Praathoek

DeletedUser63648

Guest
Ik roep alleen die evidente dingen die geen onderbouwing nodig hebben, ja.
 
Reactiescore
2.478
Heren,

Binnenkort wil ik hier een contest/evenement uitzetten. Het betreft een quiz over het verloop van wereld 51. De reden dat ik deze wereld heb gekozen om de pilot te draaien is, omdat dit een relatief actief forum is en toch redelijk laat in de game is. Waardoor er veel gebeurtenissen zijn geweest en dus vragen gemaakt kunnen worden die passen bij deze gebeurtenissen.

Dit concept(quiz over de wereld) is al eens eerder uitgevoerd op wereld 42(klik). Hier was het wel een succes. Nu vraag ik me af of hier animo voor is en welke twee personen van de kampen (moeilijke) vragen over het verloop van 51 willen bedenken en deze willen insturen.
 
Reactiescore
2.478
Niet zo'n druk zetten op die jongen! Hij is nog jong en onervaren in de grote mensen wereld :(

Heb je interesse Jannes, om samen met mij en iemand van Edict (voorkeur leiding) te gaat zitten voor deze contest soort? Heeft geen haast voorlopig heb ik het nog even druk zat:oops:
 
Reactiescore
3.539
Heb je interesse Jannes, om samen met mij en iemand van Edict (voorkeur leiding) te gaat zitten voor deze contest soort? Heeft geen haast voorlopig heb ik het nog even druk zat:oops:


Eigenlijk wel ja ik weet enorm veel over deze wereld vanaf dat start eigenlijk al. Dacht dit easy te gaan winnen :s
 
Reactiescore
603
Bovenaan