Golden awards

DeletedUser75558

Guest
Wel grappig als ik het nu terug lees wat mensen over mij zeggen wat betreft myummmm, het lijkt wel een simpel excuus om maar te zeggen dat de gehele val van het account mijn schuld is (terwijl ik maar precies 1,5 uur vv gehad heb). Als ik moet kiezen tussen langer dan 1,5 uur vv'en (wat was afgesproken tussen mij en laurens) en ik een economie examen heb 1,5 uur erna, dan kies ik toch liever voor een beter punt voor economie dan mezelf te moeten "bewijzen" op tribalwars. Ik heb dit ook gezegd tegen laurens dat ik moest leren en dat weet hij. Dat mensen graag slecht over mij praten ivm mijn daden van voor 52 is wat anders, maar dat is geen reden om mij zwart te komen maken hier over mijn "slechte defkunsten". Niet arrogant bedoelt, maar als je eens werelden hiervoor had gespeeld zoals classic dan weet ik wel zeker dat bijna iedereen hier heel anders over mij dacht. Helaas kijken mensen niet verder dan hun neus lang is en komen mensen hier enkel met elkaar circlejerken.
 

DeletedUser78389

Guest
Paul zijn deff kunsten zijn echt waardeloos. Kijk, hij heeft in anderhalf uur gewoon het account van myummmm om zeep geholpen. De gemiddelde noob heeft daar toch wel op zijn minst 2 a 3 uur voor nodig, maar hem lukte het gewoon in slechts anderhalf uur. Je kunt het misschien zelfs als prestatie zien.
 

DeletedUser75558

Guest
Paul zijn deff kunsten zijn echt waardeloos. Kijk, hij heeft in anderhalf uur gewoon het account van myummmm om zeep geholpen. De gemiddelde noob heeft daar toch wel op zijn minst 2 a 3 uur voor nodig, maar hem lukte het gewoon in slechts anderhalf uur. Je kunt het misschien zelfs als prestatie zien.
Jij runde daarentegen wel erg snel, je had nog niet eens een paar dagen front met mij en ging je al op delete :rolleyes:
 

DeletedUser78389

Guest
Jij runde daarentegen wel erg snel, je had nog niet eens een paar dagen front met mij en ging je al op delete :rolleyes:

Ja jij bent zo angstaanjagend dan moet ik wel. We hadden zo'n 2 dagen front en durfden niet meer want jij was er. Het plan om er mee te kappen kwam alleen maar omdat wij front hadden en er waren geen andere factoren in het spel. Alleen jammer dat SA het niet als eerste opperde in de stam.
 

DeletedUser76221

Guest
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik op het forum ben geweest, was ff alles aan het doorlezen en kreeg nog eens zin om eens een lijstje te plaatsen. Misschien motiveerd het anderen om ook eens 1 te maken? ;)

