The New World Order

DeletedUser

Guest
Even wat feiten op een rij:
22nd July 2016 < --- Bekende datum voor je ?
15th July 2016 < --- Bekende datum voor je ?

Wie heeft deze wereld verkracht ?
Jij!
Wie heeft er gereageerd op jullie idee "We jumpen even met wat massa accounts naar cas2 en we winnen die wel even"?

Kan je rekenen ?
Blijkbaar niet
Dacht je dat Sagra dom was/is?
Blijkbaar niet
Blijf je zo achterlijk lullen?
Blijkbaar wel...
Je zal nooit veranderen ;)
 
Reactiescore
205
Achja, als je al met de broek vol wegrent van een falende stam zoals die van ons. Dan zegt dat genoeg over Remco's tw kundigheid.
 

DeletedUser65921

Guest
Wacht Remco zet zijn acc op delete als hij incs krijgt?
Begrijp ik dit goed?
 

DeletedUser71298

Guest
Achja, als je al met de broek vol wegrent van een falende stam zoals die van ons. Dan zegt dat genoeg over Remco's tw kundigheid.
Ik zou zeggen probeer het op een normale wereld waar je geen 5 treinen per dorp kunt gooien en we zullen zien wie er wint

Ik corrigeer het wel voor je: Hij gaat op delete als hij incs krijgt en zijn dorpen niet door de stam helemaal gestacked wordt.
Mijn front op cas2 is altijd al gestacked geweest door mijzelf, 3k deff dorpen verdelen over mijn front en fronten van de stam is niet echt moeilijk.
Veranderd nog steeds niks aan het feit dat jij mij nooit hebt aangekund dus ook voor jou, kom op een wereld waar je niet max hoeft te *** om een accie te fixen en probeer het nu eens echt want meer dan ouwehoeren heb ik je nog niet zien doen :)

Korte samenvatting voor de mensen die geen verhalen willen lezen...

"Onze vriend is een slechte verliezer!"
Als jij dit wilt zien als verliezen dan heb ik bij deze verloren.
Gefeliciteerd :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.181
Ik zou zeggen probeer het op een normale wereld waar je geen 5 treinen per dorp kunt gooien en we zullen zien wie er wint


Mijn front op cas2 is altijd al gestacked geweest door mijzelf, 3k deff dorpen verdelen over mijn front en fronten van de stam is niet echt moeilijk.
Veranderd nog steeds niks aan het feit dat jij mij nooit hebt aangekund dus ook voor jou, kom op een wereld waar je niet max hoeft te pijpen om een accie te fixen en probeer het nu eens echt want meer dan ouwehoeren heb ik je nog niet zien doen :)


Als jij dit wilt zien als verliezen dan heb ik bij deze verloren.
Gefeliciteerd :)

Ja want ik ben op welke wereld je vijand geweest (chuckle).
Nu heb je die kans en dan peer je hem. Ik kende Max niet eens voordat ik in Sagra zat en je mag aan Tom vragen dat hij mij benadert heeft, niet andersom.

Ff vraagje, wie heeft de macht nou? Tjap.
 

DeletedUser71298

Guest
Ja want ik ben op welke wereld je vijand geweest (chuckle).
Nu heb je die kans en dan peer je hem. Ik kende Max niet eens voordat ik in Sagra zat en je mag aan Tom vragen dat hij mij benadert heeft, niet andersom.

Ff vraagje, wie heeft de macht nou? Tjap.
Aangezien je nog geen enkel account hebt kunnen behouden ben jij het iig niet xD
 
Reactiescore
2.181
Welk acc heb ik niet kunnen behouden? Prantic? Klopt, omdat ik me aan afspraken hield en hij eenmaal niet. Maakt niet uit, ik ga iig niet in een bondgenoot van een stam die je gehackt heeft :)

Owja je jankt over edels, ff wat feiten dan:
1. Je bent zelf begonnen met edelgiganten (en ja dit heb je ook zonder poespas toegegeven)
2. Zelf doe je het ook op andere werelden.

Dus met andere woorden, je kan niks zeggen :)
 
Reactiescore
205
Ik zou zeggen probeer het op een normale wereld waar je geen 5 treinen per dorp kunt gooien en we zullen zien wie er wint


Mijn front op cas2 is altijd al gestacked geweest door mijzelf, 3k deff dorpen verdelen over mijn front en fronten van de stam is niet echt moeilijk.
Veranderd nog steeds niks aan het feit dat jij mij nooit hebt aangekund dus ook voor jou, kom op een wereld waar je niet max hoeft te pijpen om een accie te fixen en probeer het nu eens echt want meer dan ouwehoeren heb ik je nog niet zien doen :)


Als jij dit wilt zien als verliezen dan heb ik bij deze verloren.

