Het overlijden van een vriend

Reactiescore
770
Doen de mensen van tw iets voor de familie, of?

Eigenlijk zou ge da beter niet doen, aangezien we de familie niet kennen, en ook uit de lucht zouden vallen dat er na een maand opeens zo veel mensen op z'n overlijden reageren. Misschien heeft de familie het verdriet al verwerkt. Een forum van allerlei onbekenden waar Martin nooit over sprak zou eigenlijk niet veel helpen. Enige wat we gemeen hebben met z'n familie nu, is dat wij ook hun verdriet gedeeld hebben, en Martin ook bij ons in het hart verderleeft.
 
Reactiescore
376
Vandaag naar een begrafenis gegaan van iemand die aan dezelfde ziekte leed. Wat is het toch een enorme kutziekte. :(
 
Reactiescore
57
Martin.. Wat een held.. Heb heel vaak met hem samen gespeeld. Aan hem had je altijd iets, hij stond altijd voor anderen klaar. Oprecht respect voor hem. Rust in vrede.
 

DeletedUser77817

Guest
Wow. Mijn stemming is gisteren van blij naar uiterst somber en verdrietig gegaan toen ik @firedrakan hoorde praten over het verlies van Martin. En dat is al bijna 2 jaar geleden.. Helaas ben ik weinig op TW geweest de laatste jaren en is het contact met Martin daarom ook natuurlijkerwijs verwaterd en uiteindelijk gestopt.

Ik heb met hem samen mogen spelen op W31, daar was hij degene die mijn accountnaam omtoverde van "5073" naar "WeOnlyLikePrettyChicks". Hij heeft daar 500 premium punten aan besteed. Ik wist dat Martin Duchenne had en ik wist dat je daar niet oud mee ging worden. Echter heeft Martin nooit gepiept of gezeurd over zijn ziekte en was hij altijd die vrolijke man die uren en uren in TW stak. Iedereen wilde Martin als CO, aangezien hij een TW-begrip is.
Zeg je AF, dan zeg je Martin. Zeg je TW? Ja ook dan zeg je, in een rijtje met bekende TW-spelers, Martin!

Hij is al ruim anderhalf jaar overleden, maar dit raakt mij hard.
Ik herinner mij een foto van Martin in zijn rolstoel, met beademing, schrijnend, het doet pijn.
Moge je nu in vrede daar boven zijn!

Ik, we, mis(sen) je. Een TW-legende: Martin.
:'( :'(

Liefst je mede-speler op W31

Groetjes
Mathijs
 
Bovenaan