[Speeltopic] WvW #276 Full Moon at Daylight

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser70854

Guest
Ik zou nu graag met de verlossende theorie komen, maar ik weet het oprecht niet. Ik ga dus mee in de eerdere theorie van Loyal, dat één van die inactieven van gisteren een wolf is geworden. Toevallig is Loyal er daar één van:



En hij is nu toch wel opvallend actief bezig met theorieën omtrent de zondebok en is sowieso ineens veel meer aanwezig dan gisteren. Onderstaande post valt mij daarbij het meest op:



Hij legt hier uit wat de zondebok logischerwijs zou doen, maar het zou me niet verrassen als hij juist de zondebok is die deze fout maakte. Voor mij dus: Loyalpsycho
Ik volg WBJIMO hier volledig in! Voor mij heeft Loyalpsycho te veel de nadruk gelegd op dat de zondebok het niet slim heeft aangepakt, waardoor ik (en blijkbaar ook WBJIMO) direct denk dat hij zelf de zondebok is/was.
 
Reactiescore
603
hoop dat je gelijk heb , SC beast ik vind dat hij opeens er actief is geworden en gister niet gestemd dus imo iets verdachter dan loyal ..al twijfel ik wel erg tussen deze 2.
Ik probeer me zelf nu te beschermen, dat is toch meer dan normaal aangezien ik 2 stemmen op mij heb, nu 3 dus..
Moet ik het volgens jou dan zo laten gaan en wegkijken? Denk het niet hé.
 

DeletedUser76198

Guest
Ik zou nu graag met de verlossende theorie komen, maar ik weet het oprecht niet. Ik ga dus mee in de eerdere theorie van Loyal, dat één van die inactieven van gisteren een wolf is geworden. Toevallig is Loyal er daar één van:

En hij is nu toch wel opvallend actief bezig met theorieën omtrent de zondebok en is sowieso ineens veel meer aanwezig dan gisteren. Onderstaande post valt mij daarbij het meest op:

Hij legt hier uit wat de zondebok logischerwijs zou doen, maar het zou me niet verrassen als hij juist de zondebok is die deze fout maakte. Voor mij dus: Loyalpsycho

Simpelste reden voor de activiteit is dat het geen zondag is :D ben op skype ook iets aanweziger.


Omdat dat het enige is waarbij ik een voorgevoel heb tot nu toe, ik kan toch moeilijk op een inactieve gaan stemmen nu? dan is daar weer commentaar op.
Daarnaast is dat een voorgevoel, mag dat niet dan?


Hoezo zinloos actief te laten lijken?
Die andere post typte ik om dat er daadwerkelijk niets (nuttigs) gezegd werd, en ik zoals iedereen een stem moet plaatsen, aangezien ik al vroeg door moest naar de training moest ik voor 19u een stem plaatsen, logisch dat ik dan wat theorieën wil zien of niet?

Ik dacht dat dat je eerste post was van de dag, als dat niet het geval is baseer ik mijn theorie op jou net zo goed als jij op mij.
 
Reactiescore
603
Dat is ook zo een standaard zin hé jessica, puur wolfs gedrag. Even meestemmen en zeggen dat hij niet zo actief is bla bla, gewoon jezelf even in een goede kijk zetten voor de rest.

Ik beloof je dat ik niet teleur zal stellen, haal die stem gewoon weg.
 

DeletedUser76198

Guest
Ik volg WBJIMO hier volledig in! Voor mij heeft Loyalpsycho te veel de nadruk gelegd op dat de zondebok het niet slim heeft aangepakt, waardoor ik (en blijkbaar ook WBJIMO) direct denk dat hij zelf de zondebok is/was.

Niet mee eens, ik begon pas over de zondebok nadat Castiel er over begon omdat het een aanknooppunt is.
 

DeletedUser76198

Guest
Ik snap ook niet waarom het tussen SC beast en mij gaat tbh, ik verdenk SC beast niet direct
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ja kut ... Gingen foto maken voor voetbal en moest aansluitend meteen het veld op. Ik vind geen van de 2 lynchkandidaten momenteel heel verdacht dus dit is mooi zuur ... En dit is ff mobiel want moet nog douchen
 

DeletedUser64575

Guest
Tenzij iemand nog met een andere theorie komt blijft mn stem staan. Te weinig tijd om me te verdiepen in SC of een andere speler.
 

DeletedUser76198

Guest
Ik ga mijn stem atm op loyal zetten, puur door die reactie (zie mijn uitleg hierboven).
Er is momenteel niet echt iemand of iets die ik meer als wolf kan beschouwen.

Ik heb zo training en ben weg tot 21:30 dus ben bang dat ik weer een stemming ga missen :confused:
Als er meer info komt in de tijd dat ik weg ben dan overweeg ik mijn stemming nog te veranderen als ik dat niet vergeet.
Loyalpsycho

typisch dit
 

DeletedUser76198

Guest
Hoezo typisch, ik geef gewoon mijn eerlijke uitleg en stem, what's problem? :p

Veel succes verder goedjes!

als ik toch 100% zeker weet dat ik goed ben, ga ik het niet op een gelijkspel wagen. Jij bent voor mij de onzekerheid.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Lynch DAG 2 xo

0eb2e8322e2f6191649f15e9137dd8d4.png


SC Beast is jullie lynch!
Zijn rol was:

Burger
 
Reactiescore
603
als ik toch 100% zeker weet dat ik goed ben, ga ik het niet op een gelijkspel wagen. Jij bent voor mij de onzekerheid.
Dan denken we hetzelfde. Ik heb me nog proberen te beschermen, ik zei dat ik misschien na de training mijn stem ging veranderen als er betere theorieën waren.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik mag en zal niks zeggen. Ik wil wel mijn excuses aanbieden. Had vandaag een proefdag bij n nieuwe job en zou daarna tijd zat hebben om het 1 en ander te doen in dit potje maar dat liep anders en wil toch een goede eerste indruk maken!

De rest van de week kunnen jullie van mij wel veel activiteit en input verwachten! Start daar zo ook al mee want heb nu wel het 1 en ander te zeggen na vandaag en gisteravond !
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik vraag me af op welke manier dit me zou moeten weerhouden om nogmaals op je te stemmen, Maarten? Je graaft zo een graf voor jezelf voor mij persoonlijk.
donkergat

BI, ga nou niet zitten tunnelen zo vroeg in het potje. Ik zie je niet als slechtje maar als je gaat tunnelen hebben we weinig aan je. Help met zoeken, je kan donkergat altijd in de gaten houden maar niet tunnelen!

RIP weerwolf extra

Ik vond dit wel een interessante post eigenlijk nadat ik hem meermaals gelezen heb. Waarom het op deze wijze benoemen? Ben jij toevallig weerwolf gemaakt door deze fout van de leiding?

Ik denk dat dit prima is, ik vermoed dat als je gisteren gestemd hebt, je de stemming ook in de gaten hebt gehouden. Dat houd in dat een van de 6 blanco stemmen de nieuwe wolf is. (Stem veranderen of stem bijzetten had namelijk de lynch zo gewijzigd dat hij niet dood zou gaan). Van mezelf weet ik dat ik het niet ben dus blijven er voor mij 5 spelers over die een grote kans maken om wolf te zijn.

Andere mogelijke actieve spelers (gisteravond actief) krijgen van mij ook het voordeel van de twijfel.

Ik vind dit dus echt een hele goede theorie. Denk ook dat we dit even uitgebreid onder de loep moeten nemen. Iets wat ik vannacht of morgenochtend ga doen.

Wat je daar zegt van dat één van de zes blanco stemmen wolf moet zijn klopt toch niet?
Want hoe konden de wolven geweten hebben dat laila(?) jager was?

Blaasje had het al uitgelegd, maar nogmaals dan voor iedereen:
De kans is vrij groot dat 1 van de blanco stemmers van dag 1 inderdaad de zondebok was en dus nu weerwolf geworden is. Dit omdat wanneer zij zondebok waren geweest en hun stem wel gewoon hadden geplaatst ze dit sowieso op een wijze zouden doen om te voorkomen dat er een gelijke stemming zou komen. Zij zouden dan dus kiezen voor of laila of Saphira (Dit waren de spelers met 2 stemmen) om zo te voorkomen dat zij lynch zouden zijn door de gelijke stemming.

Sorry guys, ik ga het even op gevoel moeten doen want ben zo weg.

Ik snap op het moment nog even niet precies wat jullie allemaal over de zondebok kletsen. Ik snap echter wel dat dit eigenlijk positiever is dan een zondebok lynch en geen infectie eruit. Nu zijn er vaste wolven en kunnen we die eruit spelen door de connecties te zoeken die vanzelf gaan komen.

Mijn stem gaat in ieder geval naar Pierre. Ik weet niet precies waarom though.

Pierre

Hele makkelijke stem Chris, verwacht meer van je. Want dit is makkelijk een stem plaatsen en er zo doorheen sneaken. Vind ik altijd gevaarlijk als jij zulk spel gaat vertonen.

Ik denk dat niemand 'zeker' kan zijn. Had gezegd mijn stem er weer op te zetten. Zijn reden om te counteren, die is er niet. Geeft hij ook zelf toe.
Stem kwam op de manier waarop hij Castiel benaderde. Omschreef het als 'een grapje'. Geloof ik niet veel van en het is niet dat de info stroomt in het topic.

Toch is er nu meer informatie om van uit te gaan en kunnen we zeker aan bepaalde spelers kritische vragen stellen. Het lijkt me daarom ook gewoon dat we dit moeten gaan doen en niet blind moeten staren op 1 target.

Ik verwacht ook dat iedereen iets meer inbreng gaat geven, wordt dit niet gedaan dan zal ik dit mee nemen in mijn analyse morgen. Het punt is dat ik te veel mensen zie die zo min mogelijk willen zeggen, ik zie veel angst bij spelers en dat zint me totaal niet.
 
Bovenaan