[Speeltopic] WvW #276 Full Moon at Daylight

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser74966

Guest
Ik ben het niet helemaal eens je argument, want een wolf doet graag iets wat normaal niet logisch zou zijn en dus snel als minder wolfs zou worden gezien. Dit zou normaal dus onvoldoende zijn om mij van m'n ongelijk te overtuigen, maar we hebben best een interessante deadline gehad waar ik hopelijk wel wat uit kan halen.
True, dat is wat slimme wolven zouden doen, maar ik weet niet wie de wolven zijn en dus ook niet of ze dat zouden doen. Ik wist niet wat de stemming zou gaan doen en als het zo stil bleef als het vanmiddag was dan was er waarschijnlijk nauwelijks wat gebeurd dus gewoon even reageren. Het hielp jou in ieder geval aan een stem. Scheelt jou weer werk ;)

Ik denk trouwens dat maroen nu wel goedje is inderdaad aangezien die op Tigor stemde en met de keuzes die er waren zou het voor hem als wolvenkoppel niet slim zijn om gelijk zijn medewolf te gaan verdenken. Als hij dat nu wel gedaan heeft om deze reden is het een slimme zet. Maargoed, dat kunnen we wat mij betreft halen uit de stemming tot zover.

Ik vind de counters ook wel opvallend though. Er zijn er geloof ik 3 geweest. Als er geen reden is om iemand te verdenken dan snap ik ook niet dat je maar goedkoop gaat counteren. Dan maak je jezelf niet veel minder verdacht mee. Kun je na vanavond al wel wat zeggen @donkergat ?
 

DeletedUser74005

Guest
Belangrijke mededeling:

Goede avond allemaal.. er is iets fout gegaan met de lynch. Er was namelijk een gelijke stemming en de Zondebok had dus gelyncht moeten worden. Aan de hand van deze zeer ongelukkige foute lynch, hebben wij daarom besloten om de Zondebok niet dood te laten vallen, maar de persoon met de rol Zondebok de rol Weerwolf te geven.

Dit is dus onze oplossing. Zie het als de infectie die Tigor zo als nog heeft uitgevoerd. Dit lijkt ons de enige faire oplossing (naast opnieuw te starten, waar waarschijnlijk niemand op zit te wachten).

Wij zijn ons ervan bewust dat de oplossing niet optimaal is, maar het is wel de beste die we konden bedenken. Je (je mag erover zeiken, maar tis eig gewoon kut dat dit zo gelopen is xD)

Heel veel wvwplezier allemaal :cool2:

Mvg.
Jullie (toch wel lieve) spelleiding
 

Deleted User - 2075062

Guest
Het is zeker negatief. Zonde van deze fout maar dat gebeurd nou eenmaal soms. Laten we kijken naar waar we invloed op hebben en daarvoor moeten we gewoon wolven gaan jagen :)
 
Reactiescore
1.015
Tis toch negatief, Je kunt mij niet vertellen dat er 1 extra positief is

Niet? Denk dat het positiever is dat de infectie eruit is door een misrekening van de spelleiding dan dat de zondebok lynch is hoor. Infectie in een non-claim potje kan het gehele potje breken of maken.
 
Reactiescore
1.049
Niet? Denk dat het positiever is dat de infectie eruit is door een misrekening van de spelleiding dan dat de zondebok lynch is hoor. Infectie in een non-claim potje kan het gehele potje breken of maken.
Maar je krijgt er een wolf voor terug, Anders was misschien laila vandaag gelynched en hadden we alleen de infectiewolf te pakken
 

DeletedUser76198

Guest
Maar je krijgt er een wolf voor terug, Anders was misschien laila vandaag gelynched en hadden we alleen de infectiewolf te pakken

Ik denk dat dit prima is, ik vermoed dat als je gisteren gestemd hebt, je de stemming ook in de gaten hebt gehouden. Dat houd in dat een van de 6 blanco stemmen de nieuwe wolf is. (Stem veranderen of stem bijzetten had namelijk de lynch zo gewijzigd dat hij niet dood zou gaan). Van mezelf weet ik dat ik het niet ben dus blijven er voor mij 5 spelers over die een grote kans maken om wolf te zijn.

Andere mogelijke actieve spelers (gisteravond actief) krijgen van mij ook het voordeel van de twijfel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.015
Maar je krijgt er een wolf voor terug, Anders was misschien laila vandaag gelynched en hadden we alleen de infectiewolf te pakken

Als Als... Uiteindelijk draait deze situatie positief uit tegenover lynch van de zondebok. Daar moet je nou niet proberen rond te praten.
 

DeletedUser70854

Guest
Ik denk dat dit prima is, ik vermoed dat als je gisteren gestemd hebt, je de stemming ook in de gaten hebt gehouden. Dat houd in dat een van de 6 blanco stemmen de nieuwe wolf is. (Stem veranderen of stem bijzetten had namelijk de lynch zo gewijzigd dat hij niet dood zou gaan). Van mezelf weet ik dat ik het niet ben dus blijven er voor mij 5 spelers over die een grote kans maken om wolf te zijn.

Andere mogelijke actieve spelers (gisteravond actief) krijgen van mij ook het voordeel van de twijfel.
Wat je daar zegt van dat één van de zes blanco stemmen wolf moet zijn klopt toch niet?
Want hoe konden de wolven geweten hebben dat laila(?) jager was?
 
Reactiescore
603
Wat je daar zegt van dat één van de zes blanco stemmen wolf moet zijn klopt toch niet?
Want hoe konden de wolven geweten hebben dat laila(?) jager was?
Misschien wil hij/zij zich in bescherming nemen als wolf door te zeggen dat er een wolf zit tussen de blanco stemmers en dat hij/zij het al niet is..
 

DeletedUser64575

Guest
Wat je daar zegt van dat één van de zes blanco stemmen wolf moet zijn klopt toch niet?
Want hoe konden de wolven geweten hebben dat laila(?) jager was?

Als zondebok zou het logisch zijn dat je de stemming in de gaten houdt, want bij een gelijke stemming ben je dood. Als je dus ziet dat de stemming gelijk is, zorg jij er als zondebok voor dat deze ongelijk wordt. Best een logische gedachtegang van Loyal dus.
 
Bovenaan