Beste speler: Deze gaat naar Sam van ItsOfficial. Iedere keer opnieuw weet hij succes te boeken op de vijandige stam bij elke massa. Een uitstekend doorzettingsvermogen zorgt ervoor dat zijn tegenstanders het snel opgeven (En hij heeft teveel tijd). Maar ook op defensief vlak zit hij niet stil. Is het niet op zijn eigen account is het op een ander account via vv. Hij is niet vies van een vv. In mijn ogen een echt toppertje. Ik wil ik Niels van Rainbow even vermelden. Top activiteit!
Beste stam: Tjah, Ze hebben allemaal hun goede en slechte punten uiteraard. Aangezien ik even een pauze heb genomen heb ik dit slecht kunnen opvolgen, wat me wel opviel is dat er in Why af en toe wel eens een spelertje leaved en na een aantal uren terugkeert.
De beste stam speler: Ook bij deze noem ik Sam op, maar ook Niels en Umur verdienen hier zeker een plekje.
Het grootste ego: De helft van w52? Maar de 2 beste vrienden Umur en Daniel mogen hier wel aan de top staan !
Beste leider: Ik vind de manier hoe Niels en Sam dingen aanpakken binnen de stam wel correct. Er word op een volwassen manier tewerk gegaan.
Slechtste leider: De leiding van Cordon uiteraard! (geen idee)
Meest overschatte stam: Hier kan ik momenteel weinig op zeggen. Ik heb van zowel Why als Zooi mijn verwachtingen en bedenkingen. Alleen tijd zal dit uitwijzen.
Meest onderschatte stam: Hier kan ik momenteel weinig op zeggen. Ik heb van zowel Why als Zooi mijn verwachtingen en bedenkingen. Alleen tijd zal dit uitwijzen.
Meest overschatte speler: Shakedown8, Een veel besproken naam binnen w52. Echter blijkt dit toch vaak zeer negatief te zijn. Speler heeft uberhaupt niet echt veel gedaan deze wereld. Vijanden/fronten werd steeds geinternd.
Meest onderschatte speler: ItsOfficial. Weeral dit account. Maar ondanks al de goede woorden zal dit account ons nog verbazen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: De meeste huidige van Zooi, Maar vele vriendjes uit mijn ex stam Why mogen er ook nogsteeds wezen!
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Daniel , Met momenten liever niet met Umur.
Mooiste spelers naam: Alone On A Mission
Mooiste stam naam: Et recensuit pulmentum
Het tofste topic: Golden awards vind ik altijd leuk, als er tenminste lijstjes gepost worden
Het domste topic: Ze zijn eigenlijk allemaal best nutteloos
Favoriete forum poster: /
Minst favoriete forum poster: /
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: Daniel? :D
Mooiste profiel foto van spelers: Dat van Voice of Alone
Mooiste profiel foto van stammen: Zooi
Mooiste actie van de wereld: Die grote vvdd's zijn wel mooi. Maar tot op heden met weinig resultaat
Meest belovende speler voor de toekomst: Alle spelertjes die Why rekruteert om de kwantiteit hoog te houden
Meest belovende stam voor de toekomst: Ik zal men eigen stam eens promoten, Zooi ftw! Nee, zoals ik eerder al zei; alleen tijd wijst dit uit
Grootste blunder: Het beginnen van w52
Voor wie heb je nu echt respect: Sam
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Niels, Sam , Gerard Enz..
 

DeletedUser76972

Guest
Beste stam: Tjah, Ze hebben allemaal hun goede en slechte punten uiteraard. Aangezien ik even een pauze heb genomen heb ik dit slecht kunnen opvolgen, wat me wel opviel is dat er in Why af en toe wel eens een spelertje leaved en na een aantal uren terugkeert.
Sommige leaven zelfs permanent en stappen over naar de vijand #xander
 

DeletedUser77845

Guest
Wat een kut lijstje zeg..

Meest belovende speler voor de toekomst: Alle spelertjes die Why rekruteert om de kwantiteit hoog te houden

LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Een lijst zonder Signore? Op 52? Niet serieus te nemen.

Overigens kan IO geen kant op tenzij ze door Signore gaan, dus wel ironisch.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78151

Guest
Meest overschatte speler: Shakedown8, Een veel besproken naam binnen w52. Echter blijkt dit toch vaak zeer negatief te zijn. Speler heeft uberhaupt niet echt veel gedaan deze wereld. Vijanden/fronten werd steeds geinternd.

We hebben GOD gepakt met massa's samen met Overlord waarna ze gingen runnen. Daarna hebben we simpel heel de core kunnen pakken omdat er enkele niet konden deffen :p. We hebben bij een massa al winst gemaakt op Voice of Justice en bij een massa geen dorpen verloren. Ondanks ons grote front redden we het toch al bij al gemakkelijk door een sterk team te hebben.
We hebben ook enkele interns gehad maar dat heeft zowat elk groot acc op deze wereld gehad. ;)

