Rate de speler!

Reactiescore
1.367
Even terug komen op die abuser. Hadden scout raportje en wilden hem net na de nachtbonus zn troepen afpakken wat hij dodge, later op de dag of de dag erna (weet ik zo niet) stuurt hij ons een treintje die ik snipe en vervolgens backtime ik zijn clear -> byebye clear.

Die eerste ODD increase was dat iemand mij aanviel terwijl ik nog in de core pp verkocht :) (denk ik althans, zolang zijn we nog niet bezig namelijk?)
 

Deleted User - 487776907

Guest
Even terug komen op die abuser. Hadden scout raportje en wilden hem net na de nachtbonus zn troepen afpakken wat hij dodge, later op de dag of de dag erna (weet ik zo niet) stuurt hij ons een treintje die ik snipe en vervolgens backtime ik zijn clear -> byebye clear.

Die eerste ODD increase was dat iemand mij aanviel terwijl ik nog in de core pp verkocht :) (denk ik althans, zolang zijn we nog niet bezig namelijk?)

Klinkt als de meest logische verklaring :p
 

DeletedUser74650

Guest
Grutte heeft weer OD erbij en we zijn nog niet onder de loep genomen, er klopt iets niet..
 
Reactiescore
2.478
Ik kan deze opmerking eigenlijk niet plaatsen? Ja, er is een wat stevige rate over Grutte geplaatst. Waar uiteindelijk een discussie uit voert is gekomen. Maar in deze opmerking een poging tot een bash naar deze rate toe.

Laat de koeien lekker in de sloot zitten, daar zitten ze perfect :D
 
Reactiescore
1.918
Gruttepi3r blijft graag rond 200k steken lijkt me? 2 is op zich wel een mooi cijfertje maar misschien wordt het eens tijd om dat weg te werken? Nu zet je de 'brakke' rates van eerder deze wereld wel kracht bij :p
 
Reactiescore
2.303
Staat met zijn 200k ook wel 3de in de ODD lijst... Lijkt me niet dat hij veel kans krijgt om echt groot te worden tegen WOLF.
 
Reactiescore
1.918
Krijgt genoeg hulp afgaande op 'verslagen tegenstanders als ondersteuner' in één dag. Het is momenteel gewoon een stevig frontje dat gestackd wordt lijkt me, niet?
 
Reactiescore
2.478
Krijgt genoeg hulp afgaande op 'verslagen tegenstanders als ondersteuner' in één dag. Het is momenteel gewoon een stevig frontje dat gestackd wordt lijkt me, niet?

Ik ga er eigenlijk vanuit dat je zelf in de stam Wolf. zit, simpelweg doordat ik anders niet snap waarom je dit onderwerp aanhaalt.
Is deze vraag dan niet vragen na de bekende weg? Als je(zoals ik vermoed) ook daadwerkelijk in Wolf zit kan je zelf antwoordt geven om jou vraag en mijn vraag beantwoorden; waarom jullie in hemelsnaam zo hebben aangevallen als jullie deden.
 

DeletedUser74650

Guest
Ook niet onze favoriete optie geweest en alleen bij gebrek aan alle andere optie hiervoor gekozen, altijd nog beter dan opgeven right?

Gelukkig zijn we trendsetter en is Gnomeo nu ook maar begonnen met het edelen van de bb dorpen, hij zal ze vast nodig hebben met een miljoenen account en 2 hele stammen achter je tegenover een speler van 2 ton. Chapeau wederom verbaasd me Gnomeo weer.
 

DeletedUser75579

Guest
Eerlijkheidshalve: ik heb er ook een paar overgenomen hoor, om het frontje wat aan te dikken :)

Zoals je zelf aangeeft, veel andere opties hadden jullie niet echt meer
 

DeletedUser74650

Guest
Eerlijkheidshalve: ik heb er ook een paar overgenomen hoor, om het frontje wat aan te dikken :)

Zoals je zelf aangeeft, veel andere opties hadden jullie niet echt meer

Uiteraard begrijpelijk, het enige wat ik tot op de dag van vandaag nog steeds niet begrijp is waarom je geassocieerd wil worden met wolf of in ieder geval gnomeo/farmer124. Meerdere malen stabbs en vies spel gepleegd. Zo jammer want heb eerlijk gezegd een hoge pet op van de spelers op TMIM.
 
Bovenaan