonnen,je hebt hem gewoon cadeau gekregen. Dus stop maar met je grote mond.

Maar zoals gezegd,good luck en veel plezier op andere werelden :)
 
Bovenaan