Feedbacktopic: Beest van Zwartberg

Reactiescore
2.490

Beest van Zwartberg!


Zo lang als ze zich al kunnen herinneren wordt de bevolking van het naburige dorp "Caerbannog" geteisterd door het verschrikkelijke beest die zich verschuilt bovenaan de Zwartberg. Zolang men al weet ligt het dorp in de schaduw van deze berg.

Al eeuwen teistert het beest het dorp, slacht het vee en rooft het de velden leeg. Maar het zorgde er ook voor dat het dorp met rust gelaten werd. Het verse bronwater dat van de bergtoppen kwam houdt het land vruchtbaar en verzekert dat er genoeg voorraad is voor de dorpsbewoners om de winter door te komen. Dan waren er ook de kristallen die men kon vinden in de grotten. Verzameld door de avonturieren, die de klim waagden; van wie velen nooit terugkwamen. Hoewel niet het meest waardevol, hun zeldzaamheid en de mythes eromheen zorgen ervoor dat ze voldoende weelde naar het dorp brachten.

Maar bij het dichterbij komen van de oorlog werd het leven wanhopiger. Het dorp moest niet enkel zijn eigen bevolking onderhouden maar ook hun deel in de oorlogsinspanningen geven. De voorraad en aanvoer van kristallen hield op, het vee werd dunner en de velden uitgeput, het beest werd meer als een last gezien voor de overleving van het dorp. Met der tijd werd het beest aggressiever en wanhopiger en viel hij voedselvoorraden en transporten aan.In deze donkere tijden besloten de dorpsoudsten dat het beest niet langer getolereerd kon worden.

Met alles wat over was van rijkdom stuurden de dorpsoudsten een oproep voor de dapperste avonturier.

Een avonturier die het aandurft de berg te beklimmen en het beest te doden.

The Event

Beste spelers,

Welkom aan het nieuwste event: "Beest van Zwartberg". In dit event krijg je de controle over een dappere avonturier en moet je hem gidsen op zijn weg naar de top van Zwartberg om het beest te verslaan. Het event start op 13 september en zal 14 dagen actief zijn.

Start: 13.09.2017 14:00
Einde: 27.09.2017 14:00
Werelden: Alle, exclusief klassieke en speed-werelden

Een Heldenreis

De held start onderaan de berg en kan kiezen welke weg hij neemt naar de top. Elk icoon is een uitdaging voor de held . Elke uitdaging heeft een aantal uithoudingsvermogenpunten nodig om vooruit te gaan. Als je held een uitdaging beheerst kan hij zijn weg vervolgen door één van de aansluitende iconen te nemen. Elke uitdaging zal de held belonen met kristallen die hij op zijn pad vind.

Kristallen kunnen in de event shop gespendeerd worden voor belangrijke beloningen. De held kan ook stukken uitrusting vinden die het hem makkelijker zal maken om zijn opdracht te voltooien. Als de held aan de top geraakt en het beest kan verslaan zal hij kristallen krijgen als een beloning en zal de Zwartberg gereset worden. De held zal een nieuwe berg krijgen met nieuwe en moeilijkere uitdagingen maar hij behoud de uitrusting die hij al gevonden heeft.


De wijze avonturier moet kiezen of hij besluit om recht voor de top te gaan om sneller grotere beloningen te krijgen of om meer tijd te spenderen om te zoeken voor betere uitrusting voordat hij een nieuw stel uitdagingen begint.

botbm_challenge01_125px.png
botbm_challenge02_125px.png
botbm_challenge03_125px.png
botbm_challenge04_125px.png

Sterke uitrusting

De uitrusting van de minder gefortuneerde avonturiers kunnen gevonden worden in de berg. Op elke berg kunnen alle stukken uitrusting gevonden worden. Er zijn 6 stukken: Zwaard, helm, pantser, handschoenen, riem en laarzen. Elk van deze kunnen in 4 zeldzaamheden gevonden worden, ook uitgebeeld door de kleuren: blauw, groen, rood en paars (stijgende zeldzaamheid). Uitrusting van een hogere zeldzaamheid kan enkel gevonden worden als je held de vorige zeldzaamheid bezit.

