Ideeën hoek [Tw Gerelateerd]

Reactiescore
971
stel ik heb 1000 euro over voor zo'n server. ga je dan de speedwereld wel beschikbaar maken voor me?
 
Reactiescore
2.489

DeletedUser78321

Guest
Mijn leuke idee is om iemand te taggen met een @ teken in het forum ingame. Diegene die getagged word krijgt dan een berichtje dat hij of zij getagged is.

Sorry als dit al gepost is
 

DeletedUser78748

Guest
ik heb een idee wat ik graag wil pitchen. maar weet niet hoe ik dit goed bij innogames moet krijgen
is het wat om aanvallende troepen, los gestuurd of farm, de mogelijkheid te geven om te focussen om 1 bepaalde grondstof soort.
inplaats van dat de soorten gelijk verdeeld worden plunderen ze dan eerst alle door jouw geselecteerde grondstof en de eventuele overige buitcapiciteit wordt traditioneel volgemaakt
 
Reactiescore
746

DeletedUser78803

Guest
Beste tw’ers

Na een tijdje mee gedraaid te hebben en merk dat niet iedereen fan is van farmen heb ik een variatie op farm bedacht.

Het idee is als volgt. Normaal gesproken farm je grondstoffen als je iemand aanvalt. Maar nu ik er eens over na heb gedacht krijg je geen grondstoffen voor het doden van troepen? Nu dacht ik aan het % wat je krijgt per verslagen eenheid. Denk aan een speervechter?
Deze kost 50 hout 30 leem en 10 ijzer.
Dit lijken me kosten voor de uitrusting van deze speervechter?
Wat als er nu eens een wereld komt waarin je als het waren “verzameld” zodra je aangevallen/verdedigd hebt. Je kan bijv. 20% van de grondstoffen hergebruiken.
Dit betekent dat je per speervechter die je dood 10 hout - 6 leem en 2 ijzer krijgt.
Ik denk persoonlijk dat dit de wereld zeer interessant kan maken doordat mensen zich veel meer focussen op troepen.
Ook denk ik dat het iets minder tijd in beslag neemt aangezien farmen toch redelijk saai en tijdrovend is.
 
Reactiescore
1.049
Denk dat dit wel een aanvallende boost zou geven maar zou kwantiteit nog meer voordeel geven
Hebben meer troepen dus kunnen meer clears gooien waardoor ze meer GS krijgen
 

DeletedUser78803

Guest
Denk dat dit wel een aanvallende boost zou geven maar zou kwantiteit nog meer voordeel geven
Hebben meer troepen dus kunnen meer clears gooien waardoor ze meer GS krijgen

Klopt sorry misschien was ik niet helemaal duidelijk maar dit zou ook voor de verdediger gelden.
De verdediger zou hierdoor ook grondstoffen kunnen "verzamelen" voor alle gevallen aanvallende troepen.
 

DeletedUser78803

Guest
Dit haalt dus eigenlijk de toch wel een beetje geluksfactor met farmen weg. En brengt ervoor in de plaats dat je een soort beloning krijgt als je veel tegenstanders verslaat (oftewel veel troepen maakt en hier slim mee vecht)
 

DeletedUser77014

Guest
Pas geleden kreeg ik een bericht van iemand die graag zou willen dat 1 van mijn goedgekeurde ideeen zou worden uitgevoerd en hij vroeg of dit al het geval was gezien TW diegene op de hoogte brengt. Heb nu eens rondgekeken naar andere ideeen met en zonder een status en het valt me op dat er weinig tot geen haast achter wordt gezet en dat de afgesproken afspraken van TW niet worden nagekomen? Lijkt me sterk dat ideeen die inmiddels 3 jaar oud zijn nog steeds bekeken moet worden door al die TW teams, ontwikkelaars, etc zonder een uitslag te hebben. Of zijn die ideeen inmiddels afgekeurd, maar blijft het topic dan gewoon staan?
 
Reactiescore
3.536
Mijn idee gaat ook al richting de 4 jaar naar 'word bekeken' en al meermaals gevraagd hoe het ervoor staat en kreeg ik altijd te horen van o.a Poo dat hij het nog eens zal voorleggen of dergelijke. Maar dat is ondertussen ook alweer een jaar geleden.
 
Reactiescore
746
Mijn idee gaat ook al richting de 4 jaar naar 'word bekeken' en al meermaals gevraagd hoe het ervoor staat en kreeg ik altijd te horen van o.a Poo dat hij het nog eens zal voorleggen of dergelijke. Maar dat is ondertussen ook alweer een jaar geleden.

Ik neem aan dat je het hebt over https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/massarecruit-edels.175027/page-5 ?
Zoja; ik heb hem nog eens gebumped.

//edit:
Polen is ons zonet bijgetreden in ondersteuning van dit idee! (dat is steeds goed nieuws gezien zij de grootste markt hebben en dus gewicht in de schaal kunnen leggen :x )
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan