Clustercontest casual 5

DeletedUser78561

Guest
Goeiemiddag AF-gangers,
Bij deze mijn inzending voor het clustercontest casual 5 voor 'Hopelessly Lost'.

d6UNNDp.png



Vorm cluster: lijkt eigenlijk wel goed op een biggetje (snuit links), of ik heb te veel fantastie :cool:
21397518_10210252699378331_227894434_n.png


Tevredenheid: Lig redelijk goed omringd door stammies dus in dat opzicht best geen verkeerde ligging. Echter liggen mijn dorpen op gigantische afstand van elkaar maarja dat is casual zeker ^^

Toekomst: Genoeg mogelijkheden naar het oosten toe eventueel zuiden zelf nog een oplossing ...dan moet die puntenverhouding wel weg uiteraard :engel:

Farmen: Farmen ging goed in het begin van de wereld totdat de 'kleinere' spelers met mijn bb's gingen lopen :(

Met vriendelijke groet,
Dylan | Hopelessly Lost
 

DeletedUser77609

Guest
Goedenavond , dit is mijn inzending voor de wedstrijd.

Ben net op deze wereld begonnen en zit ook in een stam die nog maar net is gestard.
Maar we zijn goed aan het groeien en heb zelf het licht gezien om het goed te gaan doen in deze wereld ben nu in 7 dagen van 1 dorp naar 7 dorpen
gegaan en heb nu een respectievelijke 22000 punten wat ik acht als relatief goed aangezien ik deze wereld nog maar 2,5 week speel.

Nu het cluster:
Wat mij betreft is het een goed compact cluster en heeft het ook een zeer goede ligging voor uitbreiding, als het gaat om stamleden liggen jamer genoeg niet al mijn dorpen goed aangesloten bij het stamcluster maar dat komt omdat daar mijn begindorp ligt . Als ik de vorm van het stamcluster zou moeten omschrijven dan zou ik zeggen dat het wel wat weg heeft van een ietwat cliché vorm ´de bal´.

Rood- *FS*
Geel- DU
Blauw- Graafjordi

nlp5


grijs- bbdorpen
bruin- Overige spelersdorpen
nlp5


Ik hoop mss de troostprijs te pakken meer zal het wel niet worden! :D

Met vriendelijke groet,

Jordy ( Account: Graafjordi)
 

DeletedUser29646

Guest
Beste casual 5 spelers,

Bij deze mijn cluster:
Geel= Westlive
Blauw= ~FP~

1. Teverdenheid=Mijn ligging ligt in hartje van deze wereld,en vind dat ik een mooie compacte cluster heb waar niet zomaar door heen valt te breken.
2.Groeien in de core kan ik nog steeds mits die puntenratio eraf gaat/De rim heb ik tal van groei mogelijkheden.
3.Farmen is bagger in de core/Rim komt lekker op gang nu met farmen weer.

Zie in de toekomst nog veel veranderen op deze wereld en ben benieuwd waar iedereen komt te staan :)

Grtz.

Westlive



cluster core.jpg
Mijn cluster in de core.


cluster rim.jpg
Mijn cluster in de rim.


Mijn cluster en de stam.jpg
De stam ~FP~
 
Reactiescore
2.478
Laatste 26u is ingegaan!
 

DeletedUser73911

Guest
Als we dan toch aan het einde van de inzendingen gekomen zijn zal ik maar eens iets posten.
Me, myself and I (Ign: Cerillius Fidellii) :D Aangezien ik de enige in mijn stam ben gaan we er niks blauw op terugvinden ...

Cluster in de core:
1.PNG
Cluster in de rim (Tjah, als iedereen je bb'tjes wegedelt...)
2.PNG
Totaalplaatje:
3.PNG

Over het algemeen ben ik relatief tevreden over mijn cluster.
Farmen in de core is ook niet veel meer waard, vandaar de jump naar de rim :)
Daar ook veel groeiopties. In de core iets minder, maar met die 120% regel gaan we er het beste van maken.
index.php
 

DeletedUser78605

Guest
Hierbij ook de inzending van het account Dokter Snuggles.
Normaal gesproken zou ik niet mee hebben gedaan, want we hebben drie clusters, maar de opkomst is laag :p

fyzy3k.png


Met een beetje fantasie, lijkt ons stamcluster aardig op een worm van het spel Worms.
Hij heeft mooi het handje aan de rechter kant dat niet vast zit aan het lichaam, aan de onderkant zijn achterlijf zodat hij kan bewegen.
219wiuo.png




Maar hier houd onze beschrijving van het account niet op, want stiekem zijn wij heel egoistisch.
Dit is al een ouder kaartje, maar de lijnen kloppen nog en zijn aardig aan het uitbreiden.
Wij schermen namelijk onze stam een beetje af en gaan lekker egoistisch voor 1/4 van de wereld :D