Als je uitrusting van hogere zeldzaamheid is zullen de uitdagingen makkelijker worden, maar het vinden van alle stukken zal ook meer tijd kosten. Het aantal onder de lijst met uitrusting zal de bonus geven die je held krijgt in het volgende gevecht. Terwijl een held meerdere uitdagingen kan aangaan op hetzelfde moment zal de bonus enkel toegevoegd worden als er een nieuwe uitdaging is gestart.

botbm_helmet_blue.png
botbm_chest_red.png
botbm_gauntlet_green.png
botbm_sword_purple.png
botbm_belt_red.png
botbm_boots_blue.png

Prachtige kristallen

De kristallen die je held vind tijdens zijn avonturen kunnen in de event-shop ingeruild worden voor krachtige items om je te helpen in de strijd. De omgeruilde items voor kristallen blijven in je inventaris wanneer het event eindigt. Als het event eindigt zal je nog 24 uur toegang hebben tot de event-shop om je resterende kristallen te gebruiken. Nadien wordt het event-scherm niet meer toegankelijk, kristallen worden verwijdert en de event-shop gesloten.

Let op dat als je overstapt naar een casual wereld je kristallen en vooruitgang niet overgedragen worden.


botbm_mountain_400x100.png

Ga en versla het beest!

Zoals gewoonlijk kijken we uit naar je feedback, dat kan hier

Je Tribal Wars Team

Spellingsfouten uit de aankondiging mogen gerust gemeld worden... Ik kan je verzekeren dat dit een moeilijk te vertalen tekst was.

Feedback over het event mag ook!
 
Reactiescore
581
Ik kan geen feedback geven over het evenement, gewoonweg omdat ik deze nog niet gespeeld heb. Wel baal ik van de duur van het evenement. Weer eentje van 14 dagen. InnoGames heeft heel lang ingezet op tijdsbesparende onderdelen binnen het spel. Het liefste zag men ook -althans die indruk werd gewekt, bij nieuwe tijdsbesparende features- spelers niet de hele dag TW spelen. Met een paar keer loggen op een dag moest je al een heel eind kunnen komen.

En dan komt men alsnog met de evenementen en hebben we een nieuwe ratrace... want als je buurman dikkere items krijgt dan jij en je bent in oorlog, dan kon je dat wel eens een flink nadeel opleveren in de strijd. Er zijn gelukkig simpele evenementen die weinig tijd kosten (de edeljaarmarkt bijvoorbeeld of het evenement met de edelstenen) en die niet zolang duren, meestal zo'n drie dagen. Maar helaas zijn er dus ook evenementen die uiteen vallen in drie of meer beurten per 24 uur (dus ook 's nachts!) en waarvoor je echt je wekker moet gaan zetten... wil je op tijd op zijn om binnen de tijd weer een poging te wagen. En juist die evenementen hebben de neiging om 14 dagen te duren... Ik baal daarvan als ik eerlijk ben. Er zijn veel accounts met een team. Ik behoor daar niet toe en mag altijd zelf opstaan. Voor incomings doe ik dat graag, maar 14 dagen lang voor een evenement???

Ik heb het al niet op deze evenementen, snap ze heel goed vanuit het standpunt van InnoGames en spelers die er blij mee zijn... maar beperk ze. Niet eens in aantal, gewoon qua duur (geen 14 dagen meer aub) of laat het evenement niet actief zijn in de nachtbonus. Dat we niet hoeven op te staan voor een evenement... dat zou heel fijn zijn.
 

DeletedUser16343

Guest
Wanneer gaat innogames het toegeven dat ze het alleen nog maar doen voor het geld kom op zeg het ene event is nog maar net afgelopen komt het andere er weer aan ik dacht ooit te horen gekregen hebben Tribalwars was voor jong en oud het lijkt er nu echt tegenwoordig meer op pomp je geld erin en win.

Ik denk dat ik niet alleen voor me zelf spreek maar dat er meer spelers zijn die na hun huidige wereld gaan stoppen .
 

DeletedUser70854

Guest
Wanneer gaat innogames het toegeven dat ze het alleen nog maar doen voor het geld kom op zeg het ene event is nog maar net afgelopen komt het andere er weer aan ik dacht ooit te horen gekregen hebben Tribalwars was voor jong en oud het lijkt er nu echt tegenwoordig meer op pomp je geld erin en win.

