Golden Awards

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.503
Beetje leven in de brouwerij

Beste account:
Alcoholic Unicorns, staan met grote voorsprong op nummer 1.

Beste stam:
November, PP & AU die alles samen runnen. Ik verwacht dat beide 'spelers' een van de beter van deze wereld zijn. Samen in de stam dan ook perfect!

De beste stamspeler:
The Philanthropist. Goede kerel! Doet wat nodig is en helpt graag andere:)

Het grootste ego:
Melvin - Cracksparrow, Je lijkt me een egoïst en je komt arrogant over. Sorry:)

Beste leider:
Thebonecrusher, ik verwacht dat je een goede leider bent. Massa's organiseren en communicatief erg sterk.

Slechtste leider: nvt

Meest overschatte stam:
Hier wil ik eigenlijk Terra invullen. Maar dat komt vooral door alle PBG en NAP met de grotere spelers in de buurt. Persoonlijk lijkt het meer politiek dan beuken.

Meest onderschatte stam:
Ima. Hier moet ik ons toch credits voor geven. Qua spelers absoluut niet de beste. Maar qua teamwork een van de betere

Meest overschatte speler:
Cracksparrow, met zoveel off dorpen verwacht je toch meer van jullie. En als ik zie hoe jullie soms deffen is dat niet altijd besr.

Meest onderschatte speler:
Royal-Catastrofe. Dit is een geweldig team waar we nog veel van gaan zien. Genoeg ervaring en super actief account:)

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Naast mijn oude schatjes Warmachine en Royal-Catastrofe en huidig stamgenoot The Philanthropist.
Lijkt het me ook wel wat om deze 2 in de stam te hebben. Prins Pils - AU
Alleen verlang ik ook wel naar een reunie van t w21 clubje Hap! Destijds micro stam en zou super zijn met een stamlimiet van 10 om dat te herleven.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
RoyBoyz, ga gewoon lekker niet in een stam zitten als je bang bent voor alles om je heen en maar met iedereen wat pbg'tjes opzet, deze niet wil verbreken voor de stam en blind wachten tot ze hem opzeggen. Nee jij bent echt gek bezig.

Mooiste spelers naam:
.Kalm met die vodka - I love that

Mooiste stam naam:
November, Remember, remember!
The fifth of November,
The Gunpowder treason and plot; Should ever be forgot!

Mooiste actie van de wereld:
Jesse: Royboyz die zn pbg niet wil opzeggen. Ha ...!
Tim: Crack die tijdens een eigen massa meer verliest dan wint.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Cornelis van Eckveld

Meest belovende stam voor de toekomst:
-

Grootste blunder:

40 uur baantje nemen, ghehe

Voor wie heb je nu echt respect:
Team Royal - Team warmachine & kevin

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
zie hierboven. + alle zeikerds op het AF, kan ik van genieten:)

Zuigen kut
 
Reactiescore
2.303
Lelijke af posters, omdat deze wereld zo uitermate saai aan het worden is op het af zal ik, Emile, mijn best doen om een tof golden awardslijstje te maken!


Beste account: Aangezien iedereen graag AU neerplaatst zal ik toch voor een ander account gaan: Sjondeertrekker. Deze speler heeft zijn potentiele topstart gemist maar in het zuiden zal dit een van de enige spelers zijn die Au zou kunnen stoppen indien deze een gigantische overmacht krijgt. Ook seraphim acht ik hier toe in staat voor, maar aangezien die wel helemaal hun start gemist hebben zullen deze hun nog wat meer mogen bewijzen imo. Ook had ik hier graag Timo van Act of Divinity geplaatst. Zo lang deze man actief blijft zal het account sterk gaan groeien, ook door de tegenslag in de start ben je blijven doorvechten en speel je nu nog steeds!

