Top/Flop spelers

DeletedUser6916

Guest
Dus een overstap naar de vijand vind jij doodnormaal?
Lol ik zou mij rot schamen voor zulke uitspraken!
Had jouw eigenlijk hoger ingeschat :p

Jou stamgenoten die over zijn gestapt naar de vijand na de oorlog vind je wel normaal?
 
Reactiescore
3.452
Jou stamgenoten die over zijn gestapt naar de vijand na de oorlog vind je wel normaal?
Ik geloof dat er een hemelsbreed verschil zit of je overstapt tijdens een oorlog of na een oorlog
Man man kleuterschool gemist?
 

DeletedUser78021

Guest
Dus een overstap naar de vijand vind jij doodnormaal?
Lol ik zou mij rot schamen voor zulke uitspraken!
Had jouw eigenlijk hoger ingeschat :p

was Argwahn geen vijand dan? en de rest vd overgestapte Septen spelers?
At all viel uit elkaar door onvrede. dusja dan kijk je verder.

- yvo
 

DeletedUser50613

Guest
De oorlog met At All was al zo goed als gestreden en de stam stond op breken van binnenuit. Als die spelers verder wouden op 51 dan neem ik het ze zeker niet kwalijk dat ze elders gaan horen waar wel nog opties zijn.
En zij zijn uiteindelijk naar ons gestapt met het voorstel.

Voor zover ik weet staat het iedereen vrij om te gaan en staan waar die wil, de nuance zit 'm in het feit dat wij niet actief gaan polsen en propaganderen om mensen te doen overstappen, dat zijn beslissingen die die spelers zelf hebben genomen.

Er is dus technisch gezien geen sprake van rekruteren bij de vijand, want rekruteren houd in dat wij hun actief probeerden aan te trekken, wat dus niet gebeurd is.

En aangezien jij dus blijkbaar wel de kleuterschool hebt afgemaakt (vermoed ik?), wil ik nog wat verder gaan..

De voornaamste reden dat Humble (of toch een bepaald niet nader genoemd persoon) er zo butthurt over is, is vooral omdat spelers van hun bg-die-geen-bg-genoemd-mag-worden ervoor kozen om zich bij hun (aka Humble) vijand aan te sluiten, terwijl Humble (of toch vooral een bepaalde niet nader genoemde persoon binnen Humble) had verwacht dat de restanten van At All uiteindelijk hun (als zijnde Humble) gingen versterken.

Nu volgt er een deel (gegronde) speculatie, dat de reden dat die spelers van At All naar ons toe kwamen, (minstens) gedeeltelijk ingegeven was doordat er een bepaalde niet nader genoemde speler binnen Humble de plak zwaaide.

Kortom zou je dus kunnen zeggen dat Humble (of toch een bepaalde niet nader genoemde persoon binnen Humble), die spelers van At All voor ons gerekruteerd heeft.

Waarvoor dank, trouwens.
 
Reactiescore
3.452
je weet het weer prachtig te brengen :)

Feit blijft dat het vijanden waren die direct zijn overgestapt naar de vijand , kan je er een heel mooi verhaal om heen hangen maar om die feiten kan je gewoon niet heen.
Jullie recruit beleid is alom bekend :p
Plus tel daarbij de info bij die de spelers meebrachten en het cirkeltje is rond .
Kunnen jullie gaan haten op een Argwahn maar die was al wekenlang uit Septen voordat hij overstapte , oh ja? Ja .

Wij hadden ook makkelijk Yorni op kunnen nemen in de stam die als een klein kind dramde om alsjeblieft een kans te krijgen om in Humble te spelen om zijn ex stamgenootjes eens een lesje te leren,was zeer makkelijk geweest omdat hij ons kon vertellen wat de zwakke punten waren in Edict .
Wij doen niet mee aan die poppekast :p
Maar hopelijk heeft hij zijn draai nu weer gevonden in Edict? :rolleyes2:
 

DeletedUser50613

Guest
Ik wist niet dat we een recruit beleid hadden. :)

Kandidaten mogen zich altijd aanmelden, de stam beslist gezamelijk. Moest je ooit eens uit de dictatuur willen stappen kan ik deze manier van werken aanraden.

En ga niet haten op Argwahn, als hij tevreden is met z'n keuze dan is het toch al lang goed?
Net zoals de keuze van de spelers die naar Edict gekomen zijn ook goed is, want het was uiteindelijk HUN keuze. Iets waar jij, nog iemand anders in feite enige zeg over heeft.

Wij gaan niet rekruteren bij de vijand, want zoals eerder gezegd, zijn zij naar ons toe gekomen omdat At All geen toekomst had. Op dat moment zijn het gewoon spelers die een zinkend schip verlaten maar wel nog op deze wereld verder willen. At All is niet gebroken doordat wij daar spelers zijn gaan weghalen (wat we niet gedaan hebben), At All was gebroken en daarom wouden spelers daar weg gaan.