Gefeliciteerd :)

Haha, ga fietsen met je 5 treinen per dorp. Jij doet hetzelfde als ons, enkel faal jij. Als je met zoveel edels al geen dorpen kunt edelen, waarom zou je dat op een normale wereld dan wel kunnen:rolleyes:
 
Reactiescore
660
Ik zou zeggen probeer het op een normale wereld waar je geen 5 treinen per dorp kunt gooien en we zullen zien wie er wint

Als jij dit wilt zien als verliezen dan heb ik bij deze verloren.
Gefeliciteerd :)

Met veel plezier kom ik een maandje terug om op een normale wereld of classic tegen u te spelen.

Wereldspeler my ass.
 

DeletedUser71298

Guest
Welk acc heb ik niet kunnen behouden? Prantic? Klopt, omdat ik me aan afspraken hield en hij eenmaal niet. Maakt niet uit, ik ga iig niet in een bondgenoot van een stam die je gehackt heeft :)

Owja je jankt over edels, ff wat feiten dan:
1. Je bent zelf begonnen met edelgiganten (en ja dit heb je ook zonder poespas toegegeven)
2. Zelf doe je het ook op andere werelden.

Dus met andere woorden, je kan niks zeggen :)
Prantic
Darchy
Oracle
3x is scheepsrecht zeggen ze dan :p

Op welke wereld zie je mij dat doen dan?
Of doel je op de 200 edels die ik weken/maanden heb opgespaard en onlangs heb gebruikt op cas1?

Los daarvan heb ik nooit geklaagd over de edels, ik heb altijd al geklaagd over het gebruik ervan/de manier hoe ze gebruikt worden.

Haha, ga fietsen met je 5 treinen per dorp. Jij doet hetzelfde als ons, enkel faal jij. Als je met zoveel edels al geen dorpen kunt edelen, waarom zou je dat op een normale wereld dan wel kunnen:rolleyes:
Wanneer heb jij mij meer dan 1 trein op 1 dorp zien sturen?
 

DeletedUser76756

Guest
UKj8Hjk.jpg
 
Reactiescore
2.181
Oracle heb ik ook echt willen behouden:D Eerste wat je deed was naar de vijand rennen toen de range wegviel.

Darchy tja, dat is ook echt een tragedie voor me geweest, vooral als je ziet waar ik nu zit. :rolleyes:

Ja ik ben door Piet van prantic afgegooid ja. De reden? Omdat ik voor iemand anders opkwam.

Fantastisch vooral dat jij over prantic begint maar niks weet van de situatie. Zoveel macht had je uiteindelijk niet. :)

E: Owja, jij spreekt alsof als iemand van Sagra iets doet dat heel sagra het doet. Met andere woorden, als er een paar van P. het doen dan doet heel P. het. Iets met paar k edels gooien. Is voor de rest niet iets voor dit gedeelte maar jij vroeg ernaar dus :)

Als jij stacks vind in mijn safe op cas1 dan ga ik op delete aka praat geen poep ;)

Schijnbaar had ik toch gelijk :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74557

Guest
Ok dikste flop speler is @OracleOne wat een droeftoeter.

Heb je nou al door dat je maanden geleden al begonnen bent met je eigen glazen ingooien? Haha wat laat jij je kennen zeg, bah
 

DeletedUser

Guest
We kunnen als sagra ook CAS1 joinen.....

Wat zal de de inzet zijn die je krijgt?

"Kans op delete OracleOne"
Ja = € 1.000000001
Nee = € 10

ManMan... slechte verliezer heb je maar jij staat in die ranglijst met stip bovenaan!

Ps. Voer je teminste nog 1 ranglijst aan.haha
 

DeletedUser74219

Guest
kom op mensen niet zo zeuren tis weekend he en wat doen we dan
l_poar%20neemn.jpg
 

DeletedUser65921

Guest
Dit is gewoon hilarisch :D:D:D

De man die spelers die geen 5min thuis zijn om ff te deffen runner gaat noemen zet zijn acc op delete van zodra hij aanvalletjes krijgt :D
 

DeletedUser71739

Guest
Ik zou zeggen probeer het op een normale wereld waar je geen 5 treinen per dorp kunt gooien en we zullen zien wie er wint


Mijn front op cas2 is altijd al gestacked geweest door mijzelf, 3k deff dorpen verdelen over mijn front en fronten van de stam is niet echt moeilijk.
Veranderd nog steeds niks aan het feit dat jij mij nooit hebt aangekund dus ook voor jou, kom op een wereld waar je niet max hoeft te pijpen om een accie te fixen en probeer het nu eens echt want meer dan ouwehoeren heb ik je nog niet zien doen :)


Als jij dit wilt zien als verliezen dan heb ik bij deze verloren.
Gefeliciteerd :)

Nu ik me even niet kan verdedigen door vakantie durf je wel. Ik begrijp het ook wel hoor, jij had natuurlijk ook graag even je pijp kunsten laten zien aan mij :p
 
Bovenaan