[Speeltopic] WvW #276 Full Moon at Daylight

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser76198

Guest
Als zondebok zou het logisch zijn dat je de stemming in de gaten houdt, want bij een gelijke stemming ben je dood. Als je dus ziet dat de stemming gelijk is, zorg jij er als zondebok voor dat deze ongelijk wordt. Best een logische gedachtegang van Loyal dus.

Jup, zondebok zal op dag 1 nooit dood kunnen gaan als er maximaal 2 stemmen staan :D verschil is zo klein dat die het verschil had gemaakt door zelf te stemmen.


waarom zou je als zondebok niet stemmen als t gelijk is..

En infectie kan makkelijk 2 keer.

Omdat je inactief bent of niet verder wilt spelen lijkt me?
 
Reactiescore
2.196
Jup, zondebok zal op dag 1 nooit dood kunnen gaan als er maximaal 2 stemmen staan :D verschil is zo klein dat die het verschil had gemaakt door zelf te stemmen.




Omdat je inactief bent of niet verder wilt spelen lijkt me?

lol op een of andere manier las ik het juist tegenovergestelde. Ben het met je eens.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik vind Loyal zijn theorie eigenlijk helemaal niet verkeerd. Denk dat hij daar wel iets op het spoor is. Dat is dus iets dat we wel even goed moeten bekijken :)

Ik heb zelf een vrij drukke dag maar kan zo wel het 1 en ander nalezen en zal dan ook verdenkingen uitspreken
 
Reactiescore
603
Ik ga mijn stem atm op loyal zetten, puur door die reactie (zie mijn uitleg hierboven).
Er is momenteel niet echt iemand of iets die ik meer als wolf kan beschouwen.

Ik heb zo training en ben weg tot 21:30 dus ben bang dat ik weer een stemming ga missen :confused:
Als er meer info komt in de tijd dat ik weg ben dan overweeg ik mijn stemming nog te veranderen als ik dat niet vergeet.
Loyalpsycho
 

DeletedUser76198

Guest
Ik ga mijn stem atm op loyal zetten, puur door die reactie (zie mijn uitleg hierboven).
Er is momenteel niet echt iemand of iets die ik meer als wolf kan beschouwen.

Ik heb zo training en ben weg tot 21:30 dus ben bang dat ik weer een stemming ga missen :confused:
Als er meer info komt in de tijd dat ik weg ben dan overweeg ik mijn stemming nog te veranderen als ik dat niet vergeet.
Loyalpsycho

Van de 11 stemmen die ik tot nu toe op me heb gehad op het AF vind ik deze met voorsprong het domste. Als we zo de stemmen gaan rondgooien ipv te proberen een theorie te bedenken ga ik een simpele counter op jou zetten.

1e:
Word niet zo veel (nuttigs) gezegd nu :p

Typische zinloze post om jezelf enigzins actief te laten lijken zonder daadwerkelijk waarde toe te voegen. Heb dit eerder bij wolven online (op het AF) voorbij zien komen.

2e: Enige theorie die vandaag bedacht is bestempelen met een rode lynchstem.

Vind mijn theorie richting jou al sterker staan dan die van jou.

Oja, ik sta tussen de verdachten en heb mezelf daar neergezet. Ik vind het niet meer dan redelijk als jullie me als 6e willen lynchen. Voorlopig zou ik daarentegen liever zien dat mbv de theorie de daadwerkelijke wolf eruit word gehaald.

Lynchstem van mij blijft nog even uit daar ik vind dat we een target moeten hebben en niet verdeeld zijn (een slechtje heeft een stem die voor 3 telt)
 

DeletedUser74966

Guest
Sorry guys, ik ga het even op gevoel moeten doen want ben zo weg.

Ik snap op het moment nog even niet precies wat jullie allemaal over de zondebok kletsen. Ik snap echter wel dat dit eigenlijk positiever is dan een zondebok lynch en geen infectie eruit. Nu zijn er vaste wolven en kunnen we die eruit spelen door de connecties te zoeken die vanzelf gaan komen.

Mijn stem gaat in ieder geval naar Pierre. Ik weet niet precies waarom though.

Pierre
 

DeletedUser70854

Guest
Van de 11 stemmen die ik tot nu toe op me heb gehad op het AF vind ik deze met voorsprong het domste. Als we zo de stemmen gaan rondgooien ipv te proberen een theorie te bedenken ga ik een simpele counter op jou zetten.

1e:


Typische zinloze post om jezelf enigzins actief te laten lijken zonder daadwerkelijk waarde toe te voegen. Heb dit eerder bij wolven online (op het AF) voorbij zien komen.

2e: Enige theorie die vandaag bedacht is bestempelen met een rode lynchstem.

Vind mijn theorie richting jou al sterker staan dan die van jou.

Oja, ik sta tussen de verdachten en heb mezelf daar neergezet. Ik vind het niet meer dan redelijk als jullie me als 6e willen lynchen. Voorlopig zou ik daarentegen liever zien dat mbv de theorie de daadwerkelijke wolf eruit word gehaald.

Lynchstem van mij blijft nog even uit daar ik vind dat we een target moeten hebben en niet verdeeld zijn (een slechtje heeft een stem die voor 3 telt)
Wat bedoel je precies met die laatste zin?

Sorry guys, ik ga het even op gevoel moeten doen want ben zo weg.

Ik snap op het moment nog even niet precies wat jullie allemaal over de zondebok kletsen. Ik snap echter wel dat dit eigenlijk positiever is dan een zondebok lynch en geen infectie eruit. Nu zijn er vaste wolven en kunnen we die eruit spelen door de connecties te zoeken die vanzelf gaan komen.

Mijn stem gaat in ieder geval naar Pierre. Ik weet niet precies waarom though.

Pierre
Ja joh lekket logisch weer
 

DeletedUser70854

Guest
Oh zo hahaha weer iets bijgeleerd!
Terug er zo niet bij nagedacht xp
 

DeletedUser70854

Guest
Maarehh heeft er iemand al degelijke theorieën of verdenkingen?
Gelieve ze dan met ons te delen :)
@thelightfighter heb je een idee? Jij bent toch die man van de theorieën:D
 

DeletedUser64575

Guest
Van het kleine aantal posts vandaag viel deze mij het meeste op:

Ik vraag me af op welke manier dit me zou moeten weerhouden om nogmaals op je te stemmen, Maarten? Je graaft zo een graf voor jezelf voor mij persoonlijk.
donkergat

Ga je jezelf hier nog op verdedigen @donkergat ?

En hoe zeker ben jij van je zaak BI? Je stem van gisteren leek al vrij vluchtig, maar door het gebrek aan informatie kon ik me er wel enigszins in vinden. Om dan je stem dag 2 maar weer meteen op hem te zetten omdat hij countert lijkt me wel makkelijk. Kun zelfs jij niets met de andere posts van de laatste 2 dagen?
 
Reactiescore
1.015
Ik denk dat niemand 'zeker' kan zijn. Had gezegd mijn stem er weer op te zetten. Zijn reden om te counteren, die is er niet. Geeft hij ook zelf toe.
Stem kwam op de manier waarop hij Castiel benaderde. Omschreef het als 'een grapje'. Geloof ik niet veel van en het is niet dat de info stroomt in het topic.
 
Reactiescore
182
Ik ga mijn stem atm op loyal zetten, puur door die reactie (zie mijn uitleg hierboven).
Er is momenteel niet echt iemand of iets die ik meer als wolf kan beschouwen.

Ik heb zo training en ben weg tot 21:30 dus ben bang dat ik weer een stemming ga missen :confused:
Als er meer info komt in de tijd dat ik weg ben dan overweeg ik mijn stemming nog te veranderen als ik dat niet vergeet.
Loyalpsycho

Ik volg deze beredenering echt totaal niet dus he.
1 iemand maakt een fatsoenlijke theorie, en daar stem je dan maar op.

SC Beast
 

DeletedUser64575

Guest
Ik zou nu graag met de verlossende theorie komen, maar ik weet het oprecht niet. Ik ga dus mee in de eerdere theorie van Loyal, dat één van die inactieven van gisteren een wolf is geworden. Toevallig is Loyal er daar één van:

Dag 1 Lynch/Nachtacties

Ik heb hem 86x nageteld en volgens mij klopt ie zo wel

564087ea9f6a5f76bdb1bf085dafeada.png


Laila is jullie lynch.
Haar rol was:
Jager

Zij had een verdachte in het oog en loste haar schot!
Saphira viel neer, zijn rol was:
Cupido

Zij had zich gekoppeld aan Tigor!
Haar rol was:
Infectiewolf

En hij is nu toch wel opvallend actief bezig met theorieën omtrent de zondebok en is sowieso ineens veel meer aanwezig dan gisteren. Onderstaande post valt mij daarbij het meest op:

Ik denk dat dit prima is, ik vermoed dat als je gisteren gestemd hebt, je de stemming ook in de gaten hebt gehouden. Dat houd in dat een van de 6 blanco stemmen de nieuwe wolf is. (Stem veranderen of stem bijzetten had namelijk de lynch zo gewijzigd dat hij niet dood zou gaan). Van mezelf weet ik dat ik het niet ben dus blijven er voor mij 5 spelers over die een grote kans maken om wolf te zijn.