2yycily.png


Moge de beste winnen :)
 

DeletedUser75970

Guest
Prince of all saiyans

De start op casual 5 kwam onverwacht voor mij en mijn, inmiddels inactieve, co. We hadden onze focus op W54 maar waren hier volledig omsingeld en kregen toen een aanbod om te fuseren, hier zijn we toen op ingegaan. Al snel kregen we spijt omdat we graag zelf alle touwtjes in handen hadden. Toen zagen we dat we een dorp konden verplaatsen naar casual 5. Dit werd onze 1e casual wereld dus we waren niet goed voorbereid: bijna alle items uit onze inventaris hadden we opgemaakt omdat we ervan uit gingen dat we er na de fusie niks meer aan zouden hebben en ook was het in het begin even wennen omdat je op een casual een andere tactiek moet gebruiken dan op een gewone wereld. Het is echter best goed uitgepakt: Prince of all saiyans staat momenteel op een mooie 2e plek, wat ofwel betekent dat wij goed bezig zijn of dat de rest gewoon zuigt.

Na een tijdje raakte ik aan de praat met Roel, de bespeler van Expensive Brains, we hebben toen besloten om elkaar uit medelijden maar gezelschap te houden. Na een tijdje kwamen Hözjiüstn en WhyAmIDoingThis? erbij. Die bleken echter al snel de motivatie te verliezen en dus moesten we opzoek naar nieuwe leden. Toen zag ik opeens een speler genaamd Weedish liggen, deze speler sprak ik aan omdat ik het een geniale naam vond: wiet + een pokemon, wie bedenkt het? Na even gepraat te hebben bleek er ook nog een mod (Jordy) op te spelen, die kreeg dus direct een uitnodiging! Na een ruime maand met ze 3en in de stam gezeten te hebben besloten we dat we op ze minst één account nodig hadden dat wat voorstelde, dat is wanneer er contact werd gelegd met Sons of Durin. Die zag een overstap wel zitten na wat gebabbel met Weedish en dat is hoe de stam met de mooiste naam is gekomen tot waar het nu is.

Dan nu iets over het cluster van Prince of all saiyans:


upload_2017-9-6_12-44-16.png

Geel: Prince of all saiyans
Blauw: Keteranen
Rood: De rest van de top 11 stammen, dit om een goed beeld te geven van de positie van Ket t.o.v. de rest van de wereld.

Edelruimte: Het account heeft voldoende opties om te groeien, momenteel zijn we druk munten aan het slaan maar het plan is om daarna richting de rim te gaan edelen om op die manier niet (of zo laat mogelijk) vast te komen liggen en evengoed nog een tijdje te kunnen blijven farmen. Zodra de range vervalt kunnen we richting de nummer 1 groeien en hier hopelijk een leuk front mee creëren.

Tevredenheid: Ik denk dat POAS voor een casual een redelijk cluster heeft, eer groot deel compact en evengoed op tijd richting de rim gegroeid waardoor er niet gejumpt hoeft te worden. Ik ben dus redelijk tevreden, al doen die cf's wel pijn aan m'n ogen maar ja, daar ontkom je niet aan op een casual.

Vorm: Ik zou het niet weten, creativiteit is nooit m'n sterkste punt geweest. Misschien een soort hert dat een keutel uitpoept? :tongue:

Hier onder staat nog een kaartje dat vrijwel identiek is aan het bovenstaande kaartje, enkel is in het onderstaande kaartje ieder stamlid met een andere kleur gemarkeerd en heb ik mijn creatieve gedachte gemarkeerd.


Roze: Expensive Brains
Groen: Weedish
Blauw: Sons of Durin



upload_2017-9-5_19-15-35.png
 

Bijlagen

  • upload_2017-9-5_18-36-38.png
    upload_2017-9-5_18-36-38.png
    45,9 KB · Weergaven: 3
  • upload_2017-9-5_18-37-7.png
    upload_2017-9-5_18-37-7.png
    45,9 KB · Weergaven: 2
  • upload_2017-9-5_18-59-53.png
    upload_2017-9-5_18-59-53.png
    52,1 KB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64575

Guest
Prince of all saiyans

De start op casual 5 kwam onverwacht voor mij en mijn, inmiddels inactieve, co. We hadden onze focus op W54 maar waren hier volledig omsingeld en kregen toen een aanbod om te fuseren, hier zijn we toen op ingegaan. Al snel kregen we spijt omdat we graag zelf alle touwtjes in handen hadden. Toen zagen we dat we een dorp konden verplaatsen naar casual 5. Dit werd onze 1e casual wereld dus we waren niet goed voorbereid: bijna alle items uit onze inventaris hadden we opgemaakt omdat we ervan uit gingen dat we er na de fusie niks meer aan zouden hebben en ook was het in het begin even wennen omdat je op een casual een andere tactiek moet gebruiken dan op een gewone wereld. Het is echter best goed uitgepakt: Prince of all saiyans staat momenteel op een mooie 2e plek, wat ofwel betekent dat wij goed bezig zijn of dat de rest gewoon zuigt.

Na een tijdje raakte ik aan de praat met Roel, de bespeler van Expensive Brains, we hebben toen besloten om elkaar uit medelijden maar gezelschap te houden. Na een tijdje kwamen Hözjiüstn en WhyAmIDoingThis? erbij. Die bleken echter al snel de motivatie te verliezen en dus moesten we opzoek naar nieuwe leden. Toen zag ik opeens een speler genaamd Weedish liggen, deze speler sprak ik aan omdat ik het een geniale naam vond: wiet + een pokemon, wie bedenkt het? Na even gepraat te hebben bleek er ook nog een mod (Jordy) op te spelen, die kreeg dus direct een uitnodiging! Na een ruime maand met ze 3en in de stam gezeten te hebben besloten we dat we op ze minst één account nodig hadden dat wat voorstelde, dat is wanneer er contact werd gelegd met Sons of Durin. Die zag een overstap wel zitten na wat gebabbel met Weedish en dat is hoe de stam met de mooiste naam is gekomen tot waar het nu is.

Dan nu iets over het cluster van Prince of all saiyans:


Bekijk bijlage 11590

Geel: Prince of all saiyans
Blauw: Keteranen
Rood: De rest van de top 11 stammen, dit om een goed beeld te geven van de positie van Ket t.o.v. de rest van de wereld.

Hier onder staat nog een kaartje dat vrijwel identiek is aan het bovenstaande kaartje, enkel is in het onderstaande kaartje ieder stamlid met een andere kleur gemarkeerd.


Bekijk bijlage 11589

Roze: Expensive Brains
Groen: Weedish
Blauw: Sons of Durin

Edelruimte: Het account heeft voldoende opties om te groeien, momenteel zijn we druk munten aan het slaan maar het plan is om daarna richting de rim te gaan edelen om op die manier niet (of zo laat mogelijk) vast te komen liggen en evengoed nog een tijdje te kunnen blijven farmen. Zodra de range vervalt kunnen we richting de nummer 1 groeien en hier hopelijk een leuk front mee creëren.

Tevredenheid: Ik denk dat POAS voor een casual een redelijk cluster heeft, eer groot deel compact en evengoed op tijd richting de rim gegroeid waardoor er niet gejumpt hoeft te worden. Ik ben dus redelijk tevreden, al doen die cf's wel pijn aan m'n ogen maar ja, daar ontkom je niet aan op een casual.

Vorm: Ik zou het niet weten, creativiteit is nooit m'n sterkste punt geweest. Misschien een soort hert dat een keutel uitpoept? :tongue:


Bekijk bijlage 11590

Dat cluster van EB is funest voor het stamcluster :( Je cluster lijkt eerder op een konijntje trouwens.

Hierbij ook de inzending van het account Dokter Snuggles.
Normaal gesproken zou ik niet mee hebben gedaan, want we hebben drie clusters, maar de opkomst is laag :p

fyzy3k.png


Met een beetje fantasie, lijkt ons stamcluster aardig op een worm van het spel Worms.
Hij heeft mooi het handje aan de rechter kant dat niet vast zit aan het lichaam, aan de onderkant zijn achterlijf zodat hij kan bewegen.
219wiuo.png




Maar hier houd onze beschrijving van het account niet op, want stiekem zijn wij heel egoistisch.
Dit is al een ouder kaartje, maar de lijnen kloppen nog en zijn aardig aan het uitbreiden.
Wij schermen namelijk onze stam een beetje af en gaan lekker egoistisch voor 1/4 van de wereld :D

2yycily.png


Moge de beste winnen :)

Ik vind jullie stamcluster eerder lijken op iets waar je @Hopeful heel blij mee kunt maken :eek:
 
Reactiescore
2.478
En de inschrijving is voorbij de jury zal in beraad gaan en vnn pas ik de deelnemerslijst aan. De prijzenpot van 2k pp's zal verdeeld worden aan de al deelnemende deelnemers.
 

DeletedUser75970

Guest
M'n computer was uitgevallen tijdens het maken van die post en ik zie nu dat ik 2x dezelfde afbeelding erin heb dus ik heb nog even snel de 1e afbeelding aangepast naar wat het had moeten zijn, dat is de reden van de edit, alvast bedankt voor het begrip.
 
Bovenaan