Mathijs
 

DeletedUser61134

Guest
We hebben GOD gepakt met massa's samen met Overlord waarna ze gingen runnen. Daarna hebben we simpel heel de core kunnen pakken omdat er enkele niet konden deffen :p. We hebben bij een massa al winst gemaakt op Voice of Justice en bij een massa geen dorpen verloren. Ondanks ons grote front redden we het toch al bij al gemakkelijk door een sterk team te hebben.
We hebben ook enkele interns gehad maar dat heeft zowat elk groot acc op deze wereld gehad. ;)

Mathijs

Wat je dus probeert te zeggen is dat jij geholpen hebt bij de aanslag op god en hem weggejaagd hebt uit de hemel, gerechtigheid gesmoord hebt en bent hier trots op? :eek:

Jij bent de reden dat Trump een wereldleider is!!
 

DeletedUser77823

Guest
Beste speler: Dit is een lastige. Aangezien ik hier zowel de spelersrang, als de kwaliteit wil meenemen zijn er vrij weinig accounts die hier kunnen staan. Het enige account dat zowel qua punten als kwalitatief er goed voor staat is dan ItsOfficial. Van de rest van de accounts die bovenaan de ranglijst staan kan ik gewoonweg niet zeggen dat er echt een sterk team op speelt.
Beste stam: Ik denk eerlijk gezegd dat Zooi hier kan staan, maar dan moeten ze het wel laten zien. Het is niet omdat ik er in speel dat ik ze daar neerzet maar ik weet wel wie er spelen en aangezien ik ook tegen de meeste van hen heb gespeeld kan ik denk ik wel zeggen dat er meer in zit dan wat er nu uit komt. Bij Why heb ik dat gevoel niet zo. Dit door de vele spelers die er later pas bij zijn gekomen en waar niemand eigenlijk iets van heeft gehoord. Verder vind ik het spelniveau van Why de laatste tijd echt dramatisch. Alsmaar blijven CFen en niks willen ruilen omdat ze zonder die torens waarschijnlijk te veel moeite gaan krijgen met deffen. Daarnaast ook gewoon lekker doorgaan ondanks dat er afspraken gemaakt zijn om niet meer te CFen. Als je vervolgens de speler in kwestie erop aanspreekt krijg je maar een antwoord dat je zelf niet goed zit en dat het geen CFs zijn omdat ze op 49 min edelafstand lagen (vanuit een andere CF geedeld). Om het dan af te maken waren dit barbarendorpen van 1.5k punten.
De beste stam speler: Er zijn een paar spelers die ik hier wil vermelden. Vooral aangezien ik eigenlijk met de meeste spelers op deze wereld nu wel samen heb gewerkt, op degene na die noordoost liggen dan. Tom en Sam verdienen hier zeker een plaats. Zetten zich altijd in voor de stam en hebben het beste met iedereen voor. Ook umur kan ik hier neerzetten. Ondanks een groot front niet vies om een vv te draaien of om het account zo goed als leeg te zetten tijdens een massa (gekke DS tijden). Verder ook Daan (en wellicht ook de rest die op shakedown spelen) nemen volgens mij aardig wat vvs aan.
Het grootste ego: Laurens, misschien deels terecht, maar op het moment heeft hij weinig recht van spreken vind ik aangezien hij met zo'n beetje iedereen een NAP heeft, wat ertoe leidt dat hij dorpen af moet staan aan Why.
Beste leider: Iedereen zal vast zijn best doen, maar echt goed is een tweede ding..
Slechtste leider: Daan. Als ik hem aanspreek over het clusterfucken wat ondanks de afspraken doorgaat, probeert hij alles om eronderuit te draaien. Sorry daan, maar dat vond ik echt gewoon heel slecht.
Meest overschatte stam: Why. Ze staan op rang 1, maar er zijn een redelijk aantal spelers dat deze positie zeker niet waardig zijn.
Meest onderschatte stam: Geen
Meest overschatte speler: Papacoen. Is uit het niets naar rang 5 gestegen. Ik dacht ik neem even de moeite om te kijken naar zijn overnames, en wat je dan ziet.. Intern na intern na intern, en dan nog in de rim liggen. Ohja, wel een paar dorpjes nog van de vijand weg kunnen snoepen. Zeker niet waardig van rang 5 in mijn ogen.
Meest onderschatte speler: Devillance is een account dat met de tijd ups en downs heeft gehad, maar wat nu in principe sterker staat dan de spelersrang doet ogen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: De meeste van mijn huidige stam, al zijn er enkele uitzonderingen.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Ik ga hier maar niet aan beginnen want ik denk dat de lijst met namen hier langer wordt dan dat ik er tijd aan wil verdoen.
Mooiste spelers naam: Doppler effect
Mooiste stam naam: Et recensuit pulmentum
Het tofste topic: Meer lijstjes en dan wordt dit hem
Het domste topic: W52 woordenboek, al heb ik er af en toe wel om kunnen "lachen"
Favoriete forum poster: -
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers: Die van vengeful
101196_large

