Praathoek classic #14

DeletedUser72857

Guest
Ik ga hier geen naam neerzetten om de persoon in kwestie niet belachelijk te maken of dergelijke.

Ik wil ook niet dat hier een zware speler mijn hachje komt redden. Eerst eens kijken als hij tot verdere actie overgaat en als dat is in hoe ver we hem kunnen ambeteren.

Een classic is nu eenmaal niet geschikt om (veel) later te starten. Als die speler wil dan timet die gewoon een paar clears en je dorpje is weg. Als je perse wil verder spelen moet je mss afspraken proberen te maken met die speler maar de kans is klein dat hij er voordeel in ziet om met een kleine speler afspraken te maken.

Als je ziet dat hij enkel uitgebouwde dorpen pakt doe je er misschien goed aan om je dorpen klein te houden en er gewoon meer probeert te pakken. Beter ga je bij een reeds groter account spelen als co of wacht je de volgende ronde af.
 

DeletedUser36420

Guest
Als hij miin dorp edelt dan is dat zo, de kans zit er allesinds in. misschien heb ik dan de kans om op nog een edeltje te snipen of nackdraften of hoe jullie het ook al weer noemen.

Betreft co spelen ik moet nog veel terug leren dus ik denk dat als iemand eenci zoekt wel naar meer ervaring gaat zoeken.

Anyway de classic wereld is voor mij ook gewoon tijdverdrijf tot de volgende wereld start.
 
Reactiescore
308
Als hij miin dorp edelt dan is dat zo, de kans zit er allesinds in. misschien heb ik dan de kans om op nog een edeltje te snipen of nackdraften of hoe jullie het ook al weer noemen.

Betreft co spelen ik moet nog veel terug leren dus ik denk dat als iemand eenci zoekt wel naar meer ervaring gaat zoeken.

Anyway de classic wereld is voor mij ook gewoon tijdverdrijf tot de volgende wereld start.
Niveau ligt tegenwoordig helemaal niet hoog meer. Dus als je eerder hebt gespeeld is de kans groot dat je nog wel redelijk op het niveau van nu zit :s
 

DeletedUser3435

Guest
Niveau ligt tegenwoordig helemaal niet hoog meer. Dus als je eerder hebt gespeeld is de kans groot dat je nog wel redelijk op het niveau van nu zit :s
Ik wil echt niet gemeen doen of zijn maar ben jij nu echt serieus? Jij speelt op Knarrel en jij zegt dit? Wauw, echt wauw. :D
 
Reactiescore
308
Ik wil echt niet gemeen doen of zijn maar ben jij nu echt serieus? Jij speelt op Knarrel en jij zegt dit? Wauw, echt wauw. :D
Ik zit er pas net, en als vrienden mij vragen om daar te komen dan doe ik dat. Ik weet zeker dat jij of iemand anders nog nooit met mij in aanraking is gekomen daar. (& ik heb geen idee waar je speelt).
 

DeletedUser3435

Guest
Ik zit er pas net, en als vrienden mij vragen om daar te komen dan doe ik dat. Ik weet zeker dat jij of iemand anders nog nooit met mij in aanraking is gekomen daar. (& ik heb geen idee waar je speelt).
Hoelang speel je er dan? Gisteren heeft Knarrel ook weer lekker zitten falen. Ik speel op Chefs Special dus wij zullen nog wel in aanraking komen.
 
Reactiescore
308
Ik zit er nog geen week nee, heb verder nog niet veel gedaan nee. Enkel 1 recap uitgevoerd en dat was het. (succesvol). Dat gaat zeker nog wel gebeuren :) & over gisteren, dat was ik niet ;)
 

DeletedUser36420

Guest
Nieuwe wending, een clear is onderweg met rammen of kata's al vermoed ik dat het kata's worden.:eek:

Anders had hij wel een edel treintje gestuurd. Hopelijk is de verzamelplaats geen target. :engel:
 

DeletedUser3435

Guest
Ik zit er nog geen week nee, heb verder nog niet veel gedaan nee. Enkel 1 recap uitgevoerd en dat was het. (succesvol). Dat gaat zeker nog wel gebeuren :) & over gisteren, dat was ik niet ;)
Oh leuk, ik ben benieuwd. :) Al belooft het niet veel goeds dat iemand ermee instemt om met zo een spelers samen te spelen.
 