Beste stam: Ik zal hier niet mijn eigen stam nomineren aangezien dat maar slappe koek is om te lezen. Bij gebrek aan beter zou ik dan Spared nomineren. Nu Aldo daar aan de leiding is verwacht ik dat de stam toch een sterke opmars gaat maken. Echter vraag ik me ook wel af in hoeverre de accounts actief zijn, juist omdat Aldo al moet gaan ingrijpen. Hierover kan ik dus al minder zeggen, ik dacht dat de leiders bestonden uit David, en dan de bespelers van Seraphim? Overigens hoor ik dat Nikki het ook eens geprobeerd heeft voor 2 uurtjes.
Na dit allemaal te schrijven vraag ik me nog af in hoeverre dit wel de beste stam is? Al meer machtwissels gebeurt dan dat er echt wat gebeurd is daar in het zuiden. Het zuiden van Spared komt voornamelijk sterker over dan het noorden van de stam.

De beste stamspeler: Pimsie, altijd al gevonden, sinds w47 zodra je vv nodig hebt zal deze die aannemen! Ook wil ik hier graag Aldo aan toevoegen, zoals gezien zag hij dat de nood hoog was in Spared en deed een staatsgreep. Ook wil ik Fabian hier nomineren, hij zal ook immens veel doen voor een stam en vv's nemen. Echter is dit voornamelijk uit ervaring van vorige werelden, aangezien mijn stam niet echt zo groot is en de vv aanvrag nihil is...

Het grootste ego: Melvin, je suckt toch gewoon in tw.

Beste leider: Aldo, wederom omdat je meteen je leidingsgevoel laat spreken en spared overneemt, Voor w47 had ik dit ook gedaan, na w47 teveel shit gehad en zou ik het nooit nog doen. Dat jij het na Memo nog doet is wel gek!

Slechtste leider: /

Meest overschatte stam:
Terra, De manier hoe hier gerecruit wordt. Ook de manier hoe de gerecruitte speler omgaat met zijn situatie is ronduit lachwekkend. Enige wat deze gecreëerd hebben als stam is front en dit zal enkel vergroten.

Meest onderschatte stam: Wolf, niet in de positieve zin maar eerder in de negatieve zin. Deze stam zal zich ontpoppen tot de internstam van w56, hierdoor zullen we tegen veel grotere spelers komen te liggen. Uiteindelijk zal dit dan weer een strijd worden overmacht tegen kwaliteit hoe iedere wereld uitdraait sinds w40...

Meest overschatte speler: Alcoholic Unicorns, ze zijn niet zo goed...

Meest onderschatte speler: Prins Pils, wij zijn dus wel zo goed...

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Aftersky, 3 van mijn ex co"s spelen er op, ook 2 real life vrienden. Dusja het zou zeker aangenaam zijn om deze zatlappen bij me in de stam te hebben! Verder zou ik ook niet klagen moest Sjondeer in de stam zitten bij me, Jan zijn gezeur is altijd aangenaam als je een kater hebt!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: /

Mooiste spelers naam: /
Mooiste stam naam: IX-VII - November, de betekenis die er achter zit vind ik gewoon geniaal gevonden.

Favoriete forum poster: Er wordt hier amper gepost, dusja.

Minst favoriete forum poster: ^

Dikste wannabe op het forum: ^

Dikste wannabe in het spel:
Geen idee, nog niet echt een wannabe tegengekomen

Mooiste profiel foto van spelers: Geen idee hou ik me nie mee bezig
Mooiste profiel foto van stammen: Geen idee hou ik me nie mee bezig

Mooiste actie van de wereld:
Nog niet echt een wonderbaarlijke actie gezien.

Meest belovende speler voor de toekomst: Hier ga ik dus voor Savior of The north. De ligging die deze speler heeft is gewoon weg ideaal om makkelijk nummer 1 te komen, echte tegenslag zal nog lang uitblijven en kan relatief makkelijk doorgroeien in de rim. Ook is fabian een overactieve freak waardoor het zeker wel zal lukken. Daniel is ook niet mis x
Verder zou ik voor Sjondeertrekker gaan, gewoon omdat ik in je geloof jan!

Meest belovende stam voor de toekomst: November.
 

DeletedUser74650

Guest
Lelijke af posters, omdat deze wereld zo uitermate saai aan het worden is op het af zal ik, Emile, mijn best doen om een tof golden awardslijstje te maken!