Het lijkt misschien maar een kleine nuance, maar is wel een hele belangrijke. Dus rekruteren bij de vijand, nee. Kandidaten accepteren bij Edict - mits overeenkomst binnen de stam, ja.

Wat die info betreft, ik denk dat je de 'geheimen' van Humble ofwel danig overschat, ofwel onze interesse in die zogenaamde 'info'.. kan me zelfs niet herinneren dat daar ooit iets over ter sprake is gekomen.
Oh ja? Ja.
 
Reactiescore
3.541
Accounts die werden weggespeeld bij edict omdat ze inactief waren was ook geen excuus toendertijd. Dus spelers rekruteren is ook geen excuus.

Daarbij kun je dezelfde argumentatie gebruiken voor Edict, At All was gefaald en de stam bood geen toekomst meer voor die spelers. Edict wel, dus is toch geen probleem dat ze zich daarbij aansluiten.

Maar ja, Jannes zou Jannes niet zijn moest er niet ergens iets of iemand zijn om met het vingertje naar te wijzen als het wat tegenzit.. wees aub eens 1xtje in u leven EEN man.(of vrouw :p)

Ik geef niets aan als excuus he, ik meld dat gewoon even omdat het zo is :eek:

Maar ik wil het niet groter maken dan het al is. At all was prima te redden en er werd niet hard ge edeld maar Runner, Valheru waren al stiekem achter de rug hun overstap aan het plannen toen het kalf (at all) nog lang niet verdronken was merendeel van die stam wou er nog voor gaan :eek:

Die spelers die wouden overstappen hadden dan ook nog eens 0,0 bijdrage geleverd in hun stam. Ik zou nog begrip kunnen tonen als ze er alles aan gedaan hadden maar het niet lukte dat je dan u stam verlaat maar de manier waarop hun het deden kan eigenlijk gewoon niet :p

En ik wil vooral niet wenen hoor, ik weet eigenlijk al nimeer waarom deze discussie begonnen is :s Ik ben mentaal wel wat gewend hoor (moet wel als leider), in oorlogen zit het eens mee dan tegen dan weer mee dan tegen dan weer mee en ga zo maar verder :eek::eek:

Voor alles in een oplossing :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77324

Guest
0,0 info binnengekomen uit at all. Dus de suggestie dat er info doorgespeeld is vanuit oud at all leden naar ons is bullshit.
 
Reactiescore
3.452
0,0 info binnengekomen uit at all. Dus de suggestie dat er info doorgespeeld is vanuit oud at all leden naar ons is bullshit.
Ik kan moeilijk geloven dat hans niets heeft vrijgegeven,gezien zijn manier hoe hij met persoonlijke info/materiaal omgaat
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77014

Guest
Stephen-Colbert-Popcorn.gif
 
Reactiescore
3.541
0,0 info binnengekomen uit at all. Dus de suggestie dat er info doorgespeeld is vanuit oud at all leden naar ons is bullshit.

Heb ik dat ergens beweerd dan? Maar nu je het zegt lijkt me sterk dat Hans niets heeft meegedeeld over de stand van zaken in At all al was het maar dat intern niet alles goed ging of dergelijke dingen :eek:
 

DeletedUser50613

Guest
Heb ik dat ergens beweerd dan? Maar nu je het zegt lijkt me sterk dat Hans niets heeft meegedeeld over de stand van zaken in At all al was het maar dat intern niet alles goed ging of dergelijke dingen :eek:

Dat het intern niet goed ging binnen At All, was niet meteen een staatsgeheim.. front spelers langs beide kanten pm'en wel eens met elkaar. En zoiets merk je op den duur ook wel aan de manier waarop At All te werk ging (of niet meer te werk ging - ze waren enorm afgezwakt).

Vraag me gewoon af wat die mysterieuze 'info' dan is waar jullie het zo over hebben.. want ik heb ze niet gezien of gehoord :)
 

DeletedUser76365

Guest
Waarom nog steeds de discussie dat Humble zoveel van Septen heeft zitten rekruteren, inclusief mijzelf spreken we over 3 a 4 spelers hooguit die daarbij zelf contact hebben opgenomen met Humble.
 
Reactiescore
603
Waarom nog steeds de discussie dat Edict zoveel van At All heeft zitten rekruteren, inclusief mijzelf spreken we over 3 a 4 accounts hooguit die daarbij zelf contact hebben opgenomen met Edict.
 

DeletedUser6916

Guest
Waarom nog steeds de discussie dat Humble zoveel van Septen heeft zitten rekruteren, inclusief mijzelf spreken we over 3 a 4 spelers hooguit die daarbij zelf contact hebben opgenomen met Humble.

Waarom nog steeds de discussie dat Edict zoveel van At All heeft zitten rekruteren, inclusief mijzelf spreken we over 3 a 4 accounts hooguit die daarbij zelf contact hebben opgenomen met Edict.

Ik vind dat jullie gelijk hebben :biggrin:
 
Bovenaan