Andere mogelijke actieve spelers (gisteravond actief) krijgen van mij ook het voordeel van de twijfel.

Hij legt hier uit wat de zondebok logischerwijs zou doen, maar het zou me niet verrassen als hij juist de zondebok is die deze fout maakte. Voor mij dus: Loyalpsycho
 

DeletedUser7072

Guest
Ik ga mijn stem atm op loyal zetten, puur door die reactie (zie mijn uitleg hierboven).
Er is momenteel niet echt iemand of iets die ik meer als wolf kan beschouwen.

Ik heb zo training en ben weg tot 21:30 dus ben bang dat ik weer een stemming ga missen :confused:
Als er meer info komt in de tijd dat ik weg ben dan overweeg ik mijn stemming nog te veranderen als ik dat niet vergeet.
Loyalpsycho

Welke uitleg?

Damn, vergeten te stemmen :/
Morgen wel regelmatig actief en zet ik voor de zekerheid even een wekker :cool:

Word niet zo veel (nuttigs) gezegd nu :p

Misschien wil hij/zij zich in bescherming nemen als wolf door te zeggen dat er een wolf zit tussen de blanco stemmers en dat hij/zij het al niet is..

Dit is alles wat je na de deadline van gisteren hebt gezegd, ik zie nergens een degelijke uitleg. Dat vind ik verdacht, dus voorlopig zet ik hem op SC Beast.
 
Reactiescore
603
Ik volg deze beredenering echt totaal niet dus he.
1 iemand maakt een fatsoenlijke theorie, en daar stem je dan maar op.

SC Beast

Omdat dat het enige is waarbij ik een voorgevoel heb tot nu toe, ik kan toch moeilijk op een inactieve gaan stemmen nu? dan is daar weer commentaar op.
Daarnaast is dat een voorgevoel, mag dat niet dan?
Van de 11 stemmen die ik tot nu toe op me heb gehad op het AF vind ik deze met voorsprong het domste. Als we zo de stemmen gaan rondgooien ipv te proberen een theorie te bedenken ga ik een simpele counter op jou zetten.

1e:


Typische zinloze post om jezelf enigzins actief te laten lijken zonder daadwerkelijk waarde toe te voegen. Heb dit eerder bij wolven online (op het AF) voorbij zien komen.

2e: Enige theorie die vandaag bedacht is bestempelen met een rode lynchstem.

Vind mijn theorie richting jou al sterker staan dan die van jou.

Oja, ik sta tussen de verdachten en heb mezelf daar neergezet. Ik vind het niet meer dan redelijk als jullie me als 6e willen lynchen. Voorlopig zou ik daarentegen liever zien dat mbv de theorie de daadwerkelijke wolf eruit word gehaald.

Lynchstem van mij blijft nog even uit daar ik vind dat we een target moeten hebben en niet verdeeld zijn (een slechtje heeft een stem die voor 3 telt)

Hoezo zinloos actief te laten lijken?
Die andere post typte ik om dat er daadwerkelijk niets (nuttigs) gezegd werd, en ik zoals iedereen een stem moet plaatsen, aangezien ik al vroeg door moest naar de training moest ik voor 19u een stem plaatsen, logisch dat ik dan wat theorieën wil zien of niet?
 

DeletedUser74597

Guest
Welke uitleg?







Dit is alles wat je na de deadline van gisteren hebt gezegd, ik zie nergens een degelijke uitleg. Dat vind ik verdacht, dus voorlopig zet ik hem op SC Beast.
hoop dat je gelijk heb , SC beast ik vind dat hij opeens er actief is geworden en gister niet gestemd dus imo iets verdachter dan loyal ..al twijfel ik wel erg tussen deze 2.
 
Reactiescore
603
Welke uitleg?







Dit is alles wat je na de deadline van gisteren hebt gezegd, ik zie nergens een degelijke uitleg. Dat vind ik verdacht, dus voorlopig zet ik hem op SC Beast.
Verdacht?
Ik wil gewoon meespelen, maar er word van de hele dag niets gezegd (wellicht door school/werk) dus wat kan ik als beginner dan zeggen?
Als ik dan iets wil bereiken zoals nu dan zit iedereen direct op mijn kap, ongeacht hoe.
 
Bovenaan