[Discussietopic] Coupe d'état

Reactiescore
770
Netsky heeft meerdere malen bewezen incompetent te zijn. De fraude en de corruptie zijn schering en inslag; deze praktijken zijn de naam TribalWars Forum onwaardig. Bij XenForo zal er een crisisvergadering plaatsvinden binnenkort (u heeft dit niet van mij) die de situatie verder zal verklaren en als slotstuk een conclusie zal uitspreken die vernietigend zal zijn voor de carrière van Netsky. Helaas is Duckje nog steeds in shock waardoor hij niet te bereiken is, althans toch niet verbaal. Voor wij, de community, is de maat vol: Netsky moet aftreden, of er is gewoon geen WvW meer mogelijk. Als we de continuïteit willen garanderen van WvW is het optimaal om Netsky zo vlug mogelijk uit de stroming te verwijderen zodat het WvW-gebeuren ongestoord kan doorgaan.

Ik erken PlanA als community manager.
 

DeletedUser66129

Guest
Verdomme. Bij deze zijn zowel stalov als Sander verbannen van dit forum. Voor 3 jaar verbannen waarvan 1 jaar voorwaardelijk.
 
Reactiescore
264
@Hopeful is de afgelopen dagen erg inactief geweest op dit forum als CM van tw. Daarom wil ik mij graag beschikbaar stellen om hem te vervangen.

mvg

@lyonn
 

Deleted User - 487871837

Guest
@Hopeful is de afgelopen dagen erg inactief geweest op dit forum als CM van tw. Daarom wil ik mij graag beschikbaar stellen om hem te vervangen.

mvg

@lyonn

Ik ben dan ook druk met het organiseren van een nieuw potje WVW (schrijf je even in), studeren, het managen van een WVW chat en zuipen.
 

DeletedUser78666

Guest
@Hopeful is de afgelopen dagen erg inactief geweest op dit forum als CM van tw. Daarom wil ik mij graag beschikbaar stellen om hem te vervangen.

mvg

@lyonn

Wat een onzin, Hopeful doet enorm veel achter de schermen. Komt dagelijks met twee moties en levert leuke screenshots. Waar ben jij dan?
 

DeletedUser17472

Guest
Wat een onzin, Hopeful doet enorm veel achter de schermen. Komt dagelijks met twee moties en levert leuke screenshots. Waar ben jij dan?
Klopt... ik dacht alleen.. hoe actief is Lyonn :p
Maar ik heb Hope vandaag ook nog op discord gezien om wvw te promoten, dus volgens mij doet hij het goed.
 
Bovenaan