Beste account: Aangezien iedereen graag AU neerplaatst zal ik toch voor een ander account gaan: Sjondeertrekker. Deze speler heeft zijn potentiele topstart gemist maar in het zuiden zal dit een van de enige spelers zijn die Au zou kunnen stoppen indien deze een gigantische overmacht krijgt. Ook seraphim acht ik hier toe in staat voor, maar aangezien die wel helemaal hun start gemist hebben zullen deze hun nog wat meer mogen bewijzen imo. Ook had ik hier graag Timo van Act of Divinity geplaatst. Zo lang deze man actief blijft zal het account sterk gaan groeien, ook door de tegenslag in de start ben je blijven doorvechten en speel je nu nog steeds!

Beste stam: Ik zal hier niet mijn eigen stam nomineren aangezien dat maar slappe koek is om te lezen. Bij gebrek aan beter zou ik dan Spared nomineren. Nu Aldo daar aan de leiding is verwacht ik dat de stam toch een sterke opmars gaat maken. Echter vraag ik me ook wel af in hoeverre de accounts actief zijn, juist omdat Aldo al moet gaan ingrijpen. Hierover kan ik dus al minder zeggen, ik dacht dat de leiders bestonden uit David, en dan de bespelers van Seraphim? Overigens hoor ik dat Nikki het ook eens geprobeerd heeft voor 2 uurtjes.
Na dit allemaal te schrijven vraag ik me nog af in hoeverre dit wel de beste stam is? Al meer machtwissels gebeurt dan dat er echt wat gebeurd is daar in het zuiden. Het zuiden van Spared komt voornamelijk sterker over dan het noorden van de stam.

De beste stamspeler: Pimsie, altijd al gevonden, sinds w47 zodra je vv nodig hebt zal deze die aannemen! Ook wil ik hier graag Aldo aan toevoegen, zoals gezien zag hij dat de nood hoog was in Spared en deed een staatsgreep. Ook wil ik Fabian hier nomineren, hij zal ook immens veel doen voor een stam en vv's nemen. Echter is dit voornamelijk uit ervaring van vorige werelden, aangezien mijn stam niet echt zo groot is en de vv aanvrag nihil is...

Het grootste ego: Melvin, je suckt toch gewoon in tw.

Beste leider: Aldo, wederom omdat je meteen je leidingsgevoel laat spreken en spared overneemt, Voor w47 had ik dit ook gedaan, na w47 teveel shit gehad en zou ik het nooit nog doen. Dat jij het na Memo nog doet is wel gek!

Slechtste leider: /

Meest overschatte stam:
Terra, De manier hoe hier gerecruit wordt. Ook de manier hoe de gerecruitte speler omgaat met zijn situatie is ronduit lachwekkend. Enige wat deze gecreëerd hebben als stam is front en dit zal enkel vergroten.

Meest onderschatte stam: Wolf, niet in de positieve zin maar eerder in de negatieve zin. Deze stam zal zich ontpoppen tot de internstam van w56, hierdoor zullen we tegen veel grotere spelers komen te liggen. Uiteindelijk zal dit dan weer een strijd worden overmacht tegen kwaliteit hoe iedere wereld uitdraait sinds w40...

Meest overschatte speler: Alcoholic Unicorns, ze zijn niet zo goed...

Meest onderschatte speler: Prins Pils, wij zijn dus wel zo goed...

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Aftersky, 3 van mijn ex co"s spelen er op, ook 2 real life vrienden. Dusja het zou zeker aangenaam zijn om deze zatlappen bij me in de stam te hebben! Verder zou ik ook niet klagen moest Sjondeer in de stam zitten bij me, Jan zijn gezeur is altijd aangenaam als je een kater hebt!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: /

Mooiste spelers naam: /
Mooiste stam naam: IX-VII - November, de betekenis die er achter zit vind ik gewoon geniaal gevonden.

Favoriete forum poster: Er wordt hier amper gepost, dusja.