Reactiescore
308
Oh leuk, ik ben benieuwd. :) Al belooft het niet veel goeds dat iemand ermee instemt om met zo een spelers samen te spelen.
Ah, dus jij bent er zo 1. Ik heb tijd over en help graag mensen omdat ze met tijdgebrek zitten.. Niets mis mee toch? Ongeacht of ze slecht zijn of bakken met ervaring hebben. Ik zou iedereen bijstaan die dat nodig zou hebben, op mensen zoals jij na.
 

DeletedUser3435

Guest
Ah, dus jij bent er zo 1. Ik heb tijd over en help graag mensen omdat ze met tijdgebrek zitten.. Niets mis mee toch? Ongeacht of ze slecht zijn of bakken met ervaring hebben. Ik zou iedereen bijstaan die dat nodig zou hebben, op mensen zoals jij na.
Heel nobel van je maar dan heb je dus gewoon tijd teveel.
 
Reactiescore
660
Als hij miin dorp edelt dan is dat zo, de kans zit er allesinds in. misschien heb ik dan de kans om op nog een edeltje te snipen of nackdraften of hoe jullie het ook al weer noemen.

Betreft co spelen ik moet nog veel terug leren dus ik denk dat als iemand eenci zoekt wel naar meer ervaring gaat zoeken.

Anyway de classic wereld is voor mij ook gewoon tijdverdrijf tot de volgende wereld start.
Twee weken na deze classic start de volgende, ongeveer.
Als je dat een tijdje volhoudt dan ga je wel eens verder geraken hoor.
Nackdraften is trouwens een leuke woordspeling.
Ipv dorpen edelen misschien bedelen. Het zijn tenslotte maar een paar lettertjes verschil, toch?
 

DeletedUser3435

Guest
Waarom moet je nou zo vaak zo onaardig doen.
Omdat het de waarheid is aangezien geen enkele 'topper' graag in WAL of Selena zit.. Bovendien hoeft niemand hier daar zo hypocriet over te doen. Er zijn al een paar Selena spelers en nog meer WAL spelers die laten vallen hebben dat ze de volgende classic me het Pre groepje willen spelen.
 

DeletedUser36420

Guest
Twee weken na deze classic start de volgende, ongeveer.
Als je dat een tijdje volhoudt dan ga je wel eens verder geraken hoor.
Nackdraften is trouwens een leuke woordspeling.
Ipv dorpen edelen misschien bedelen. Het zijn tenslotte maar een paar lettertjes verschil, toch?

Typfoutje iets wat me wel vaker gebeurd met mijn mobiel. Ik denk dat het wel duidelijk was wat ik bedoelde of niet?

Btw bedelen waar slaat dat op?
 

DeletedUser77159

Guest
Er zijn al een paar Selena spelers en nog meer WAL spelers die laten vallen hebben dat ze de volgende classic me het Pre groepje willen spelen.
Jullie hebben een goede activiteit, organisatie en instelling. En ook nog eens kwalitatief sterk. Is toch vrij logisch dat spelers daar wel graag mee willen samen spelen? Snap niet wat je met die opmerking wil zeggen Krepox. Of ga je er van uit dat iedereen een haat aan jullie heeft van deze kant ofzo :p
 
Reactiescore
308
Jullie hebben een goede activiteit, organisatie en instelling. En ook nog eens kwalitatief sterk. Is toch vrij logisch dat spelers daar wel graag mee willen samen spelen? Snap niet wat je met die opmerking wil zeggen Krepox. Of ga je er van uit dat iedereen een haat aan jullie heeft van deze kant ofzo :p
Het is echt de arrogantste jongen die ik ken.. wauw.
 
Reactiescore
1.049
Jullie hebben een goede activiteit, organisatie en instelling. En ook nog eens kwalitatief sterk. Is toch vrij logisch dat spelers daar wel graag mee willen samen spelen? Snap niet wat je met die opmerking wil zeggen Krepox. Of ga je er van uit dat iedereen een haat aan jullie heeft van deze kant ofzo :p

En ik heb puur de mogelijkheid opengesteld om met Flex op een acc te gaan, Puur om de Verbinding delen zooi
Stel wij waren allebei front acc geweest hadden we grote handicap aan beide kanten
 

DeletedUser77159

Guest
En ik heb puur de mogelijkheid opengesteld om met Flex op een acc te gaan, Puur om de Verbinding delen zooi
Stel wij waren allebei front acc geweest hadden we grote handicap aan beide kanten
Je hoeft je niet te verdedigen tegen zo'n idiote uitspraak van Krepox.
Er is niks mis mee met samen willen spelen in de toekomst met spelers waar je nu tegen speelt.

Als dat uitgesloten was dan had je elke wereld precies dezelfde mensen in de stammen.
 
Bovenaan