Praathoek classic #14

Reactiescore
127
Nee we laten met plezier een account vallen... Iedereen is online om 06:00 en denk haha we gaan die pre keihard pakken door 66% van ons account te verliezen...
Mij lijkt de enige reden dat een account 66% kan verliezen als er gewoon echt niemand op zit op dat moment. Ik zou willen dat we 25 mensen hadden die speelden.
En er valt wel degelijk meer voordeel uit te halen door meer actieve mensen te hebben. Snap niet dat je dat niet kan begrijpen. Lijk me best logisch eigenlijk.

Ik wil ook wel elke dag lekker uitslapen, maar als je aan een classic begint met als doel om te winnen ja dan moet je misschien wel elke dag je wekker zetten om 6:00.
En dat is puur een mentaliteits verschil tussen Pre. en Selena/Wal.
 
Reactiescore
1.148
Wat is je verwijt dan? Dat pre te actief is en hun accounts te goed bezet? Ja kan perfect weken op voorhand voorspellen welke accounts front gaan worden en zelf het front indelen. Als je dan uiteindelijk front hebt met accounts die het niet kunnen opbrengen om iemand er te hebben vlak voor de nb gaat eindigen dan heb je dat gewoon slecht georganiseerd vanuit de stamleiding en vanuit de accounts zelf.

En als je naar die gevormde fronten kijkt kun je ook prima voorspellen welke accounts een massa krijgen. Selena en WAL hebben zoveel info over alle dorpen van Pre en de rest dat ze ook makkelijk fakes kunnen filteren, waar de edels uitkomen etc etc.
Daarnaast denk ik niet eens dat het een probleem is met de activiteit. Selena en Wal lagen er beiden beter voor dan Pre, meer kwantiteit. Zij zijn ook enorm actief geweest in de start. In mijn ogen ligt het meer aan het feit dat de meeste spelers niet weten wat ze moeten doen met incommings en daardoor helemaal geen zin hebben om iets te doen. Iets wat ik niet begrijp, waarom tijd en moeite zetten in internen, barbs edelen om vervolgens alles net zo snel kwijkt te raken? In de ogen van Wal en Selena is dat al een prestatie omdat ze hoog in de ranglijst staan. Ik vind het meer een prestatie om dan ook nog massa's af te slaan. Iets wat SA deed, ookal was de massa één grote flop.
 

DeletedUser3435

Guest
Ik dacht dat juist jij wel een beetje P&P begreep

Jij verwacht wel respect maar geeft zelf ook geen respect. Zo werkt dat natuurlijk niet en op die manier draag je hard bij aan het geen wat je nu zelf niet leuk vind.

Word al wat van gezegd. Kan inderdaad niet.
Ik heb je al tien keer uitgelegd dat het niet geloofwaardig overkomt hoe sommigen van jullie P&P voeren als je er IG totaal geen daden achter kan zetten. Ik heb altijd respect voor nieuwe spelers, ik heb wel geen respect voor nieuwe spelers die denken dat ze de wereld laten draaien.
 
Reactiescore
1.089
Hallo mede forumgangers,

Een paar dagen terug heb ik mij hier voorgesteld als oude nieuwkomer zoals sommigen wel gelezen zullen hebben.

Ik ben dus nog niet zo lang bezig op de classic. Mijn dorpje zit nu tussen 2000-2500 punten. Echter word ik al 2 dagen achter elkaar gescout door een 300k punten speler. Nu vraag ik mij af wat zo een speler ingodsnaam met een dorpje is ter waarde van een bb dorp? Er liggen nog enkele 4-5k dorpjes in de buurt dus de gedachtegang om mij te scouten snap ik echter niet.

Laat me duidelijk zijn dit is geen wanhoop poging voor mijn dorpje te redden of dergelijke. Maar misschien ontgaat me hier iets aan taktiek of degelijke.

Niet om dromen aan diggelen te schoppen maar zolaat starten op de classic geeft je al A geen kans.
En B classics draaien puur om dominatie. Als je dan actieve/hardgroeiende spelers laat liggen, ook al zijn ze zo klein, edelen ze straks een partij barbaren. Weet je wat barbaren doen met dominatiepercentages? Het is funest. Vorige classic precies hetzelfde gedaan, en iedereen die niet luisterde en of we niet gelijk konden edelen kreeg van ons ook een partij clears en fakes.
 

DeletedUser78389

Guest
En als je naar die gevormde fronten kijkt kun je ook prima voorspellen welke accounts een massa krijgen. Selena en WAL hebben zoveel info over alle dorpen van Pre en de rest dat ze ook makkelijk fakes kunnen filteren, waar de edels uitkomen etc etc.
Daarnaast denk ik niet eens dat het een probleem is met de activiteit. Selena en Wal lagen er beiden beter voor dan Pre, meer kwantiteit. Zij zijn ook enorm actief geweest in de start. In mijn ogen ligt het meer aan het feit dat de meeste spelers niet weten wat ze moeten doen met incommings en daardoor helemaal geen zin hebben om iets te doen. Iets wat ik niet begrijp, waarom tijd en moeite zetten in internen, barbs edelen om vervolgens alles net zo snel kwijkt te raken? In de ogen van Wal en Selena is dat al een prestatie omdat ze hoog in de ranglijst staan. Ik vind het meer een prestatie om dan ook nog massa's af te slaan. Iets wat SA deed, ookal was de massa één grote flop.

Ik geef je hierin wel gelijk. Ik denk ook dat er mensen zijn die de vv niet durfen te pakken. Alleen is het aantal actieve spelers in selena en wall samen ook wel bedroevend hoor. Ze zijn bijna op 2 handen te tellen.
 

DeletedUser61134

Guest
Waarom geen wc borstels?

Hadden eerste keer toppers zo'n 4 pack afwasborstels in de auto
Waren al flink wezen stappen en kameraad had dus nog random boodschappen in de auto die we meesmokkelen in een melige bui :eek:
 

DeletedUser3435

Guest
@firedrakan, ik weet dat je het geweldig vindt om overal over de meest absurde dingen te spammen maar doe dat aub in de praathoek.
 

DeletedUser63335

Guest
cztvvcfenuge8.png
 
Bovenaan