Minst favoriete forum poster: ^

Dikste wannabe op het forum: ^

Dikste wannabe in het spel:
Geen idee, nog niet echt een wannabe tegengekomen

Mooiste profiel foto van spelers: Geen idee hou ik me nie mee bezig
Mooiste profiel foto van stammen: Geen idee hou ik me nie mee bezig

Mooiste actie van de wereld:
Nog niet echt een wonderbaarlijke actie gezien.

Meest belovende speler voor de toekomst: Hier ga ik dus voor Savior of The north. De ligging die deze speler heeft is gewoon weg ideaal om makkelijk nummer 1 te komen, echte tegenslag zal nog lang uitblijven en kan relatief makkelijk doorgroeien in de rim. Ook is fabian een overactieve freak waardoor het zeker wel zal lukken. Daniel is ook niet mis x
Verder zou ik voor Sjondeertrekker gaan, gewoon omdat ik in je geloof jan!

Meest belovende stam voor de toekomst: November.

Mooi lijstje, vraag me nu wel af waar November dan voor staat?

MvG,

A.
 
Reactiescore
1.149
November, mooie maand.
 
Reactiescore
2.482
Beste stam: Ik zal hier niet mijn eigen stam nomineren aangezien dat maar slappe koek is om te lezen. Bij gebrek aan beter zou ik dan Spared nomineren. Nu Aldo daar aan de leiding is verwacht ik dat de stam toch een sterke opmars gaat maken. Echter vraag ik me ook wel af in hoeverre de accounts actief zijn, juist omdat Aldo al moet gaan ingrijpen. Hierover kan ik dus al minder zeggen, ik dacht dat de leiders bestonden uit David, en dan de bespelers van Seraphim? Overigens hoor ik dat Nikki het ook eens geprobeerd heeft voor 2 uurtjes.
Na dit allemaal te schrijven vraag ik me nog af in hoeverre dit wel de beste stam is? Al meer machtwissels gebeurt dan dat er echt wat gebeurd is daar in het zuiden. Het zuiden van Spared komt voornamelijk sterker over dan het noorden van de stam.

De beste stamspeler: Pimsie, altijd al gevonden, sinds w47 zodra je vv nodig hebt zal deze die aannemen! Ook wil ik hier graag Aldo aan toevoegen, zoals gezien zag hij dat de nood hoog was in Spared en deed een staatsgreep. Ook wil ik Fabian hier nomineren, hij zal ook immens veel doen voor een stam en vv's nemen. Echter is dit voornamelijk uit ervaring van vorige werelden, aangezien mijn stam niet echt zo groot is en de vv aanvrag nihil is...

Beste leider: Aldo, wederom omdat je meteen je leidingsgevoel laat spreken en spared overneemt, Voor w47 had ik dit ook gedaan, na w47 teveel shit gehad en zou ik het nooit nog doen. Dat jij het na Memo nog doet is wel gek!

Niet slecht voor een mod :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser66217

Guest
Je bent toch niet helemaal goed op de hoogte van hoe Spared geleid wordt en geleid is. De leiding van Spared is begonnen bij mij en Nikki. Nikki heeft het inderdaad af laten weten. David heeft geholpen met mij voorzien van zeer nuttige informatie in het begin van de stam. Daarna hebben Aldo en ik de leiding samen de leiding opgepakt en heeft Aldo ook momenten voor mij ingevallen tijdens afwezigheid.

Mooi lijstje verder.
 
Reactiescore
2.303
Je bent toch niet helemaal goed op de hoogte van hoe Spared geleid wordt en geleid is. De leiding van Spared is begonnen bij mij en Nikki. Nikki heeft het inderdaad af laten weten. David heeft geholpen met mij voorzien van zeer nuttige informatie in het begin van de stam. Daarna hebben Aldo en ik de leiding samen de leiding opgepakt en heeft Aldo ook momenten voor mij ingevallen tijdens afwezigheid.

Mooi lijstje verder.

Ik zal het dan inderdaad te kort door te bocht gezien hebben dat David leiding was. Nikki is overigens ook een noobje, dat hij in de leiding zou staan snap ik dan ook niet.
 

DeletedUser75778

Guest
Ik zal het dan inderdaad te kort door te bocht gezien hebben dat David leiding was. Nikki is overigens ook een noobje, dat hij in de leiding zou staan snap ik dan ook niet.

Ik heb inderdaad maar voor korte tijd een helpende hand geboden, geen leidersfunctie bekleed dus.

'Noobjes' bereiken overigens soms ook prachtige dingen. Daar ben ik dan natuurlijk het grandioze voorbeeld van..
 
Reactiescore
2.303
Ik heb inderdaad maar voor korte tijd een helpende hand geboden, geen leidersfunctie bekleed dus.

'Noobjes' bereiken overigens soms ook prachtige dingen. Daar ben ik dan natuurlijk het grandioze voorbeeld van..

Wat heb jij al bereikt dan ?
 
Reactiescore
1.149
Runnen op W55 bijvoorbeeld.
 
Reactiescore
217
Beste account: Aangezien iedereen graag AU neerplaatst zal ik toch voor een ander account gaan: Sjondeertrekker. Deze speler heeft zijn potentiele topstart gemist maar in het zuiden zal dit een van de enige spelers zijn die Au zou kunnen stoppen indien deze een gigantische overmacht krijgt. Ook seraphim acht ik hier toe in staat voor, maar aangezien die wel helemaal hun start gemist hebben zullen deze hun nog wat meer mogen bewijzen imo. Ook had ik hier graag Timo van Act of Divinity geplaatst. Zo lang deze man actief blijft zal het account sterk gaan groeien, ook door de tegenslag in de start ben je blijven doorvechten en speel je nu nog steeds!
Dat gaat zeker goed komen, thnx voor de vermelding!
 

DeletedUser76162

Guest
Beste account: In mijn opinie kan de criteria waaraan een wezenlijk 'top' account in de volgende punten onderverdeeld worden; activiteit, tactisch inzicht, inzet, motivatie en diplomatisch/tactvol zijn. Hierop afgaand heb ik mijn keuze gevestigd op de onderstaande accounts:

The Alcoholic Dream;
Deze heren mag ik iedere dag eerste hands meemaken. Deze observatie gepaard met feitelijke gegevens als groei en farm-inkomsten geven mij een goede indicatie omtrent activiteit en inzet; deze is aanwezig. Op het vlak van tactisch inzicht zou ik ze graag (vaker) in actie zien. Wel kunnen we een kijkje nemen naar de kaart. Er is sprake van een goede aansluiting met de stam, rim-controle en safegebied.
Ligging - http://prntscr.com/g5j37h

Alcoholic Unicorns.;
Een account met een grote van 154% rekenend ten opzichte van de no.2 op de ranglijst geeft voor mij genoeg indicatie dat er een actief en gemotiveerd team dit account bespeeld. Dit gezegd te hebben lijkt deze gigant enige complicaties te hebben? Het laatste farm-record van dit account is al meer dan twee weken een feit. Er lijkt geen moeite gedaan te worden deze te verbeteren. Alsook blijkt dit record aan de lage kant te zijn. Kijkend naar accountgrootte en rivaliserende spelers als My Name Is Murder die het dubbele aantal farmen met een aanzienlijk kleiner arsenaal. Van tactisch inzicht is in ieder geval wel sprake. Kijkend naar de ligging zou ik ze in de regel ook een punt aftrek moeten geven; er is vrijwel geen aansluiting met de stam. Maar gezien het feit dat er zich maar twee leden in de stam bevinden en er ongetwijfeld sprake zal zijn van onder de tafel gemaakte afspraken zal ik dit niet doen. De vorm van het cluster is goed in elkaar zet en lijkt me dan ook niet het voortvloeisel van roekeloos en niet-nadenkend edelen.
Ligging - http://prntscr.com/g5jf7p

Beste stam:

http://prntscr.com/g5jl7l - De drie meest dominante stammen van de wereld.
Mijn voorkeur gaat uit naar Spared. Van de drie lijkt deze de meest zichtbare greep op de rim te hebben. Wolf. bevindt te midden van de activiteiten en zal het primaire target worden, mede hierdoor schrijf ik hen af. Terra heeft evenals Spared ook goede kaarten kijkend naar grootte en ligging. Vaak is de vernietigende factor van een stam interne strubbelingen tussen de pionnen van het geheel. Terra heeft in mijn ogen de grootste kans op een dusdanig grote strubbeling die het einde van besprekende zal betekenen.

De beste stamspeler:

.Aftersky;
1 .Aftersky
98885_thumb
Terra 1,38 Mil.

A lone Wolf;
2 A Lone Wolf
99258_thumb
Spared 1,17 Mil.

Top jongens, ga zo door :)

Het grootste ego:
Ik zou hier iemand noemen maar ik schenk haar liever geen aandacht.

Beste leider:

Een belangrijk aspect van een goede leider is in mijn ogen iemand die met zijn of haar inzet zijn stamleden motiveert. Aldo is hier een schoolvoorbeeld van.

Slechtste leider:
-

Meest overschatte stam:
Bij gebrek aan beter zal ik Wolf. hier plaatsen. Ik heb niet het idee dat deze groep mensen zogezegd overschat wordt. Wel weet ik dat deze stam van de huidige top de slechtste papieren heeft. Van benauwende ligging (zie bovenstaand) tot uiterst noemenswaardige leden als gnomeo en realsky waar nog wel eens wat controversie over is geweest geef ik ze niet veel langer dan twee maanden.

Meest onderschatte stam:
-

Meest overschatte speler:
-

Meest onderschatte speler:
-

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
-

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Savior of the North.

Mooiste spelers naam:
The Alcoholic Dream

Mooiste stam naam:
Sacraments of Despair

Favoriete forum poster:
-

Minst favoriete forum poster:
Ik zal haar weer geen aandacht schenken!

Dikste wannabe op het forum:
Nogmaals!

Dikste wannabe in het spel:
-

Mooiste profiel foto van spelers:
Savior of the North - http://prntscr.com/g5jx2v

Mooiste profiel foto van stammen:
Terra - http://prntscr.com/g5jy24

Mooiste actie van de wereld:
Deze laat ik voor nu open.

Meest belovende speler voor de toekomst:
Sjondeertrekker. Ik wil dit account niet gaan ophemelen gezien ik er zelf op speel dus ik zal het laten bij een simpele vernoeming.

Meest belovende stam voor de toekomst:
-

Grootste blunder:
-

Voor wie heb je nu echt respect:
Aldo

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
-
 
Reactiescore
2.303
Schijtlijst, niets van opzoekingswerk, enige opzoekingswerk is dan ook rechtstreeks hierin geplakt en gezegd " t'is dit".

Alcoholic Unicorns.;
Een account met een grote van 154% rekenend ten opzichte van de no.2 op de ranglijst geeft voor mij genoeg indicatie dat er een actief en gemotiveerd team dit account bespeeld. Dit gezegd te hebben lijkt deze gigant enige complicaties te hebben? Het laatste farm-record van dit account is al meer dan twee weken een feit. Er lijkt geen moeite gedaan te worden deze te verbeteren. Alsook blijkt dit record aan de lage kant te zijn. Kijkend naar accountgrootte en rivaliserende spelers als My Name Is Murder die het dubbele aantal farmen met een aanzienlijk kleiner arsenaal. Van tactisch inzicht is in ieder geval wel sprake. Kijkend naar de ligging zou ik ze in de regel ook een punt aftrek moeten geven; er is vrijwel geen aansluiting met de stam. Maar gezien het feit dat er zich maar twee leden in de stam bevinden en er ongetwijfeld sprake zal zijn van onder de tafel gemaakte afspraken zal ik dit niet doen. De vorm van het cluster is goed in elkaar zet en lijkt me dan ook niet het voortvloeisel van roekeloos en niet-nadenkend edelen.
Ligging - http://prntscr.com/g5jf7p

Deze farm werd overigens gigantisch geboost via een geinternde speler, dit bedoelde ik met opzoekingswerk.
 
Bovenaan