Golden awards

DeletedUser78389

Guest
Zwakste excuus ever dit haha, jij weet zelf beter jonge, mensen voor de gek houden is wat anders dan hoe jij je er nu probeert uit te lullen ;)

Ik ben nu wel benieuwd waarom het zo'n zwak excuus is. Aangezien dit zo duidelijk voor jou lijkt te zijn kun je vast wel met laten we zeggen 3 ijzersterke argumenten komen?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Dus ik heb weinig recht van spreken omdat ik koos voor een NAP met Why ipv voor een nap met zooi?

Vergeet niet dat mits ik Zooi had gekozen, ik zeker 10x zoveel dorpen moest afgeven dan bij Why. Dat ik deze 8(?) dorpen afgeef aan Doppler is voor mij geen probleem. Maar die redenering van jou dat ik weinig recht van spreken heb, moet wel de grootste bullshit zijn die ik heb gelezen in een lange tijd.

Ik heb btw een NAP met Alone en KYH van zooi. Omdat het mijn ex stammies zijn en alone en signore al sinds de start samenspelen. Devil is een 'NAP' die enkel geld voor edels. Devil mag dus fakes sturen, clears etc. Dus alsjeblieft zeg, ben je nou werkelijk zo'n idioot? @Slaapkop
 

DeletedUser77823

Guest
Dus ik heb weinig recht van spreken omdat ik koos voor een NAP met Why ipv voor een nap met zooi?

Vergeet niet dat mits ik Zooi had gekozen, ik zeker 10x zoveel dorpen moest afgeven dan bij Why. Dat ik deze 8(?) dorpen afgeef aan Doppler is voor mij geen probleem. Maar die redenering van jou dat ik weinig recht van spreken heb, moet wel de grootste bullshit zijn die ik heb gelezen in een lange tijd.

Ik heb btw een NAP met Alone en KYH van zooi. Omdat het mijn ex stammies zijn en alone en signore al sinds de start samenspelen. Devil is een 'NAP' die enkel geld voor edels. Devil mag dus fakes sturen, clears etc. Dus alsjeblieft zeg, ben je nou werkelijk zo'n idioot? @Slaapkop

Ja en een NAP met itsofficial die pas recent is afgelopen. Het maakt mij weinig uit dat je een NAP met why hebt. Het gaat er meer om dat je altijd een grote mond hebt (niet dat ik dat erg vind) maar dat je dan wel met iedereen om je heen een nap aangaat. Een excuus als "zij komen naar mij toe" is dan redelijk slecht vind ik aangezien je die nap ook gewoon kan afslaan. Maarja... who am i to judge.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Het was vakantie. IO kwam naar mij met een NAP, waarom zou ik die afslaan als ik er zelf amper was? Logisch redeneren kunnen ze niet in Zooi zo te zien. Je mag mijn ego onterecht noemen als er een account komt die evenveel als Signore heeft gedaan. ;)

Dikke bende daar.
 
Reactiescore
2.064
Beste speler: Voice of justice, shakedown en ItsOfficial
Beste stam: dit moet nog blijken
De beste stam speler: In Why weet ik het natuurlijk niet, maar in zooi duidelijk Voice of Justice.
Het grootste ego: Voice heeft ook een heel groot ego..., ook vind ik dat alone hier mag staan ^^
Beste leider: geen mening.
Slechtste leider: zie hierboven
Meest overschatte stam: Een paar spelers van why zijn het totaal niet waard om in de rang 1 stam te zitten.
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Wat ik heb gezien van heer didi is niet best tot nu toe + Dr dufus
Meest onderschatte speler: -
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Huidig zooi + Signore
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: K I N G en papacoen
Mooiste spelers naam: Signore
Mooiste stam naam: Et recensuit pulmentum
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: - vind het niet echt een actief AF
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: K I N G
Mooiste profiel foto van spelers: Killyouharder
Mooiste profiel foto van stammen: Zooi
Mooiste actie van de wereld: De massas op snake en shakedown pas geleden
Meest belovende speler voor de toekomst: Its Official, Voice, .TTTH
Meest belovende stam voor de toekomst: Zooi
Grootste blunder: Zoveel
Voor wie heb je nu echt respect: Umur
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Sam, Tom, Umur en Ruben
 