Mooiste profiel foto van stammen: Zooi
83052_large

Mooiste actie van de wereld: Het opscheppen van enkele Why spelers dat de massa op snake was doodgelopen (rip 15m off eenheden) en vervolgens zelf hun hele massa doodlopen (rip 30m+ off eenheden)
Meest belovende speler voor de toekomst: Volledig afhankelijk van welke stam er bovenuit gaat steken.
Meest belovende stam voor de toekomst: Op het moment kunnen beide stammen winnen.. Ik heb geen idee wie er zal winnen..
Grootste blunder: Een ochtend tijdens de massa overlaten aan je co's waardoor je alsnog een dorp verliest tijdens de massa waarbij geen dorpen verloren mochten gaan.. Verleis gecompenseerd door een ander dorp te blitzen nadat we "geblitzed" werden door shakedown en zijn frontdef zo goed als weg was.
Voor wie heb je nu echt respect: Er zijn meerdere spelers, en ik denk dat zij stuk voor stuk weten dat zij mijn respect hebben. Zo niet, dan toch.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Umur, waanzinnig hoe die dat af en toe doet..
 

DeletedUser76221

Guest
Sommige leaven zelfs permanent en stappen over naar de vijand #xander

Mensen moeten beslissingen nemen in het leven he, als je een egoistische leiding hebt binnen die zelf geen moeite doet om te luisteren naar jou plannen. Dan moet er in mijn ogen iets veranderen. Oftewel slaan ze je plan af of tewel vormen ze het zodanig om dat ze toch nog hun zin kunnen doortrekken.
 
Reactiescore
215
Meest overschatte speler: Shakedown8, Een veel besproken naam binnen w52. Echter blijkt dit toch vaak zeer negatief te zijn. Speler heeft uberhaupt niet echt veel gedaan deze wereld. Vijanden/fronten werd steeds geinternd.

Grootste compliment wat ik heb gekregen Van xandaah. Wij doen idd bijna niets. Dat ik slecht lig binnen zooi is uiteraard prettig om te horen, aangezien jezelf graag goed wilde liggen bij de stam toen je nog deel uitmaakte van onze stam. En vaak niet wilde sturen of een eigen draai gaf aan een massaplan. en dan een excuus had.

Aangezien wij niet veel hebben gedaan hoe verklaar je een hogere oda en odd. t.o.v. je acc waarop je speelt.

Je zit nu al ff in je stam waar je graag wilde zitten veel plezier daar.

Is dat je vriend heb je op de foto, wat is die tatoo op je rug.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77845

Guest
Mensen moeten beslissingen nemen in het leven he, als je een egoistische leiding hebt binnen die zelf geen moeite doet om te luisteren naar jou plannen. Dan moet er in mijn ogen iets veranderen. Oftewel slaan ze je plan af of tewel vormen ze het zodanig om dat ze toch nog hun zin kunnen doortrekken.

Zwakste excuus ever dit haha, jij weet zelf beter jonge, mensen voor de gek houden is wat anders dan hoe jij je er nu probeert uit te lullen ;)
 
Bovenaan