Ik denk dat ik niet alleen voor me zelf spreek maar dat er meer spelers zijn die na hun huidige wereld gaan stoppen .
Ten eerste begrijp ik je volledig:)
Maar ik denk ook dat je realistisch moet blijven! Ze doen het inderdaad allemaal voor het geld. Net als dat je of je ouders, je familie, je vrienden, etc. ook gaan werken voor het geld. Anders is het direct gedaan met InnoGames. Als zij geen inkomsten meer krijgen, is het simpelweg gedaan met TW :)
Dat er spelers stoppen heb je daarentegen bij elk spel. Bij TW is dit inderdaad de voornaamste reden. Maar als we daar niet gewoon met respect enzo mee kunnen omgaan, verpesten we het voor ons eigen:eek:

Mvg
 

DeletedUser16343

Guest
Dan hadden ze de Premium beurs een aantal jaar geleden niet erbij moeten betrekken door dat is hun inkomsten drastische na beneden gegaan en had je zelf de keuze steek ik er geld in om moeite te besparen maar nee nu kun je gs kopen invertaris dingen kopen alles kan je kopen het is niet voor niks dat er onderhand meer speed / classic spelers zijn dan de normale actieve wanneer is de laatste wereld geweest dat ze een hele wereld bezet konden krijgen wereld 12 ?
 

DeletedUser70854

Guest
Ze hebben volgens mij (volgens mij he, ik ben het niet zeker) dat gedaan om de mensen toch nog wat te laten blijven zodat het niet enkel p2w was geworden...
Maar dat zijn nu eenmaal dingen die gebeurd zijn en ik vind persoonlijk dat we moeten verdergaan en dat gewoon blijven respecteren...
 

DeletedUser74557

Guest
al die events, ben meer bezig met event als het spel zelf waar het voor bedoeld is.

ook hier stop ik, maak casual2 af en dan einde tw.

ik spuug op die events, daar heb je meer een dagtaak aan als je troepen laten lopen.

begint een kermis spelletje worden.

zo dat is eruit xD
 

DeletedUser78740

Guest
Spellingsfouten uit de aankondiging mogen gerust gemeld worden... Ik kan je verzekeren dat dit een moeilijk te vertalen tekst was.

Feedback over het event mag ook!

Beest van Zwartberg
Welkom bij het Beest van Zwartberg evenement! Hier is een snelle intro zodat je aan de slag kunt.

Stap 1: Ontdek je missie
De dorpelingen zijn al te lang geplaagd door het verdorven Beest van Zwartberg. Ze zijn samengekomen om een held aan te werven die dapper genoeg is om de berg te beklimmen en het beest te verslaan.

Stap 2: Begin je onderzoek
Voordat je held het beest kan confronteren moet hij de berg beklimmen. Gebruik je uithoudingsvermogen om verschillende gevechten te voltooien tijdens je zoektocht naar het beest. Wanneer je een gevecht voltooit / voltooid hebt krijg je kristallen en heb je de kans om extra of betere uitrusting te vinden voor je held. Hoe hoger het level van je held, hoe minder uithoudingsvermogen nodig is om gevechten te voltooien. Alle 6 types uitrusting kunnen gevonden worden in gevechten op de berg!

Stap 3: Versla het beest
Zodra je held klaar is kan je het beest van de berg afslachten. Nadat elk beest is verslagen kan je een nieuw contract accepteren om te jagen naar het Beest. Elk nieuw contract verhoogt de moeilijkheidsgraad van de gevechten, maar verbetert ook de beloningen.
 

DeletedUser76439

Guest
Beestenberg: Je held uitrusten
event_encounter_equip.png




Vlag beloning: +12% verhoogde grondstoffenproductie

Juist die vlag kon ik goed gebruiken.
 

DeletedUser76439

Guest
Start: 13.09.2017 14:00
Einde: 27.09.2017 14:00

Wereld event Beest van Zwartberg actief op 13.09. om 14:00 uur - morgen om 14:00 uur.

Foutje of een dagje langer?
 
Reactiescore
2.490
Het event eindigt, maar de shop blijft nog 24 uur open ;)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Ik zal me maar weer eens nuttig maken aan het geven van wat feedback, ondanks dat feedback geven nutteloos is aangezien er toch niet naar gekeken wordt.

Trouwens, ik ga me er niet nuttig aan maken.
 

DeletedUser78721

Guest
Waar kan ik de eventshop vinden?

Ik kan het nergens terugvinden
 

DeletedUser76439

Guest
Start je jacht en verdien beloningen met het verslaan van beesten!

Winkel sluit in: 41: :

Het event is geëindigd. De event shop sluit op 29.09. om 14:00 uur.

Het event eindigt, maar de shop blijft nog 24 uur open ;)


Maar is niet erg hoor dat hij 48 uur open is. 24 uur is wat krap om te winkelen.
 
Bovenaan