DeletedUser77845

Guest
Beste speler: Shakedown8, Snake666, Voice of Justice, Itsoffical, TTTH, Signore
Beste stam: Why en Zooi hebben alle 2 wel wat mankementen, maar ook wel een aantal toppers. In de toekomst zal het erom gaan spannen wie de beste tactische keuzes maakt. Ook is doorzettingsvermogen en activiteit hierbij belangrijk.
De beste stam speler: Shakedown8 en Snake666, andere stammies ook wel op enkele na helaas^^ Wat betreft zooi nemen denk ik VOJ en Official het voortouw.
Het grootste ego: Umur kon nogal babbelen, maar doet hier en daar wel ze ding, chapeau!
Beste leider: Op deze wereld is er geen goede leiding. Zeker niet die het ook daadwerkelijk uitstraalt en consequent is. Vanuit beide kanten vind ik dit overigens.
Slechtste leider: -
Meest overschatte stam: Momenteel geen overschatte of onderschatte stam meer, het is nu kwestie van actief je ding doen op je account voordat er resultaten kunnen geboekt worden, dit vanwege de overschotten deffence en de uitkijktorens aan beide kanten, dit maakt het deffen een stuk gemakkelijker en voor aanvallende/actievere leden dus lastiger om resultaat te boeken. Alhoewel vind ik het alsnog een beetje laag dat Zooi zowel Gentle als DS leden hebben gerekruteerd ik ben van mening dat ze hierin ook zwakkere accounts hebben gehaald. Zo is het monopoly spel deels ontstaan tussen beide stammen.
Meest onderschatte stam: - zie hierboven
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Snake666, K I N G , Papacoen ,
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: TheOneAndOnly1 (baske ouwe lullert :p)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: (shit die zit al bij ons) ^^:eek: Umur, heeft ook zo zijn kapsones maar toch kan ik wel lachen om hem, volgens mij mag die mij niet zo.. :(
Mooiste spelers naam: Remember The Name, vind ik wel wat hebben
Mooiste stam naam: Reborn, tja hij bestaat nog. Vind Why? en Zooi alle 2 maar niks haha
Het domste topic: Nachttopic
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel:
Xander de overloper & Jeremy de uitkering trekker
Mooiste profiel foto van spelers: .TalkToTheHand (toch die van mijzelf hihi) deze hebben ook wel wat ; amancho, Rainbow, signore, erpo.
Mooiste profiel foto van stammen: Mwah vind ze allemaal wel matig ^^
Mooiste actie van de wereld: Hmm de CF oorlog ^^ , nee de blitz van snake666 op son of thor was wel lachen. De hele wereld op zijn kop zetten en dat iedereen elkaar naait, wat wordt de volgende zet? Wanneer komende kata's????
Meest belovende speler voor de toekomst: .TTTH, Freaq, Godrekt, Rainbow, Snake666, Official.
Meest belovende stam voor de toekomst: -
Grootste blunder:
Dat niemand waarde en normen heeft op deze wereld.
Voor wie heb je nu echt respect: Bas van theoneandonly1 is wel lachen, Dardan en Bert (Snake666), Daniel en Daan (Shakedown8), Pepijn ( K I N G) en nog wel een aantal. Bram goed overzicht bewaren en onderbouwend. Siem, GOUUUUD!
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Heb ik niet nodig hihi
 
Laatst bewerkt door een moderator:

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.403

DeletedUser77823

Guest
wat wordt de volgende zet? Wanneer komende kata's????

Alsjeblieft niet
worried.gif
Toch bedankt voor de vermeldingen :)
 

DeletedUser74358

Guest
Mooiste actie van de wereld: Hmm de CF oorlog ^^ , nee de blitz van snake666 op son of thor was wel lachen. De hele wereld op zijn kop zetten en dat iedereen elkaar naait, wat wordt de volgende zet? Wanneer komende kata's????

En dat zegt een R2W-lid? :eek:
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.403
ja jeroen, wel opletten, alle geldende afspraken tussen r2w en zooi zijn opgezegd, zit ik stiekem best goed met mijn gentle (rock)
 
Reactiescore
2.064
lijstjes?
 
Reactiescore
2.064
heb er recent nog 1 neer gezet, doe jij maar
 
Bovenaan